بازدید 22564

تاکید جامعه دانشگاهیان بر حمایت از رئیسی برای اصلاح وضع موجود

نشست اساتید و فعالان دانشگاهی ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی در استان تهران با حضور سردار «صفرعلی براتلو» رئیس ستاد این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 03 June 2021


به گزارش «تابناک»، نشست اساتید و فعالان دانشگاهی ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی در استان تهران با حضور سردار «صفرعلی براتلو» رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی در استان تهران برگزار شد.

رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی در استان تهران در این نشست بر ضرورت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید و تصریح کرد: جامعه دانشگاهی، اساتید دانشگاه و دانشجویان همواره زبان گویایی برای بیان دغدغه‌های مردم بوده و هستند؛ بنابراین امروز جریان دانشگاهی کشور باید ضمن بیان مشکلات و دغدغه‌های مردم، در ایجاد مشارکت با توجه به شرایط حساس کنونی فعال باشند.

«صفرعلی براتلو» ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تضمین کننده امنیت ملی ما است؛ بنابراین باید 16 روز کار شبانه روزی صورت داده و قرارگاهی عمل کنیم تا مردم را نسبت به آینده و حل مشکلاتامیدوار کنیم.
 
وی با ابراز تاسف از اینکه اکنون چهره اکثر خانوارهای ایرانی به دلیل وضع نامطلوب اقتصادی غم‌زده است، تاکید کرد: آقای رئیسی به صحنه آمده تا وضعیت موجود را اصلاح کند.

براتلو با تاکید بر اینکه دانشگاهیان و دانشجویان همواره مسیر حرکت نیاز و خواست جامعه را مشخص می کنند، افزود: خوشبختانه دانشگاه فضا و مامنی برای بیان دیدگاه ها و نقد عملکرد ها است و در جامعه ای که نقد و انتقاد وجود داشته باشد یعنی آن جامعه زنده است و موجود زنده نیز همواره به دنبال ارتقاء سطح کمی و کیفی زندگی خویش است.

رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی در استان تهران با تاکید بر اینکه آقای رئیسی به دنبال مقام و جایگاه نیست؛ چرا که اگر چنین بود در قوه قضائیه می‌ماند، تصریح کرد: ما قسم خورده‌ایم که قانون را رعایت کنیم؛ بنابراین کسی را تحقیر نمی‌کنیم و تنها خصوصیات و ویژگی‌های نامزد خود را برای مردم بیان می‌کنیم تا مردم با آگاهی کامل پای صندوق‌های رای حضور یابند و به نامزد دلخواه خود رای بدهند. 

بنابر این گزارش، در نشست مذکور دکتر «رامین حاجیخانی» رئیس کمیته دانشگاهیان ستاد سید ابراهیم رئیسی در استان تهران، گزارشی از وضعیت و اقبال مطلوب اساتید و دانشگاهیان استان تهران در عین وجود بیماری منحوس کرونا و نیمه تعطیلی بودن اکثر دانشگاه ها ارائه و تاکید کرد: نخبگان دانشگاهی با توجه به عملکرد مطلوب و اقدامات قاطع آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد و رانت در جامعه، مدیریت درست و نگاه مردمی وی، خواستار روی کار آمدن دولت عدالت و کرامت هستند تا از این طریق مشکلات مردم و کشور حل شده و مدیریت نا به سامان فعلی اصلاح گردد.
 
در این نشست که با اقبال خوبی از سوی اساتید 14 دانشگاه مادر در استان تهران مواجه شده بود، نقطه نظرات استادان و فعالان ستاد دانشگاهیان سید ابراهیم رئیسی، درباره انتخابات و چگونگی پیروزی این کاندیدای ریاست جمهوری و جریان انقلاب ارائه شد.

برآیند نشست این بود که جریان نخبگان و جامعه دانشگاهیان معتقدند که دولتی باید روی کار بیاید که شرایط فعلی را تغییر اساسی دهد و بتواند برای بهبود وضعیت مردم گام های اساسی بردارد. همچنین نسبت به بازی خطرناک چند کاندیدای ریاست جمهوری که ثمره اقدامات آنها ادامه وضعیت فعلی و تشدید مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم خواهد بود نیز هشدار داده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۳
"حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تضمین کننده امنیت ملی ما است "
باشه حتما
اگر ایشان در همان قوه می ماند که سالها در آن کار کرده و ظرایف آنرا می شناسد بهتر بود
عنوان خبر در صفحه اصلی با عنوان خبر و متن اینجا از زمین تا اسمان فاصله است.این یک رپرتاژ اگهی است.اینکار دور از کار حرفه ای خبرنگاری است
تیتر خبر باید با خبر هماهنگی داشته باشد.
واقعیت ها رابنویسید. یک چیز را پر رنگ و کم رنگ نکنید.
درود بر شما
کار بسیار بدی است که گروها و ارگانها از یک نامزد پشتیبانی کنند در رسانه ها و شبکه مجاز این یعنی ریس جمهور احتیاج به رای ندارد
انشالله کسی رئیس جمهور بشه که اهل عمل باشه
استادان. اساتيد غلط است
جهت تنویر افکار عمومی ، تابناک مشخص کنه که قراره از طرف رئیس جمهور رئیسی به نون و نوایی برسه که اینجوری تیتر میزنی ؟
سانسورچی بیکار نباش
"بنابراین باید 16 روز کار شبانه روزی صورت داده و قرارگاهی عمل کنیم تا مردم را نسبت به آینده و حل مشکلاتامیدوار کنیم."
نمیشه یه بارم که شده این مسئولین نظام بیان مشکلات مردم رو حل کنن بعد مردم به اونا رای بدن.
خاک بر سر استاد دانشگاهی که از رئیسی حمایت می کند!
مناظره ها چند روز به جلو کشیده شد.
برای اینکه اصول گراها بعد از تخریب رقیب کنار بکشند.
و نفر اصلی وقت کافی برای تبلیغات داشته باشد.
شاید تمام کاندیداهای اصلاح طلب بعد مناظره ها از کاتدیدایی انصراف دهند.
و فقط بماند رئیسی و رضایی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی