بازدید 15750
۷
سوژه

سکوت عجیب وزیر بعد بازداشت رفیق استقلالی

واگذاری این کارخانه قدیمی و بزرگ به خلیل زاده در زمان استانداری سلطانی‌فر در گیلان صورت گرفته بود، و طبیعی است که او غیر از ارتباط کاری با رئیس هیات مدیره استقلال، له‌ سرنوشت پرونده نیز چشم دوخته باشد.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 23 May 2021

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش بعد از دستگیری اسماعیل خلیل زاده که در رابطه با پرونده واگذاری ابریشم گیلان اتفاق افتاد، هیچ واکنشی نشان نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، واگذاری این کارخانه قدیمی و بزرگ به خلیل زاده در زمان استانداری سلطانی‌فر در گیلان صورت گرفته بود، و طبیعی است که او غیر از ارتباط کاری با رئیس هیات مدیره استقلال، له‌ سرنوشت پرونده نیز چشم دوخته باشد.

آخرین نشست هیات مدیره استقلال با حضور اسماعیل خلیل‌زاده در اواسط اردیبهشت ماه برگزار شد اما بعد از آن، رییس هیات مدیره این باشگاه به دلیل برخی مسائل از سوی مراجع قضایی بازداشت شد. بعد از این اتفاق، جلسه‌ای رسمی میان مدیران باشگاه تشکیل نشده و همه در انتظار تصمیم وزیر ورزش و جوانان برای تعیین تکلیف هیات مدیره هستند.

یکی از مشکلات وزارت ورزش برای تغییرات در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس این است که تصمیم بر خصوصی سازی دو باشگاه دارند. البته این موضوع خلاف وعده‌های قبلی که قرار بود پیش از سال 99 به پایان برسد، تا امروز اجرایی نشده و دچار ابهامات و شائبه های بسیاری شده است. به همین دلیل، با توجه به ثبت اعضای هیات مدیره در شرکت‌ها نمی‌توانند تغییراتی را در این باشگاه‌ها ایجاد کنند تا این روند به نقطه ای مشخص برسد.

سکوت عجیب وزیر ورزش بعد بازداشت رفیق استقلالی

از سوی دیگر، برگزاری جلسات هیات مدیره استقلال و حل مشکلات مالی و دریافت و پرداخت‌ها نیازمند امضای رییس هیات مدیره پای چک‌ها است. در غیاب او، مسئولان این باشگاه نمی‌توانند کاری پیش ببرند؛ مگر اینکه وزیر ورزش و جوانان فردی جدید را برای پیگیری مالی و امضا پای چک‌ها معرفی کند که این هم روندی زمانبر است.

البته وزارت ورزش و جوانان بعد از مشکلاتی که برای اسماعیل خلیل‌‌ زاده به وجود آمده، سکوت کرده و واکنشی رسمی به این موضوع نداشته و منفعلانه در حال دیدن ماجراهاست.با این شرایط پیچیده کنونی، روی سیستم مالی و امور مدیریتی استقلال قفلی محکم خورده که آن را دچار چالش‌هایی جدی کرده است. پرداخت نشدن مطالبات بازیکنی مثل دیاباته، مذاکره نکردن با بازیکنان برای فصل آینده و تمدید قرارداد، برکناری رییس آکادمی که با پیشنهاد هیات مدیره صورت گرفته و ... همگی به دلیل روشن نبودن وضعیت ریاست هیات مدیره به حالت توقف درآمده و باید دید چه راهکاری برای این مشکل در نظر گرفته خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
و وزیر خوشحال از اینکه چنین ضربه ای به باشگاه استقلال زده
ترسیده که بیان سراغ خودش. مگر میشودکه استاندار باشی و این کارخانه بدون اطلاع و نظر مثبت شما منتقل شده باشد؟ رفاقت و همکاری با مفسدها کار دست آدم میدهد
رفیق استقلالی؟
پس چی شد اون استقلالی ها که می گفتن وزیر پرسپولیسیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نیاز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
پرفسور بازیکنهای پرسپولیس هم دوستان استقلالی دارند این که وزیر ه ما که میدونیم دنبال چی میگردی ولی با این حرفها خودتون رو پاک جلوه ندید لطفا
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
ما غیر از این نگفتیم وزیر رفیق های شفیقشو سال ها گذاشته برای استقلال که از داخل باشگاه به تیم ضربه بزنن که ۵ ساله این کارو به نحو احسن انجام داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
پولش به کیسه ائی ها میرسه
این دو تیم به نوعی ملی و برای همه مردم ایران هستن نباید خصوصی بشن که ممکنه با هر تلنگری از هم بپاشن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر