بازدید 8405
۲

تذکر به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) گفت: از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌خواهم که اخلاص و صداقت و ایثارگری شهدا را الگوی خود قرار دهند تا جامعه خوبی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 02 June 2021

به گزارش «تابناک»، اکبر باقری از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: همراه با همرزمانم در چند روز گذشته پیگیر سخنان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستیم. متأسفانه آنها در سخنان خود تاکنون اشاره‌ای به وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران نداشته‌اند. گویا تصور می‌کنند که اگر از خانواده شهدا و ایثارگران صحبتی کنند رأی شان کاهش می‌یابد.

رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) گفت: در سنوات گذشته برخی مسئولان و نماینده‌ها استفاده ابزاری بسیاری از اسم و رسم شهدا کرده‌اند اما امیدواریم افرادی که اکنون قرار است سکان‌دار اداره کشور شوند رویه پیشین را اصلاح کنند و حقیقتا در عمل،وضعیت جامعه ایثارگری را بررسی کنند. توصیه‌ای که به نامزدهای ریاست جمهوری دارم این است که به وصیتنامه شهدا نگاه کنند.شهدا تأکید دارند که ادامه دهنده راه‌شان باشیم.

باقری اظهار کرد:یکی از اصولی که شهدا به آن توجه ویژه دارند مسئله پیروی از ولایت فقیه است. شهدا در طول زندگی خود اطاعت محض از امام خمینی(ره) داشتند و تمام فرامین ایشان را بی‌چون و چرا اجرا می‌کردند. هنگامی که گوش به فرمان ولایت باشیم می‌توانیم در فرهنگ، سیاست، اقتصاد و امور دفاعی پیشرفت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
نامزد ها هنوز شروع به حرف زدن نشده اند که تذکر ات و خطوط قرمز شروع شد لطفا این ریاست جمهوری را هم انتصابی بکنید قال قضیه را بکنید
التماس کمی تفکر !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل