بازدید 8375
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری خبر داد

بازداشت ۳ مامور رفع سد معبر شهرری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از بازداشت سه نفر از ماموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 17 May 2021

 

‎ به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل تهران، ‎غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از بازداشت سه نفر از ماموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، خبر داد و عنوان کرد: پس از انجام بررسی‌های قضایی، سه نفر از ماموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، بازداشت شدند و تحقیقات در خصوص دستگیری نفر چهارم نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اعلام شکایت شاکی خاطرنشان کرد: شاکی ضمن اعلام شکایت خواستار رسیدگی به موضوع ضرب و شتم و تخریب اموالش شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با بیان اینکه شاکی چند سال به صورت سیار در مقابل مغازه‌ای اقدام به عینک فروشی می‌کرده است، اظهار کرد: متهمان به صورت هفتگی از افراد دستفروش مبلغی پول دریافت می‌کردند تا اجازه دهند که دستفروشان فعالیت کنند.

نوفرستی تصریح کرد: شاکی به دلیل اینکه چهار هفته اخیر فروشی نداشته در نتیجه نتوانسته تا مبلغ مورد نظر ماموران سد معبر شهرداری را بپردازد، به همین دلیل مورد ضرب و شتم آن‌ها قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری تاکید کرد: رسیدگی‌های قضایی در خصوص این پرونده ادامه دارد و با جدیت با عوامل آن برخورد خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۲
شهرداری با قوانین من درآوردی محل جولان لاشخورها و رشوه بگیران شده است ایشان اگر مرد بود در صحنه می ماند نه اینکه فرار کند حتماٌ نیز شهرداری آدرسی از پرسنل خود ندارد وهمچنان میبایست عوامل انتظامی بدنبال آن باشند .مامورین سد معبر میبایست تغیر نام دهند و به جای آن مامورین دریافت حق الزحمه از شهروندان نام گذاری شوند
این گردن کلفت ها را چه کسی گزینش و استخدام میکند؟ نه اخلاق دارند نه قیافه شان مثل آدمیزاد است و نه حرف زدن بلدند. فقط فحش میدهند .
بابا این قلچماق ها را که بدبختها را مورد آزار و اذیت میکنند را جمع کنید.شهرداری با این قلچماقهای گردنه بگیر به بدبختها ظلم میکند؟؟؟!!
سه دزد در شهرداری. شرم بر ما، شرم بر ما، شرم بر ما.
سرگردنه گیری به صورت کاملا رسمی !!!!
اگرگوش شنوایی باشد وحراست شهرداری بخواهد پیگیری کند همین داستان در میدان انقلاب و در راسته کتابفروشان هر روز وبخصوص روزهای جمعه انجام می شود. عده ای از عوامل شهرداری با پرسه زدن دراین راسته از دستفروشان که مبادرت به فروش کتاب می کنند مبلغی در حدود ۵۰ هزارتومان می گیرند البته این نرخ دو سال پیش است و حتما تا الان بسیار گرانتر شده است. خودم در همان زمان شاهد بودم که فردی آمد واز یک دستفروش که خود همین فرد هم از سایر دستفروشان دستلاف می گیرد، درخواست پول کرد.و تهدید می کرد اگر تا ساعتی دیگر پولم را ندهی می آیم وبساطت را جمع می کنم. از آن فرد پرسیدم چرا باج می دهی گفت مامورین سدمعبرند اگر ندهیم نمی گذارند بساط کنیم.
فکر کردید فقط همین 3 نفر هستند؟ اقای دستگاه نظارتی برو دو روز دست فروشیب هر منطقه و هر جای کشور بری همینه متاسفانه.
ارزوی برخورد
اراذل شهرداری
به نظرم اول باید شهردار منطقه را مجازات کرد واقعا خجالت نمیکشیم چرا افراد ندار اینقدر شرایط نامناسبی دارند یک دستفروش چرا باید مبلغی را باج دهد خاک بر سر مدیرانی که تحت قلمروی آنها این اتفاقات می افتد.
شهرداری برای کاراش یک مشت وحشی رو کارمیگیره، اینهاهم چندروزدیگه آزادمیشن . بااین مملکت داریتون ....
فقط این را کم داشتیم
مسئولین دزد بودند مردم هم به ان اضافه شدند
چه شود!
فقط شهر ری نیست کل تهران همین داستانه هرچی صد معبری پول بگیره از بساطی بد بخت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر