بازدید 6769

رئیس صداوسیما:بی‌طرفانه در خدمت کاندیدا‌ها هستیم

رئیس صداوسیما گفت: در عرصه انتخابات امسال ما بی‌طرفانه و متعهدانه در خدمت کاندیدا‌ها هستیم تا زمینه یک انتخاب صحیح برقرار شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵ 26 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا‌های سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش آغاز شد. مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های انتخاباتی هفت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است. این مراسم هم اکنون به صورت زنده از شبکه‌های یک، خبر و رادیو ایران در حال پخش است. سعید توکلی اجرای این مراسم را برعهده دارد.

رئیس سازمان صداوسیما، معاونان رسانه ملی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی، دادستان کل کشور، رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور و نمایندگان شورای نگهبان قانون اساسی و شورای نظارت بر صداوسیما و نمایندگان نامزد‌های احراز صلاحیت شده در این مراسم حضور دارند.

نامزد‌ها از حق تبلیغات عادلانه و ارائه برنامه ­های خود در شبکه ­های رادیویی و تلویزیونی براساس جداول پخش برنامه ­ها که به قید قرعه مشخص می‌شود، مطلع خواهند شد.

در ادامه این مراسم علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در سخنانی ضن خوشامدگویی به حاضران در مراسم از همکاران خود برای برنامه ریزی تبلیغات قدردانی کرد و گفت: امیدوارم به خوبی خدمات را برای انتخاب بهتر مردم ارائه دهند. در این عرصه ما بی طرفانه و متعهدانه در خدمت کاندیدا‌ها هستیم تا زمینه یک انتخاب صحیح برقرار شود.

وی ادامه داد: با رهبری اسطوره ملی ما امام راحل و با حماسه انقلاب اسلامی، یک رژیم ستمشاهی تحت سلطه نظام جهانی را ملت ایران سرنگون کرد و انقلاب اسلامی را برپا کرد همان چیزی که با اراده مردم ما شکل گرفت و نهاد‌های خود را با اراده و نظر ملت مردم برقرار کرد.

رئیس صداوسیما افزود: در دوران حیات امام راحل همین بوده و در دوره سه دهه ولایت و زعامت رهبر گرانقدر همین رویه ادامه داشته و ما امروز در معرض سیزدهمین دوره انتخابات هستیم و امیدواریم این یک جشنواره ملی برای ملت ایران شود. بدانید این مدل جدید یعنی جمهوری اسلامی که هم برپایه دین و هم برپایه مردم‌سالاری است، شیوه جدیدی را رقم زد که در مقابل نظام سلطه بایستد و ۴۰ سال گذشت و مردم ایران مقتدرانه اقتدار خود را حفظ کرد و هر روز در حال رشد هستیم.

وی اظهارداشت:، اما همواره در مواجهه با کینه‌توزی‌های دشمنان هستیم و وقتی دیدند که نمی‌توانند در مقابل جنگ نظامی بر ما غلبه کنند و ایران توانست خود را تجهیز کند، دیدیم که آمریکا خود به برتری ایران در منطقه اذعان کرد و دشمنان ما متوجه شدند که با این ملت شهید پرور و مقام نمی‌توانند مقابله کنند و به جنگ نرم پناه آوردند و با سیاه‌نمایی و بزرگنمایی ضعف‌ها و فتنه‌گری تلاش کردند ملت ایران را دلسرد کنند. در این انتخابات اوج جنگ رسانه‌ای برای دلسرد کردن مردم است و امیدواریم این انتخابات بسیار فاخر برگزار شود و مردم آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

رئیس رسانه ملی در ادامه سخنان خود اشاره‌ای به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخابات اشاره و اظهار امیدواری کرد مردم با شناخت دقیق بهترین انتخاب را داشته باشند و همگی به پای صندوق‌های رأی بیایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل