بازدید 5080
۱

ثبت نام فقط در پایه اول حضوری است

کد خبر: ۱۰۵۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ 16 May 2021

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که ثبت نام دانش اموزان پایه اول به صورت حضوری و سایر پایه ها به شکل الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش مهر، محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان که امروز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر گفت: برای برگزاری امتحانات نهایی حدود ۳ هزار حوزه امتحانی در نسبت به سال گذشته اضافه شده است. سلامت دانش‌آموزان مهم ترین اولویت آموزش و پرورش است و امتحانات ۱۰ پایه غیرحضوری است.

وی ادامه داد: آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم به دلیل تاثیرگذاری نمرات آزمون در مراحل بعدی حضوری است. برای امتحانات حضوری دستورالعمل ویژه ای از سوی وزارت بهداشت تعیین شده است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان پایه نهم در مدارس خود امتحان می‌دهند و با توجه به تعطیلی سایر پایه‌های تحصیلی کل فضای مدرسه در اختیار آنها قرار می‌گیرد. پایگاه‌های امتحانی دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز به ۷ هزار پایگاه رسیده است،

وی درباره ثبت نام سال آینده دانش‌آموزان گفت: در پایه اول ثبت نام به دلیل انجام مراحل مختلف مانند سنجش و تاثیر مهم آن در شناسایی مشکلات جسمی به صورت حضوری برگزار می‌شود اما ثبت نام سایر پایه‌ها به صورت الکترونیکی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر ثبت نام غیرحضوری ست چرا امتحانات راحضوری کردن؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی