بازدید 6127

تایید صلاحیت ۴۲ داوطلب دیگر شورا‌ها در ایلام

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: از ۷۳ داوطلب رد صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و نظارت ۴۲ دواطلب شورا‌های اسلامی شهر در ایلام تایید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ 13 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، الیاس فتاحی از تایید صلاحیت ۴۲ داوطلب دیگر شورا‌های اسلامی شهر در ایلام خبر داد و گفت: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، ۷۳ داوطلب از سوی هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها رد صلاحیت شدند که پس از شکایت این تعداد داوطلب به هیات نظارت بر انتخابات استان، امروز ۴۲ نفر دیگر تایید صلاحیت شدند و مجموع داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در استان ایلام به ۵۷۹ نفر افزایش یافت.

وی افزود: از کل مجموع ۶۵۶ نفری که برای حضور در شورا‌های شهر ثبت نام کردند، تعداد ۴۶ نفر انصراف، تعداد ۹ نفر ثبت نام ناموفق و تعداد ۳۱ نفر موفق به کسب صلاحیت نشدند که بر اساس برنامه زمانبندی امروز نتایج بررسی‌ها به فرمانداری‌ها ارسال و متعاقب آن فرمانداران نتایج را به اطلاع داوطلبان خواهند رساند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام همچنین با اشاره به انتخابات شورا‌های اسلامی روستا تصریح کرد: ۲ و هزار و ۲۲۳ داوطلب برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستا ثبت نام کرده‌اند و کار بررسی صلاحیت آن‌ها در هیات‌های اجرایی بخش‌ها به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به تایید صلاحیت بیش از ۹۷ درصد داوطلبان در هیات‌های اجرایی یادآور شد: در هیات‌های نظارت بخش‌ها نیز کار بررسی صلاحیت داوطلبان تا اول خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی