ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۰.۹درصد افت داشت و در همین راستا ارزش سهام عدالت نیز ۰.۹ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۵۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 31 May 2021

به گزارش بورس تابناک، شاخص بورس مسیر ابتدای هفته خود را تغییر داد و در مدار نزولی قرار گرفت بعد از سبزپوشی در ۴ روز متوالی، امروز سرخپوش شد، اما بعد از گذشت چند دقیقه از معاملات شاهد معکوس شدن روند بازار، جمع‌آوری صف‌های فروش و سبزشدن تعدادی از نماد‌ها بودیم. اما در نیمه بازار دوباره روند حرکت بورس تغییر نمود و شاخص کل افت کرد. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰ با کاهش ۱۰ هزار و ۹۶۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد رسید.. امروز شاخص کل ۰.۹۵ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۶۶ درصد کاهش پیدا کرد که نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک و بزرگ در کنار هم روند نزولی داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۳۰۷ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۹ درصد معادل ۷۰ هزار و ۲۴۸ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۷۸۴ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰
 


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۰۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۴۲۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۵.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۱۷۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰
 
منبع: نبض بورس 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار