بازدید 6764
۱

افشاگری تند قوچان‌نژاد درباره روابطش با سرمربی زوله

این چرندترین چیزی است که مردم می‌توانند درباره من بگویند. چیزی که من می‌گویم این است که کادر فنی به همه بازیکنان فرصت داد جز من. حتی بعد از هت‌تریک. پس به نظرم مسئله شخصی است
کد خبر: ۱۰۵۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 17 May 2021

رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوله از زمان پیوستن‌ به این تیم هلندی در سال 2019 یکی از بهترین‌ بازیکنان آن بوده و دو سال متوالی نیز بهترین گلزن این تیم شد.

 

به گزارش تابناک ورزشی، قوچان‌نژاد امسال هم با 20 گل زده بهترین گلزن تیم در اردویژه بوده و با این حال او به هیچ وجه از وضعیتش در این تیم راضی نیست. دلیلش هم شخصی و نارضایتی از رویکرد کادر فنی تیم نسبت به اوست.

«گوچی» در این فصل تنها 14 بار در ترکیب اصلی زوله و 6 بار هم به عنوان بازیکن تعویضی در لیگ هلند به میدان رفته است. به همین دلیل این مهاجم ایرانی از پایان یافتن دوران حضورش در زوله در انتهای فصل جاری راضی است. قوچان‌نژاد که شب گذشته (یکشنبه) در پیروزی خانگی یک بر صفر زوله مقابل تیم خرونینخن در هفته پایانی اردویژه در دقیقه 78 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، مصاحبه‌ای با سایت دستنتور هلند انجام داد که آن را در ادامه می‌خوانید:

رضا، از اینکه با زوله خداحافظی می‌کنی چه احساسی داری؟
احساسی بسیار بد اما خوشحالم که حضورم در این تیم تمام می‌شود چون هرگز فرصت زیادی برای بازی در این تیم نداشتم. مثلاً همین فصل. همه بازیکنان مورد توجه قرار گرفتند حتی الیانو ریندرز و پله کلمنت که هافبک هستند اما من نه.

این اتفاق چقدر برایت ناراحت کننده است؟
خیلی ناراحتم چون نه فقط این فصل بلکه فصل گذشته هم وضعیت به همین منوال بود.

سرمربی تیم را مقصر این وضعیت می‌دانی؟
من فکر نمی‌کنم که بتوان همه تقصیرها را گردن یک نفر انداخت. این تصمیمات نتیجه تفکرات کل اعضای کادر فنی است.

فکر می‌کنی که خودت به اندازه کافی آماده بوده‌ای؟
همیشه نشان داده‌ام که می‌توانم برای تیم بازیکنی مهم باشم وگرنه نمی‌توانستم دو فصل پیاپی بهترین گلزن تیم شوم. در این فصل بیش از اندازه مورد بی‌توجهی قرار گرفتم و دلیلش هم این نبود که رقابت داخلی بیش از اندازه سنگین بود. مطلقاً اینگونه نبود و به همین دلیل هم من درک نمی‌کنم.

شاید تصور شده که مهاجمی مناسب ترکیب اصلی نیستی.
این چرندترین چیزی است که مردم می‌توانند درباره من بگویند. چیزی که من می‌گویم این است که کادر فنی به همه بازیکنان فرصت داد جز من. حتی بعد از هت‌تریک. پس به نظرم مسئله شخصی است. این وضعیت شرم‌آور است. مطمئنم که می‌توانستم به باشگاه بیشتر از این‌ها کمک کنم. مشکل این است که افرادی هدایت تیم را برعهده دارند که ظاهراً ترجیح می‌دهند مرا نبینند.

چقدر خودت را در این وضعیت مقصر می‌دانی؟
نمی‌توانم خودم را مقصر بدانم چون همیشه رفتاری بسیار حرفه‌ای داشته‌ام. هرگز پا پس نکشیده‌ام وگرنه نمی‌توانستم اینگونه در هر بازی که به میدان می‌روم تأثیرگذار باشم حتی در همین بازی آخر برابر خرونینخن که باز هم سهم زیادی در پیروزی تیم داشتم.

این موضوع هم تو را عصبانی می‌کند؟
قطعاً. وضعیت افتضاحی است چون احساس می‌کنی که در حقت ظلم شده است. همیشه نادیده گرفته شده‌ام. ما مهاجم نوک نداریم. این چیزی است که از کادر فنی تیم می‌شنوم. این در حالی است که من دو سال پیاپی بهترین گلزن تیم شدم آن هم نه به عنوان یک بازیکن ترکیب اصلی بلکه به عنوان بازیکنی تعویضی. این کادر فنی با کنار گذاشتن من از ترکیب اصلی فرصت بزرگی را از دست داد، شاید هم مشکل این باشد که آنها آنچه دوروبرشان رخ می‌دهد را نمی‌بینند. این هم آزار دهنده است به خصوص برای من که فردی احساسی هستم. به همین دلیل هم برای من قبول اینکه کادر فنی مرا به عنوان یک بازیکن مهم قبول ندارد سخت است.

نمی‌شد درباره این موضوع با کادر فنی صحبت کنی؟
نمی‌خواستم که در فرآیند هدایت تیم اختلال ایجاد کنم. به همین دلیل هم دو سال زبان به دهن گرفتم اما الان باید راستش را بگویم و آن هم این است که در این دو سال نقاب به صورت زدم و تظاهر می‌کردم که راضی‌ام، در حالی که نبودم چون از درون دردی را احساس می‌کردم.

حالا چه برنامه‌ای داری؟
الان که می‌خواهم از تعطیلاتم لذت ببرم و استراحت کنم. بعد از آن باید ببینم که چه فرصت‌هایی پیش رویم قرار می‌گیرد اما مطمئناً کارم در زوله تمام شده است. البته این را بگویم که حساب باشگاه از هوادارانش از اعضای کادر فنی جداست. همیشه با هواداران رابطه خوبی داشته‌ام و همیشه حمایت‌شان را احساس کرده‌ام. باشگاه اما اغلب با تصمیم‌گیری یکسری افراد سرافکنده شده است و من همه از این موضوع ناراحتم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو با کی روش مشکل داشتی و با تیم ملی خداحافظی کردی الانم که با تیم باشگاهیت مشکل داری مشخصه ایراد از سمت مربی نیست ایراد از خودته که بهت بها نمیدن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار