بازدید 46743
لحظه به لحظه با چهارمین روز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست جمهوری؛

7 کاندیدای جدی اصولگرا و اصلاح‌طلب هنوز نیامده‌اند/ تاج‌زاده و دو مدیر ارشد دولت احمدی‌نژاد کاندیدا شدند

امروز و فردا آخرین مهلت ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم است و هنوز (تا لحظه ارسال این خبر) چهره هایی مانند محسن رضایی، سید ابراهیم رئیسی، علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف، اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدرضا عارف برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری
کد خبر: ۱۰۵۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵ 14 May 2021

امروز و فردا آخرین مهلت ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم است و هنوز (تا لحظه ارسال این خبر) چهره هایی مانند محسن رضایی، سید ابراهیم رئیسی، علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف، اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدرضا عارف برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور نرفته و ثبت نام نکرده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی «تابناک»، چهارمین روز ثبت نام سیزدهین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و طبق سنوات هر روزه تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت و فردا نیز آخرین مهلت برای انجام ثبت نام از داوطلبان این عرصه خواهد بود.

ثبت نام از داوطلبان این انتخابات از روز ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ این ماه ادامه خواهد داشت.

برخی شخصیت های شناخته شده‌ تاکنون برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرداند که اسامی آن‌ها به این شرح است:
 
-   امیر سرتیپ محمدحسن نامی  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم. او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد : ارتش عقبه من است . اصولگرا هستم ولی مستقل آمده‌ام.
 
- سردار پاسدار سعید محمد فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء .او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد : از ناحیه هیچ جناحی هم مورد حمایت قرار نگرفتم و نمیخواهم هم که مورد حمایت آنها قرار بگیرم.
 
- سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح. او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: دولت من دولت شهروندان قدرتمند ایرانی است.
 
  - صادق خلیلیان  وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم
 
- محمود احمدی نژاد؛ رییس جمهور دولت های نهم و دهم او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: با توجه به شرایط کشور و اصرار مردم ثبت نام کردم.
 
- امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی؛ نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: آمدم تا بگویم با باندبازی های سیاسی مخالفم.
 
-محمد عباسی وزیر ورزش دولت دهم او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: من نگران معیشت مردم و اشتغال جوانان هستم.
 
- رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم .او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد : سعی دارم مشکلات معیشتی فوری مردم را در گام اول حل کنم.
 
- محمود صادقی؛ عضو فراکسیون مجلس دهم و دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها او پس از ثبت نام خود تاکید کرد: کاندیدای مورد حمایت اصلاحات منحصرا اصلاح طلب خواهد بود
 
- علی مطهری؛ نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی او پس از ثبت نام دیدگاه خود را اینگونه معرفی کرد: اظهارنظر تا بی نهایت آزاد است.
 
- رامین مهمانپرست ؛ دیپلمات سخنگوی وزارت خارجه در دولت دهم توضیحاتی درباره طرح بنزین ۲۰ هزار تومانی ارائه داد.
 
- محسن مهرعلیزاده عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و رییس سابق سازمان تربیت بدنی
تاج‌زاده هم داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۶

«مصطفی تاجزاده» معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات و فعال سیاسی اصلاح طلب به همراه همسرش «فخرالسادات محتشمی‌پور» برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شد.

7 کاندیدای جدی اصولگرا و اصلاح‌طلب هنوز نیامده‌اند/ تاج‌زاده و دو مدیر ارشد دولت احمدی‌نژاد کاندیدا شدند7 کاندیدای جدی اصولگرا و اصلاح‌طلب هنوز نیامده‌اند/ تاج‌زاده و دو مدیر ارشد دولت احمدی‌نژاد کاندیدا شدند

منتقد ظریف و صالحی هم کاندیدا شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲
فریدون عباسی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: دولتی که مبلغ آن هستم نخبگانی نام دارد و شعار ما بازگشت به مردم با صداقت است. کشور ما در دهه اخیر در شرایطی است که مناسبات جدید جهانی با توجه به گسترش فضای مجازی در حال شگل گیری است و مرزهای جغرافیایی دچار تغییر شده است بنابراین لزوم ایجاد محاسبات و قطب بندی جدید شکل گرفته است و مقررات هم در آینده تغییر خواهد کرد. 
وی ادامه داد: در این زمان ما به یک قدرت منطقه ای و نوظهور تبدیل شده ای که  به دلیل بنیان های ایدئولوزیکی و دفاعی داریم اما از نظر اقتصادی و مسایل فرهنگی از نظر داشتن قوانین مدونی در حوزه قضایی و قانونگذاری در حدی نیستیم که بتوانیم تمدنسازی نوین اسلامی را رقم بزنیم. 
7 کاندیدای جدی اصولگرا و اصلاح‌طلب هنوز نیامده‌اند/ تاج‌زاده و دو مدیر ارشد دولت احمدی‌نژاد کاندیدا شدند
عباسی تصریح کرد: در شرایط جدید باید دولت جدید حتما با تکیه بر توان داخلی نگاه به ظرفیت های داخلی و دیپلماسی فعال گفت و گو در جهت حل مشکلات در حوزه سیاسی و اتکا به خداوند متعادل و پیگیری نظریه مقاومت و توام با نظریه میدان با نظریه گفت و گو باشیم. . برای این که بتوانیم در مناسبات جهانی داخلت کنیم و تاثیرگذار باشیم نیاز است که از انسجام داخلی برخوردار باشیم. دولت نقش مهمی در برقراری انسجام داخلی دارد و ارتباط تنگاتنگی را با مجلس خواهیم داشت. دولت آینده با مشورت مجلس از حضور نخبگان استفاده خواهد کرد از بخش خصوصی به طور جدی استفاده خواهد کرد.  مجلس و دولت بخش خصوصی اصناف و سمن ها و نهادهای مردم نهاد برای عبور از این برهه استفاده خواهیم کرد. 
ما نیاز به بازطراحی سیستم و سازکار دولت داریم باید آزادی را از انحصار خارج کنیم.  و رهبری و ولایت را هم از انحصار خارج کنیم  جناحهای درگیر جامعه ما این دو موهبت الهی یعنی رهبری و آزادی را در انحصار خود گرفته اند.
   ما باید همدل و همراه باشیم و در چارچوب قانون اساسی  و تلاش کنیم همه علایق و سلایق سیاسی در چارچوب نظام برای حل مشکلات کشور بیشتر از گذشته وارد عرصه شوند به مردم ایران اطمینان کنیم مردم شایسته عزت بیشتری هستند.
وی گفت: من نیامدم با کسی رقابت کنم و به نفع کسی کنار بروم من همراه سایر داوطلبان هستیم که تایید شورای نگهبان را اخذ کرده باشند. اگر شورای نگهبان تایید کند با توجه به سوابق مدیریتی و اجرایی و علمی این جانب و جزء افرادی باشم که در جلساتی به مردم معرفی شوم فرصت دارم که حرف های خود را بزنم. و نفع و ضرر اینجا معنی ندارد. که به نفع یا ضرر کسی کنار بروم.
وی درباره احزاز صلاحیت خود گفت: صلاحیت من رد نخواهد شد، شاید احراز صلاحیت برای پست ریاست جمهوری نشود .  این به تشخیص شورا  براساس قانون است. من از همه کاندیداها دفاع می کنم و نظرات شان را به گوش مردم می رسانم.
سردار افشار چراغ اول روز چهارم را روشن کرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۰

سردار علیرضا افشار فرمانده سابق مقاومت بسیج و رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه و پژوهشکده عالی دفاع ملی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد.

7 کاندیدای جدی اصولگرا و اصلاح‌طلب هنوز نیامده‌اند/ معرفی چهره‌هایی که تاکنون داوطلب ریاست‌جمهوری هستند

علیرضا افشار در حاشیه نام نویسی مسئولیت های خود را عضویت در شورای مرکزی جهاد سازندگی نیروی مقاومت بسیج،  ستاد مرکزی سپاه دوران جنگ و وزرات کشور عنوان کرد و گفت:  برای ثبت نام انتخابات و به صورت مستقل آمدم.
 
وی که با شعار با مردم برای مردم به ستاد انتخابات مراجعه کرد، افزود: در حوزه اقتصادی طرحی برای اشتغال داریم. چون هرچه جلوتر برویم با کوچک سازی دولت، اتوماسیون شدن صنعتی و فضای مجازی افراد بیکار به جامعه اضافه می شوند بنابراین برنامه هایی برای اشتغال خرد داریم.
 
افشار در پاسخ به این پرسش که اگر آقای رییسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شود برنامه شما برای ماندن یا کنار رفتن چیست، گفت:  ان شاء الله در خدمت و کنار ایشان هستم.
 
 وی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار کرد: باید همت بر این باشد که دولتی مقتدر، توانمند و انقلابی را روی کار بیاوریم و کسانی که می‌توانند وظیفه دارند و باید بیایند.
 
معاون پیشین وزیر کشور درخصوص سوابق خود گفت: من در دوره‌های گذشته در جهاد سازندگی بودم و در دفاع مقدس در پشتیبانی‌های جنگ مسئولیت داشتم و مدتی هم مسئولیت بسیح را داشتم.
 
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: برای تعاونی‌ها و مشاغل خرد و خانگی برنامه‌های بسیاری داریم بهترین راه اشتغال جذب آنها در مشاغل خرد و خانگی است.
 
افشار یادآورشد: بخشی از آسیب‌های اجتماعی به اقتصاد مربوط است ولی بیشتر آنها فرهنگی است.
 
 باید اینترنت رایگان در اختیار مردم قرار دهیم
 
وی همچنین گفت: باید تلاش کنیم اینترنت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد تا بتوانند بهتر به مشاغل خود رسیدگی کنند.
 
وی با بیان اینکه با برنامه ملی و تحول آفرین آمده‌ام، گفت: معنای برنامه این نیست که برنامه‌های دولت قبل را کنار بگذاریم زیرا خسارت‌بر است ما باید در برنامه‌های دولت‌های قبلی و دولت فعلی اصلاحات انجام داده و برنامه‌ها را ادامه دهیم.
 
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات سرنوشت ساز است و دولت مسئولیت بسیار سنگینی دارد و بخش عمده مسائل اجرایی در دولت متمرکز شده است. باید همت کنیم دولت توانمند، جهادی و انقلابی را سرکار بیاوریم.
 
 در دیپلماسی عمومی نفوذ داریم
 
افشار در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: آمریکا در تمام مجامع بین المللی نفوذ دارد و ما در مجامع بین المللی این نفوذ را نداریم اما در دیپلماسی عمومی نفوذ داریم. همه در دنیا منتظر هستند تا ببینند ایران چه نظری در مورد مسائل دارد.
 
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز دیپلماسی عمومی در وزارت خارجه منحصر به سخنگو است در حالی که ما باید رویکرد مردمی داشته باشیم.
 
وی درباره چرایی ثبت نام خود در انتخابات گفت: احساس تکلیف و مسئولیت اجتماعی هر دو ایجاد وظیفه می‌کند و مقام معظم رهبری هم فرمودند هر کس قدرت زیر بار رفتن بار سنگین ریاست جمهوری را دارد، بیاید و این یک وظیفه ملی شرعی و انقلابی است.
 
 افشار با انتقاد از روند ثبت نام داوطلبان اظهار کرد: مشکل وزارت کشور این است که ثبت نام را دو مرحله ای نمی‌کند اگر قبلا از طریق فضای مجازی مدارک را تحویل می گرفتند الان ۹۹ درصد این افراد پشت در نمی‌ماندند و این موضوعی است که برای رسانه‌های خارجی هم می تواند سوژه باشد. وقتی سواد و سابقه ای نیست چرا برای ثبت نام می‌آیند. افراد باید قبلا مدارک شان را در فضای مجازی بفرستند و بعد ثبت‌نام حضوری داشته باشند.
 
معاون سیاسی پیشین وزارت کشور با اشاره به اینکه زمانی که رییس ستاد انتخابات بودم طرحی به همین منظور تهیه کرده و برای لایحه دولت فرستادم، گفت: متاسفانه به این طرح کم توجهی شد درحالی که حتی درباره هزینه‌های سنگین انتخاباتی هم طرح دادم تا کسانی که پول ندارند برای تبلیغات و هزینه آن وامدار کسی نشوند.
 
پس از تایید شورای نگهبان هزینه تبلیغاتی بیشتری می‌کنم/ لزوم استفاده از فضای مجازی
 
افشار درباره هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی خود گفت: منتظر تعیین تکلیف شورای نگهبان هستم و سعی کردم تا زمان دریافت تاییدیه شورای نگهبان تبلیغات نداشته باشم و پس از تایید صلاحیت برای تبلیغات هزینه بیشتری می‌کنم.
 
 وی در عین حال گفت: برای هزینه کمتر تبلیغات می‌توانیم از فضای مجازی استفاده کنیم چون این فضا کاهش هزینه‌ها را به دنبال دارد.
 
 داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر رویکرد مردمی خود تصریح کرد: ۴۷ برنامه ملی تحول آفرین در همه عرصه های اجتماعی، ‌سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با رویکرد مردمی دارم. اگر مردم را در قالب تشکل‌ها و سمن ها به کار بگیریم، بخش عمده‌ای از کار دولت به این مردم واگذار می شود مانند. برنامه ام همین است و با این رویکرد می‌خواهم کار کنم و برای همین شعار من با مردم برای مردم است.
 
 نمی‌توان کار عمده ای در ۱۰۰ روز انجام داد
 
 افشار درباره برنامه زمان بندی ۱۰۰ روزه، گفت:‌ در ۱۰۰ روز کار عمده ای نمی‌توان انجام داد اگر تا الان هم چیزی گفته شده بیشتر تبلیغاتی بوده است. اما در این ۸ سال برنامه تهیه کردم که الان آماده اجرا است و در استان مازندران هم اشتغال خرد به صورت پایلوت جرا می‌شود و این موضوع را ملی می‌کنیم.
 
 وی با تاکید براینکه برجام و مذاکرات خارجی را باید در حاشیه قرار داد، گفت: نظرم این است مذاکرات را در حاشیه قرار دهیم نه متن و نه اینکه همه امور کشور را به برجام گره بزنیم. اصل برنامه‌ها را در توانمندی داخلی داریم.  من به دیپلماسی عمومی بیشتر اعتقاد دارم. دیپلماسی عمومی و مطالبات مردمی هم در برجام موثر است.
لاریجانی و تاجزاده کاندیداهای احتمالی امروز
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۹

گفتنی است مصطفی تاجزاده از چهره‌های اصلاح‌طلب از جمله افرادی است که قرار است ساعت ۱۱ در ستاد انتخابات کشور حاضر شود.

همچنین گفته علی لاریجانی از جمله چهره‌های دیگری است که امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام خواهد کرد.

گفتنی است مصطفی تاجزاده از چهره‌های اصلاح‌طلب از جمله افرادی است که قرار است ساعت ۱۱ در ستاد انتخابات کشور حاضر شود.

همچنین گفته علی لاریجانی از جمله چهره‌های دیگری است که امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام خواهد کرد.

 
 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۹
دلت خوشه. تابی جان برو تحقیق کن. چن درصد رای میدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
بگیر 5 درصد ؛ همان تعیین کننده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
عزیز ۱۵:۰۵, اگه اونقدی که می‌فرمایید رأی بدن،مثل مجلسی که نماینده ی اقلیت است،رئیس جمهور انتخابی هم،رئیس جمهور اقلیت است،خیلی مشکل پیدا میکنه،اینو بفهم.
ناشناس
| Denmark |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
اینکه چند درصد رای میدن یه مسئله ایه و اینکه یسری مثل تو فکر میکنن چون خودش رای نمیده هیچکی رای نمیده مسئله ای فرا انتخاباتی هست
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
اگر هم صد در صد بشه فرقی نمیکنه رئیس جمهور همین الان مشخص شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
پرچم انگلیس
فکر کردی داری سرنوشت خودتو تعین میکنی؟
تو دیگه چه دل خوشی دای
ناشناس
| Philippines |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
کسانی که دور قبل به رییسی و جلیلی رای داده بودند این دفعه هم رای میدهند یعنی حدود ۱۵ میلیون نفر که اصولگرایان را قبول دارند رای خواهند داد و اگر احمدی نژاد هم تایید شود ۵ تا ۱۵ میلیون هم به او رای میدهند یعنی در بدترین حالت ۱۵ میلیون رای میدهند و در بهترین حالت ۲۵ تا ۳۰ میلیون رای خواهند داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
15:05
با این احتساب شما 5 نفر هم رای بدهند تعیین کننده هست. ولی تعیین کننده نتیجه انتخابات کافیه؟
واو......چه شود
رای بی رای .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راحت باش من به جای تو برات انتخاب میکنم
اگه احمدی نژاد تایید صلاحیت نشود. تحریم سراسری انتخابات . تنور انتخاباتتان را به شعله شمعی بدل خواهد کرد

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
تنها کسی که موردذقبول ملت ایران است. احمدی نژاد است واگر هزار نفر دیگر هم تایید صلاحیت شوندداحمدی نژاد برنده است ان شاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
علکی تحریم انتخابات مردم رو پای احمدی نژاد نزنید مردم ماه هاست تصیمیم گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
احمدی نژاد تاریخ مصرفش انقضاء شده
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
احمدی نزاد را هر وری بندازی بالا روی چهار پا به زمین میشینه .
حال میخواد بگه تحریم انتخابات بخاطر عدم صلاحیت من بود ،امیوارم تایید شود و مفتصح!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
به احتمال زیاد خود احمدی نژاد نشسته پای تابناک داره این پستا رو میذاره. وگرنه به غیر خودش دیگه کی میتونه این آدم رو قبول داشته باشه.
ایران لیاقتش بالاتر از مضحکی مثل تو هست. دست از سر ما بردار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
احمدی نژاد و تاج زاده که قطعا رد صلاحیت میشن ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
همون قطع نامه هاي قبلي براي هفت پشت بسمونه.!!بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
احمدی نژاد که مدت هاست قافیه را باخته
اگه احمدی نژاد تایید صلاحیت نشود. تحریم سراسری انتخابات . تنور انتخاباتتان را به شعله شمعی بدل خواهد کرد

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
زمان پروپاگاندا در ایران بسر رسیده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
احمدی نژاد خارج از زمین بازیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
زمان گول خوردن چطور؟
یکی از دلایل فقر و فلاکت خود لاریجانیه
12 سال رییس مجلس بودی چه گلی سر مملکت زدی
که حالامیخای رییس جمهورم بشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
لاریجانی بدل روحانی با لباس شخصی است
ناشناس
| Ecuador |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
ظاهرا خیلی از لاریجانی وحشت دارید
ناشناس
| Serbia |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
فقط او ؟؟
وای من خیلی نگرانم که ثبت نام نکنند و کشور از اینهمه نخبه اقتصادی و سیاسی و نظامی در مقام ریاست جمهوووووووووری عقب بیفته! تورو خدا بگید که زودتر ثبت نام کنند و ملتی رو از نگرانی در بیارن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
گل گفتی!!! اما بعضی ها وقیح تر از آن هستند که حقایق را باور کنند
امروز می خوایم داربی فوتبال ببینیم
فعلا نیازی به سیرک ستاد انتخابات نیست
فردا برید ثبت نام، هم حرص بخوریم از گذشته که همه ثبت نام کنندگان می خوان ایران را متحول کنن در حالیکه سالها در راس دولت بودن و هیچ تحول مثبتی نداشتن
تابناک : محسن رضایی کاندیدای جدی اصولگراها
خوب بود
شما را به خدا پول و وقت این مملکت را بیخودی به هدر ندهید. از بین همین افرادی که 40 سال است از پستی به پست دیگر منتقل می شوند یکی را به قید قرعه به جای آقای روحانی منصوب کنید و قال قضیه را بکنید. بیشتر مردم هم که مرتباً علنی و غیر علنی می گویند بابا رای بی رای چون فرقی نمی کند چه فرد دیگری پست آبدارچی بودن را بدست بگیرید. آش همان است و کاسه همان. نتیجه بدبختی بیشتر برای مردم ایران.
مخالفت قاضی زاده هاشمی با "باند بازی سیاسی" از همه بامزه تر بود.
همگی تشنه قدرت و به تنها چیزی که فکر نمیکنند زندگی مردم است اگر فکر میکردند وضع مردم اینگونه نبود اگر گفتند مسئول گرانی ، بیکاری ، تورم ، فقر ، فساد ، قیمت ارزو سکه ........... کیست همگی ساکت میشوند دولت سر سفره مردم نشسته است و دستش در جیب مردم میباشد کاندید ها حاضر به بازنشستگی نمی باشند همگی تشنه قدرت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
قبضه قدرت لازمه ایجاد تغییر است . سیاست مدار هم علی القاعده نفع خود را در راستای نفع عمومی جست و جو می کند . داور این امر هم فقط مردمی اند که نسبت به سرنوشت خود حساس اند و حقوق خود را مطالبه می کنند آن هم در حرف و خیال ، در صحنه عمل .
ناشناس
| Canada |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
ناشناس ۱۵۱۰ گویا ارتش سایبری پیشرفت کرده.یاد گرفتین با وی پی ان هم کامنت بذارین.آفرین بر شما
یا احمدی نژاد یا هیچکس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
این نظر جنابعالی و آقای احمدینژاده
ناشناس
| Canada |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
همون یا هیچکس
۲۸ خرداد در خانه می مانیم هر کس رای بدهد شریک جرم همه کسانی است که این همه بدبختی برای ملک و ملت ایران درست کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
فقط اگر احمدی نژاد تایید کردن همه ملت می آیند وشما هم بیا وپشیمان نمی شوی
فرید
| Netherlands |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
من چهار سال پیش که رای دادم، پشیمون ام
خدا بیامرز مادرم رو هم ساعت هشت شب بردم رای داد به کسی که در دروغگویی دست همه رو از پشت بسته
بهرحال من که رای نمیدم
شماهایی که رای میدید، بدونید:
اگر خوشبخت شدیم، اگر فقر و گرانی دلار و تحریم ها برداشته شد، دعاتون میکنیم
اگر رای دادن ما تکرار بدبختی ها باشد، لعنت خدا و نفرین ما بر شما!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
۸ سال بدبختمون کرد کافی نیست از نظر شما؟
بسیارکاندیداهای خوبی برای خدمت رسانی داریم ولی بهتراست کاندیداهای عزیزومحترمی که مطمئنندشانس پیروزی ندارندمنصرف شوندتابقیبه فرصت بیشتری درمعرفی خودداشته باشندوهمچنین بزرگوارانی که تاکنون کاندیدشده ولی رای زیادی بدست نیاوردندبازهم اگرمیدان رابرای تائیدشدگان تازه نفس بازکنندمسلماً بهترخواهدبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
این گوی و این میدان
جالبه که همواره جناح اصلاح طلب سالمتر، با سواد تر، با شخصیت تر و فهمیده تر از جناح اصولگرا هستند! عجیبه که اصولگراها طرفدار هم دارن!
کی بود گفت رئیسی روز عید فطر میاد چون سید هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
روزجمعه آخروقت یاشنبه میاد شرط میبندم
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
رئیسی با همین می آیم نمی آیم تا حالا بیشتر از بقیه برا خودش تبلیغات کرده
آیا ثبت نام هم دارد جناهی میشود؟
ثبت نام دولتی و ثبت نام شورای نگهبان!؟
اونائیکه ادعا داشتن افراد خوب و توانمندی رو انتخاب می کنند مجلس 10 درصدی رو انتخاب کردن و قبل از انتخابات هم هشدار داده شد که جوجه رو آخر پائیز میشمارن ول گوش نکردند و نتیجش شد مجلس 10 درصدی که یک مجلش فشله!!!
حالا همون 10% ادعا میکنن رئیس جمهور خوب انتخاب می کنن! که باز هم نتیجه شو می بینند و درست یک ماه بعد ار انتخابات پشیمون میشن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
اون مجلس و دولتی که امثال تو رای دادن و فکر کردن 99 درصدی بوده که از لحاظ فشلی با فاصله در تاریخ ایران اوله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
ناشناس 15:49!
هیچ ربطی نداشت سعی کن قبل از هر کاری فکر کنی وگرنه حرف مفت هیچ وقت بکارت نمیاد
راي بي راي شعار ما بورسيان مالباخته است که دولت بهمراهي تمام ارکان بر سر ما اورده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
طلب سود بادآورده و بی توجهی به قوانین اولیه اقتصاد هم نقشی نداشت چون توصیف سهم شماست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
اینم شد یه توفیق اجباری برای شما طماعان که به حرف یکی مث روحانی رفتین تو صف بورس
اگر عزیزانی که برای حضور در پاستور ، این روز ها کاندید می شوند ، میدانستند که نمی توانند حتی یک مورد از امور مملکت مانند نظام بانکی را اصلاح کنند ، هرگز کاندید نمی شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
چون میدونند کاری نمیتونن بکنن دارن کاندیدا میشن عزیز
ناشناس
| Romania |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
اصلاح نظام بانکی؟ فقط آتش زدن پرچم، لگد کردن پرچم و مرگ بر فلانی را بلدند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
خیلی خوب هم می دانند
جناب رییسی سید هستن کاش دعا کنن ملت تو انتخابات شرکت نکنن ... رای بی رای
فقط مموتی
اینهنه نظامی ثبت نام کردند به نظر من یکی از اینها را رئیس جمهور و با بقیه یک گزوهان نظامی برای وزرارت خانه ها انتصاب کنند بهتر است !!!!!!! اگر حزب به معنای واقعی وجود داشت لزومی نداشت اینهمه بیسواد با مدارک جعلی ثبت نام کنند .حیف به ......
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
نظر تو به درد خودت میخوره هرکی بخواد میتونه ثبت نام کنه به کسی هم ربط نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
تو مملکتی که هر چی مثال میزنن نظامیه بالاخره رییس
جمهورشم باید نظامی باشه !!!! همه حرفای مدیران مملکتو ببین : سنگر دانشگاه، افسران جنگ نرم، سربازان علم و دانش، جبهه سازندگی، جنگ اقتصادی، سلاح دانش، خط مقدم تولید، و هزار جور از این حرفا!!!!!!
یه وخ ننویسی تاجزاده چی گفت. میان درتونو می بندن
همون یکباری که چهار سال قبل رای دادم، برام بسه
هم وطنانی که رای می دهید، بدانید که:

اگر خوشبخت شدیم، اگر فقر و گرانی دلار و تحریم ها برداشته شد، دعاتون میکنیم
ولی اگر رای دادن ما تکرار بدبختی ها باشد، لعنت خدا و نفرین ما بر شما!
بالا برین، پایین بیاین ..... رای بی رای
رییس جمهور امسال سعید محمد است.. کوچکترین شکی نکنید. رییسی و لاریجانی هم ثبت نام نمیکنن
پاسخ ها
ایران دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
حرف مفت نزن بابا. هم رئیسسی هم لاریجانی اومدند.
برای مردم چه فرقی میکنه که کدام باشد هنوز تبلیغات احمدی نزاد یادمه که میگفت اسامی مفسدان اقتصادی در جیب من است ولی بعد از 16 سال حتی یکی از اسامی هم بیرون نیامد یا روحانی که میگفت کلید مشکلات در جیب من است ولی حتی یک قفل را هم باز نکرد و همیشه میگفت من تازه با خبر شدم . والله نامزدها با 1000 وعده میایند و هیچ کاری نمی کنند . بیچاره مردم عادی که هر 4 سال 1 بار ذوق زده میشوند که کسی به دادشان میرسد ولی همه سراب است
بی‌صبرانه در انتظار ورود گزینه اصلی ملت ایران دکتر محسن رضایی هستیم.
فکر کنم، تنها کسی که شخصیت و سواد رییس جمهور شدن داره آقای دکتر ظریف باشن، که متاسفانه کاندید نشده! بقیه ارزش رای دادن ندارن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
سواد مهم نیست
میدان مهمه
متاسفانه پست ریاست جمهوری دهان خیلی ها را اب می اندازه. از آن جهت که می دانند اگر تونستند به وعده هاشون عمل کنند که هیچ وگرنه حتی اگر کوچکترین توفیقی هم نداشته باشند چیزی را از دست ندادند بلکه کلی مواجب و حقوق و ... بدست آورده اند. چون بعد از اتمام ریاست جمهوری هیچ مرجعی نیست که بازخواست شان کنه....
یکی ازمشهدیهای سیاست باز را درراس قوه مجریه قرار دهید دیگر این همه هزینه برای انتخابات نکنید فقط نظر اقای کدخدایی را ملاک عمل قرار دهید بفیه قضایا حله .مشکلات مملکت را هم ان شااله دست غیب به کمک ملت حل خواهد کرد.
بعد از سی سال هیچی ندارم و هم وطنانم را در فقر و فلاکت می بینم پس رای نمی دهم حتی به تاج زاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
ما رای می دیم ولی درست انتخاب می کنیم نه مثل وقتی که گفتیم روحانی مچکریم که اوضاع اینطوری شد
آقایان احمدخاتمی و علم الهدی به کسانی که نمی خوان رای بدن اونطور عتاب می کنند . ولی تابناک حرف چند نفر رو مرتب پخش می کنه که رای بی رای . فکرنمی کنم تابناک اینقدرشجاع باشه که کامنت هایی که علیه نظامه رو منتشرکنه . این شعار ":رای بی رای " خواسته قلبی طیف اصولگراست که پیروزی اونها صرفا با عدم مشارکت و یاس و ناامیدی مردم محقق می شه . دوستان دیگر هم مواظب تایید هاشون برای اون کامنت کذایی باشن که آب تو آسیاب بدخواهان نریزند . الان که مجلس با 10 درصد رای مردم تشکیل شده آیا مجلس نیست ؟؟ رییسش اختیارات رییس رو نداره ؟؟؟ یا حاکمیت خیلی تنش از عدم مشارکت مردم لرزیده و داره خودش رو اصلاح می کنه ؟؟؟؟ به نظر من تا جایی که افراد تایید شده تفاوت معنی داری با هم داشته باشن خوبه که از حق رایمون استفاده کنیم . اگر همه سروته یه کرباس بودن اونموقع شرکت نمی کنیم ....
تاجزاده رای میدم اگرنه رای بی رای
مگر کسی می تواند حرف آقا قبول نکند....!
کسی که به جوان ها اعتماد کند....!
محسن رضایی تنها اقتصاددان و صاحب سبک بر حسب جوان گرایی هست٪
جوان ها اشتغال و تحول می خواهند پس محسن می خواهند!
آنها خودکفایی می خواهند پس ایالت محسن می خواهند!
آنها هر کدام یک لشگر پس فرمانده لشکر محسن هست!
آنها ایران بزرگ می خواهند که راس آن محسن هست!
آنها درآمد و ثبات می خواهند که برنامه محسن هست!
آنها مذاکره و صلح و گردشگری می خواهند که سابقه محسن هست!
همه با هم در توسعه کشور سهیم هستیم٪
باشد آنکس برای ایران اباد و توسعه همه جانبه دست یاری می دهد انتخاب او دکتر محسن رضایی هست٪
افسوس که جمعه هم گذشت و آقامون سید ابرام نیامد
تفاوت اصلاح طلب ها با اصول گرا ها این است که اصلاح طلب ها نمی توانند به رهبر چشم بگویند و خلاف آنرا عمل کنند ولی اصول گرا ها به رهبر چشم می گویند و تعریف و تایید و تمجید هم می کنند ولی کار خودشان را می کنند
عجب ۷ کاندیایه خفنی سر هم اندازه ۵ملیون رای ندارن خیلی خفنن اینا
نه نه جون من زیاد جدی نبود ولی اومد
نه احمدي نژاد و نه هيچكس ديگر . راي بي راي . دوره 8 ساله احمدي نژاد هم مثل 34 سال بقيه اش بود .
نمیگم رای دادن فایده زیادی داره .
ولی رای ندادن بیفایده تر از هر کاری هست .
بدترین ضررش اینه که امثال رییسی و احمدی نژاد بدون هزینه رای میارن .
برای هیچکس هم مهم نیست که مشارکت پایین بوده.....
کسانی که دور قبل به رییسی و جلیلی رای داده بودند این دفعه هم رای میدهند یعنی حدود ۱/۵میلیون نفر که اصولگرایان را قبول دارند رای خواهند داد و اگر احمدی نژاد هم تایید شود ۵ تا ۱۰ میلیون هم به او رای میدهند یعنی در بهترین حالت ۱۰ میلیون رای میدهند و در کل بهترین حالت ۱۲میلیون نفر رای خواهند داد.و اگر رای سازی شود که احتمالا میشود بالای ۵۰ در صد رای و نفر اول هم معلوم است آنکه از همه کمتر رای می آورد.این آخرین فرصت برای مردم و آقایان همیشه در صحنه آست که تکلیف همدیگر را معین کنند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی