بازدید 7210

تشدید ممنوعیت‌های تردد از امروز در محور‌های شمال

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محور‌های شمال، گفت: محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲خرداد تا ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد تشدید می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۸ 02 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودرو‌ها در تمامی محور‌های مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان جریان دارد.

این مسوول با اشاره به تداوم ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محور‌های شمال کماکان، اضافه کرد: با توجه به روز‌های تعطیل پیش‌رو اعمال محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲خرداد تا ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد تشدید خواهد شد.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: توصیه ما به رانندگان این است که تردد به مازندران پرهیز کنند چراکه همکاران پلیس در مبادی ورودی استان حضور دارند و هم نسبت به برگشت خودرو‌ها اقدام شده و هم محور‌های استان توسط دوربین‌های هوشمند پایش تصویری می‌شوند.

این مسوول یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۰۰ دستگاه برگشت و ۲۹۰ دستگاه خودرو جریمه شدند.

عبادی با اشاره به اینکه با تشدید ممنوعیت‌ها خودرو‌ها اعمال قانون و به مبدا برگشت داده می‌شوند، تصریح کرد: جریمه ورود به شهر‌های نارنجی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و در شهر‌های قرمز مبلغ یک میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: پرهیز از تردد‌های غیرضروری در محور‌های شمال توصیه پلیس به رانندگان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی