بازدید 10904
۵

ژاپنی‌ها به اشتباه ۱۴۰۰ دلار از آمریکا دریافت کردند

سازمان امور مالیاتی ایالات متحده به اشتباه چک‌هایی به مبلغ ۱۴۰۰ دلار به برخی شهروندان ژاپن پرداخت کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ 21 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، فایننشال تایمز می‌نویسد، سازمان امور مالیاتی ایالات متحده به اشتباه برای هزار و ۴۰۰ بازنشسته ژاپنی چک ۱۴۰۰ دلاری ارسال کرده است.

این روزنامه با استناد به نماینده‌ای از یک بانک ژاپنی گزارش داد صف‌هایی در برخی شعبه‌های توکیو ایجاد شده است که کارمندان مجبور به پردازش چک‌های ارزی هستند.

از جمله کسانی که پول دریافت می‌کردند ژاپنی‌هایی بودند که قبلاً در ایالات متحده زندگی می‌کردند، اما مدت‌ها پیش این کشور را ترک کردند. بر اساس اظهارنامه مالیاتی که توسط ساکنان ثبت شده چک به آن‌ها ارسال می‌شود.

به گفته Nikkei Asia، چک‌ها توسط ژاپنی‌هایی دریافت شده اند که قبل از اکتبر ۲۰۰۵، هنگامی که توافقنامه دو جانبه تأمین اجتماعی به اجرا درآمد، در ایالات متحده زندگی می‌کردند. تا آن لحظه، شهروندان ژاپنی که در ایالات متحده کار می‌کردند مجبور به پرداخت کمک‌های اجتماعی در این کشور بودند.

سازمان امور مالیاتی این اشتباه را پذیرفت و خواستار لغو و برگشت چک از خارجی‌ها شد. در همان زمان، این بخش مشخص نکرد که برای کسانی که پیش از این مبالغی را دریافت کرده اند، چه کاری باید انجام شود.

این اولین خطای پرداخت در ایالات متحده نیست. سال گذشته نیز وضعیت مشابهی بوجود آمد، زمانی که دولت قبلی به ریاست ترامپ به ترتیب ۱۲۰۰ و ۶۰۰ دلار به آمریکایی‌ها در مارس و دسامبر وجوه حمایتی پرداخت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
این خبر چه ارزشی برای مخاطب فارسی زبان ایرانی دارد. ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
اینجا سایت خبری هست و اوضاع و احوال جهان را در متن خبرهای خود منعکس می کند کمی به این موضوع فکر کن که شاید شما که دنبال محتوایی برای مخاطبان فارسی زبان ایرانی می گردی جای اشتباهی اومده باشی!
در ایران هیچ وقت چنین اشتباهی در مورد مردم خودش هم صورت نمی گیره ولی عکسش اتفاق می افته که به اشتباه از مردم پول گرفته میشه ولی هیچ گاه برگشت داده نمیشه
آمریکا عجب کشوریه . همین‌ جوری پول پاشی میکنه نه فقط به خود امریکاییها بلکه به تمام خارجیانی که در آنجا زندگی میکنند و یا قبلا زندگی کرده اند.
خداوندا تمام اشخاص ایرانی را اعم از حقیقی وحقوقی از دست سازمان تامین اجتماعی وامور مالیاتی نجات عنایت بفرما.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار