بازدید 7150

پاتک پلیس به بارانداز مواد افیونی

کد خبر: ۱۰۵۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴ 03 June 2021

بارانداز مواد افیونی لو رفت. به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۲۴ کیلو تریاک و پنج قبضه سلاح ممنوعه از منزلی که بارانداز مواد مخدربود، خبر داد و گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان «کهنوج» با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت چندین نفر در توزیع محموله های خرد و کلان مواد افیونی آگاه شدند و ضمن هماهنگی با مقام قضایی منازل این افراد را بازرسی کردند.

به گزارش خراسان، سردار «عبدالرضا ناظری» افزود: در همین زمینه ماموران بر اساس اطلاعات دریافتی از این افراد و البته با همکاری خوب دیگر شهروندانی که در سطح محله های شهری و روستایی شاهد تلاش های ماموران بودند، از ورود یک دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر به محور «قلعه گنج-کهنوج» با خبرشدند و طی عملیاتی با استقرار در چند نقطه، این خودرو را تا زمان ورود به یک منزل روستایی به صورت نامحسوس تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

این مقام ارشد تصریح کرد: در ادامه نیز ماموران ضمن هماهنگی با دستور مقام قضایی وارد منزل مزبور شدند و با دستگیری یک متهم، در بازرسی از این محل که در واقع بارانداز مواد افیونی بود، بیش از ۴۲۴ کیلو گرم تریاک و پنج قبضه سلاح ممنوعه به همراه مقادیری فشنگ کشف کردند و یک بار دیگر به قاچاقچیان و رابطان این افراد ثابت کردند که پلیس در سایه اقدامات اطلاعاتی از توان بالایی برای مقابله با سوداگران مرگ برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه از کشف محموله ۶۲۷ کیلویی مورفین در عملیات پلیس استان با همکاری اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این خصوص ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمان در پی هدایت اطلاعاتی پلیس امنیت و یگان تکاوری «دهسلم» استان خراسان جنوبی و با استقرار و ردزنی های ماموران پلیس شهرستان کرمان موفق شدند یک کامیون را هنگام تردد در محور «شهداد-کرمان» شناسایی و متوقف کنند.

وی تصریح کرد: در این عملیات، مأموران راننده کامیون را دستگیر و در بازرسی از کامیون نیز ۶۲۷ کیلوگرم مورفین و یک کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در چندین قسمت آن جاساز شده بود، کشف کردندو به حول و قوه الهی در سایه این عملیات پلیسی فرا استانی از انتقال و توزیع این محموله سنگین در مناطق مختلف کشور جلوگیری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی