بازدید 5858

امدادرسانی‌هوایی به‌محیط‌بانان آسیب‌دیده در راور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی امدادگران به صورت زمینی و هوایی در دو حادثه کوهستانی در ارتفاعات سکنج ماهان و هجدک راور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷ 08 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، "رضا فلاح" شامگاه ۱۸ خردادماه با اشاره به وقوع دو حادثه در ارتفاعات کوهستانی استان کرمان بیان کرد: ظهر امروز در اولین حادثه امدادگران تیم‌های امداد و نجات کوهستان کرمان و ماهان به ارتفاعات آبشار سکنج اعزام شدند.

وی با اشاره به گرفتار شدن دو گردشگر در این ارتفاعات افزود: نجاتگران پس از چهار ساعت تلاش موفق شدند به گردشگران در کوه دسترسی پیدا کنند و آنان را به دامنه کوه انتقال دهند.

فلاح با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات این حادثه از ساعت ۱۳ الی ۱۷ امروز به طول انجامید، گفت: خوشبختانه این دو گردشگر هیچ نوع آسیبی ندیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه با اشاره به حادثه دوم تصریح کرد: عصر امروز طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان مبنی بر آسیب دیدن دو نفر از محیط بانان در ارتفاعات بخش کوهساران راور بلافاصله تیم‌های امداد هوایی و زمینی جمعیت هلال احمر استان کرمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم امداد هوایی مرکز استان با همراهی دو نفر از کادر درمان اورژانس توسط بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمان در ساعت ۱۵:۴۵ عصر امروز به محل حادثه اعزام شد؛ افزود: تیم امداد و نجات زمینی شهرستان راور نیز به ارتفاعات مذکور اعزام شد.

فلاح ادامه داد: این عملیات با تلاش چهار ساعته تیم‌های امداد هوایی و زمینی جمعیت هلال احمر استان کرمان خاتمه یافت و مصدومین به کادر درمانی اورژانس راور تحویل داده شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار