بازدید 8122

افزایش قیمت سکه به دلیل گرانی دلار/ حباب سکه چقدر شد؟

به گفته نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر حباب سکه امامی در بازار امروز، ۵۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 24 May 2021

به گزارش تابناک اقتصادی؛ محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: امروز به دلیل افزایش نرخ دلار آمریکا به رقم 23200 تومان، شاهد رشد نرخ انواع سکه در بازار بودیم. هرچند دیگر فاکتور قیمت سکه یعنی بهای جهانی طلا با نوسان اندک در سطح 1880 دلار، تاثیر چندانی بر قیمت گذاری ها نداشت.

حال بر این اساس در معاملات امروز (دوشنبه سوم خردادماه 1400) بازار طلا و سکه، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز به رقم ۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز یکشنبه، ۲۰۰ هزار تومان گران تر شده است.

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی در معاملات امروز ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۱۰۰هزار تومان گران تر شده است. هر ربع سکه بهار آزادی نیز در سومین روز هفته، با افزایش ۵۰ هزار تومانی به رقم ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر سکه یک گرمی در بازار امروز به رقم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل، ۵۰ هزار تومان گران تر شده است.

به گفته نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر هر مثقال طلای 17 عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، در بازار امروز به رقم ۴ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان رسیده است که نسبت به ابتدای روز، با رشد ۶۰ هزار تومانی گران تر است.

یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز یکشنبه، گرمی ۱۵ هزار تومان افزایش داشته است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در پایان افزود: حباب سکه امامی در بازار امروز، ۵۰ هزار تومان است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل