بازدید 5572
۱

محدودیت تردد میان استان‌های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد

کد خبر: ۱۰۵۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ 24 May 2021

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: برای بحث محدودیت تردد‌ها در استان‌های تهران و البرز آمد و شد‌ها منعی ندارد. چون این دو استان به صورت یکپارچه دیده شده اند. ولی هنوز در شهر‌هایی که قرمز و نارنجی هستند محدودیت تردد‌ها اعمال می‌شود.

به گزارش میزان، سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا درخصوص اینکه چه عواملی باعث بروز آمار بالای تصادفات در یک جاده یا محور مواصلاتی می‌شود به میزان گفت: پاسخ دقیق و جامع برای چنین پرسشی نیازمند یک بحث مفصلی خواهد بود. چون این موضوع به یک بحث کارشناسی مبسوط احتیاج دارد. برای پرداختن به مساله عوامل بروز تصادفات جاده‌ای بخش راه، بخش وسیله نقلیه و بخش عوامل انسانی را باید مورد بررسی قرار داد و حول این محور‌ها بحث بشود. از این بابت لازم است تا مثلا بخش مربوط به راه‌ها مورد آنالیز قرار بگیرد و به شکلی جزئی نگرانه مورد کنکاش قرار بگیرد تا دلایلی که درباره نواقص و معایب راه وجود دارد مورد شناسایی قرار بگیرد. دیگر موارد و عوامل را هم باید به همین شکل مورد بررسی جامع و موشکافانه قرار داد تا به یک دید روشن و فراگیر از این قضیه برسیم. از این جنبه من تصور نمی‌کنم با یک مصاحبه کوتاه بتوان برای چنین سوالی به یک پاسخ مناسب رسید.

حسینی در رابطه با تاثیر سطح ایمنی خودرو بر خسارت ناشی از تصادفات رانندگی گفت: این مساله قطعا می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر حجم خسارت ناشی از تصادفات داشته باشد.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به اینکه نوع و کیفیت زیرساخت‌های مربوط به جاده‌ها و خطوط مواصلاتی چه تاثیری بر حجم تصادفات جاده‌ای می‌گذارد اظهار داشت: در بحث تصادفات آنچه که به مساله راه‌ها بر می‌گردد اهمیت و اثرگذاری بالایی دارد. از اساس دو عامل راه و وسیله نقلیه دو بازیگر اصلی در موضوع تصادفات هستند.

وی در خصوص محدودیت‌های تردد در خطوط جاده‌ای برون شهری استان تهران گفت: برای بحث محدودیت تردد‌ها در استان‌های تهران و البرز آمد و شد‌ها منعی ندارد. چون این دو استان به صورت یکپارچه دیده شده اند. ولی هنوز در شهر‌هایی که قرمز و نارنجی هستند محدودیت تردد‌ها اعمال می‌شود؛ بنابراین محدودیت‌های تردد میان استان‌های مختلف هنوز ادامه دارد. خود استان تهران هم جزو استان‌های نارنجی محسوب می‌شود. برای همین الان از دیگر استان‌ها امکان آمد و رفت به تهران وجود ندارد. در حال حاضر برای استان‌هایی که نارنجی هستند امکان تردد وجود ندارد. استان تهران هم، چون در شرایط نارنجی قرار دارد با محدودیت تردد مواجه است. البته الان امکان رفت و آمد میان شهر‌های مختلف استان تهران وجود دارد. چون کل استان به صورت یکپارچه دیده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دوستان تجمع ده هزار نفری آزاده فقط عبور خودرو باعث همگیری کرونا میشه مدیونید اگه فکر کنید که دولت به فکر درامد خودشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار