بازدید 7365
۱

زورگیری و سرقت تلفن همراه پس از تصادف ساختگی

کد خبر: ۱۰۵۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 03 June 2021

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق زورگیری که پس از تصادف ساختگی با خودرو‌های بانوان تلفن همراهشان را سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش میزان، بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" بیان داشت: آذر ماه سال گذشته خانمی شکایتی با موضوع زورگیری و توسط تلفم همراه توسط راننده یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ نقره‌ای در خروجی اتوبان همت به سمت باغ فیض به پایگاه دوم پلیس آگاهی طرح و خواستار دستگیری متهم شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، ساعت حدود ۱۹۰۰ نهم آذر ماه حین رانندگی با خودروی شخصی ام بودم که فردی ناشناس با ایجاد تصادف ساختگی و متوقف کردن خودروی بنده، با تهدید سلا ح سرد گوشی تلفن همراه خودم و دوستم را سرقت کرده است و هنگام فرار سارق، پلاک خودروی اش را یادداشت نمودم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی ابراز داشت: پس از وصول پرونده با بررسی میدانی انجام شده و رویت تصاویر دوربین‌های مشرف به محل سرقت، پلاک اصلی خودرو که البته توسط متهم دستکاری شده بود استخراج و با استعلام پلاک مالک آن شناسایی و به شیوه مقتضی به پایگاه دوم دعوت؛ لیکن در تحقیقات مشخص گردید که خودرو را به شخصی به نام سلیمان فروخته و او نیز خودرو را به فرد دیگری به نام بهادر به فروش رسانده و اکنون خودرو در اختیار پسرش بنام سیامک می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تصویر سیاوش اخذ و به رویت شاکیه رسیده که بلادرنگ وی را بعنوان سارق زورگیر شناسایی کرد که با خودرو ۲۰۶ اقدام به سرقت در منطقه شمال غرب تهران می‌نمود. در ادامه محل سکونت وی در خیابان طالقانی شناسایی و در یک عملیات ضربتی در تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۲ قبضه قمه و یک دستگاه خودروی ۲۰۶ قرمز رنگ که پلاک‌های این خودرو هم مخدوش بوده کشف و توقیف شد.

سرهنگ کارآگاه اختیاری افزود: در تحقیقات پلیسی و پیگیری‌های انجام شده، متهم صراحتاً به سرقت از شاکی، مخدوش کردن پلاک خودرو و جرایم مشابه دیگر نیز اعتراف که تاکنون تعداد ۳ نفر از مال باختگان شناسایی و نسبت به متهم اعلام شکایت کرده اند.

وی ادامه داد: سیامک در بازجویی شیوه و شگرد خود را اینگونه بیان داشت که با خریداری خودرو‌های قولنامه ایی و مخدوش کردن پلاک آن‌ها با شناسایی سوژه‌ها (سرنشینان خودرو‌هایی که خانم هستند) با ایجاد تصادف صوری در موقعیت مناسب اقدام به سرقت بعنف از آنان می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه اختیاری در پایان گفت: با اعتراف صریح سیامک به بزه انتسابی و شناسایی ۳ نفر مال باخته پرونده به دستور مقام قضائی برای کشف زوایای پنهان و شناسایی سایر سرقت‌ها با قرار صادره در اختیار دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام. بالاخره سیامک است یا سیاوش. اشتباه نشده باشد؟ "اکنون خودرو در اختیار پسرش بنام سیامک می‌باشد. این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تصویر سیاوش اخذ و به رویت شاکیه رسیده که بلادرنگ وی را بعنوان سارق زورگیر شناسایی کرد"
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار