بازدید 13487

انتقادعلم‌الهدی از کسانی که درانتخابات شرکت نمی‌کنند

علم‌الهدی بیان کرد: اینکه آقایی عربده بکشد من در انتخابات شرکت نمی‌کنم یعنی در سرنوشتت تصمیم گیرنده نیستی. تنها کشوری هستیم که مردم ما خودشان برای خودشان تصمیم می‌گیرند و حتی آمریکا این گونه نیست و لابی صهیونیست برایش تصمیم‌گیری می‌کند؛ به برکت خون شهدا برای ما استقلال و آزادی رقم خورده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 13 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید.

 سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: برخی عید را به معنای بازگشت به یک حادثه یا خاطره و یا سرور و شادی و یا بازگشت به یک زندگانی مسرت بخش دانسته‌اند و برخی نیز عید را از ماده عاد گرفته‌اند به معنای عادتی که هرساله تجدید می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عید به معنای بازگشت یا عادت در هر صورت روز پیروزی، روز سرور و شادی است؛ فطر هم به معنای شکافتن است. عید فطر روز سرور و شادی و بازگشت به نقطه تنهایی ما با خدا و عید خلقت است. در لسان احادیث، عید در معنای دیگری استعمال شده است.

علم‌الهدی تصریح کرد: عید فطر در مقام سپاسگزاری و قبول شدن عبادات ماه مبارک رمضان است؛ امروز روز اجر دادن به بندگان خاص خداوند است؛ مزدی که خداوند در مقابل روزه شما می‌دهد و ثوابی که در برابر عبادت شما عنایت فرموده در عید فطر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز را غنیمت بشمارید و اگر شب‌های قدر نتوانستید آن گونه که شایسته است عبادت کنید بدانید امروز را باید قدر بدانید، زیرا امروز عیدی و پاداش اضافه دریافت می‌کنید.

علم‌الهدی تاکید کرد: تا امروز شما بخشیده شده و یک خط قرمز روی همه گناهان شما ایجاد شده؛ عید فطر یعنی عید خلقت یعنی دقیقا مشابه روزی هستید که آفریده شده‌اید؛ پرونده تمام شد و نامه عمل پاک شد. از فردا یک نامه عمل جدید برای شما می‌نویسند و باید سعی کنید این پرونده را آلوده به گناه نکنید.

وی بیان کرد: نباید پرونده جدید را به معصیت آلوده کرد و باید عید فطر یا عید خلقت را مبنای یک تحول و حرکت جدید قرار دهید.

امام جمعه مشهدمقدس ادامه داد: پیروزی محور اقتدار جهان اسلام یعنی حلقه مقاومت بر صهیونیست‌های نابکار شیطان هدیه‌ای در آستانه عید سعید فطر از سوی خداوند متعال بود. این عظمتی که فلسطینی‌ها از خودشان نشان دادند و اسرائیل ناپاک را موشک باران کردند فوق العاده عنایت خاص پروردگار و توجهات غیبیه وجود اقدس حضرت بود.

علم‌الهدی تصریح کرد: یهودیان متوجه شدند اینجا ارض موعود آن‌ها و سرزمین امن و امان آن‌ها نیست. بچه‌های فلسطین و زنان و افراد خردسال میان کوچه و خیابان فلسطین را مورد حمله قرار می‌دهند و این برای ما ناراحت‌کننده است و از این هجمه‌های جنایتکارانه به شدت ناراحت هستیم.

وی گفت: جنایت آمریکا و اسرائیل در کودک کشی و بچه‌کشی است؛ عواملی که به عنوان مزدور پیاده نظام آمریکایی و در جنگ نیابتی آمریکا با مسلمانان شرکت کرده‌اند؛ این ناپاک‌های داعش در افغانستان دختربچه‌های بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند و این جنایت آمریکایی‌هاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات آمریکایی‌ها در افغانستان بیان کرد: عناصر ناپاک پیاده نظام جنگ نیابتی را در افغانستان راه انداخته‌اند و مردم را به خاک و خون می‌کشند؛ سرنوشت مردم توسط دولت دست نشانده آمریکایی رقم می‌خورد و یا اینکه توسط آمریکایی‌ها به خاک و خون کشیده می‌شوند. اگر دیگران بخواهند برای شما تصمیم بگیرند زندگی شما نیز همین می‌شود؛ اینکه آقایی عربده بکشد من درانتخابات شرکت نمی‌کنم یعنی در سرنوشتت تصمیم گیرنده نیستی.

علم‌الهدی بیان کرد: تنها کشوری هستیم که مردم ما خودشان برای خودشان تصمیم می‌گیرند و حتی آمریکا این گونه نیست و لابی صهیونیست برایش تصمیم‌گیری می‌کند؛ به برکت خون شهدا برای ما استقلال و آزادی رقم خورده است. اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید. این‌ها می‌خواهند سعی کنند مردم در سرنوشت خود دخالت نکنند تا سرنوشتشان توسط مزدوران رقم بخورد.

وی تصریح کرد: امیدوارم شما برادران و خواهران مومن و متدین که پرورش یافته یک امام قهرمان‌ساز هستید؛ با شور فراوان در انتخابات شرکت کنید. نسل سوم و چهارم با غیرت نسل اول انقلاب در دنیا ظاهر شده و در مسیر تعیین سرنوشت خود اقدام می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۴۱
همه بگید باشه..
ایشون رفتن پیشواز؟
تنها کشوری؟!! یعنی حتی حاضر نیست نروژ و سوئد و سوئیس رو کنار خودش ببینه!!! تنها کشوری آخه؟!!!
در دنیا مضحکه شده ایم. بسه دیگه.هر کار دوست دارید میکنید بعد میندازید گردن مردم. خودتون انتخاب کنید و خودتون مسئولیتش رو قبول کنید.
کاش اول یه سوزن به خودشون میزدن بعد جوالدوز به مردم
مردم دیگه بریدن
تازه اومده انتقاد میکنه که چرا انتخابات شرکت نمیکنید
برو بابا .....
رای بی رای
به غیر از کسانی که عربده میشکند برای رای ندادن، صدای عربده خیلی ها هم میاد که میگن بیایید رای بدید!!!
صدای اینها رو هم میشنوی حاج آقا یا فقط صدای اونها رو میشنوی؟!؟!؟
درست گفته.ایرانی تنها کشوریه که خودشون برای خودشون تصمیم می گیرند!!!
به همین خیال باش
تابناک چرا پیام ها و نمی‌ذاری ؟؟
تنها کشوری هستیم که مردم تصمیم می گیرند!!!!!!
اقا ببخشید من در ایران زندگی میکنم یا علم الهدی. یا ببخشید من در ایران زندگی نمیکنم یا علم الهدی..
یا چهل سال است علم الهدی همیشه هستش یا من..
یا چهل سال است هر دوره تغییرلت افراد و نگرشها داریم و ما کورفهمان و بی بصیرتان نفهمیدیم
اگر به انتقاد باشه اونهایی که در انتخابات شرکت نمیکنند از شما خیلی بیشتر انتقاد دارند پس لطفا طلب کار مردم نباشید
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
رای بی رای .
تا دلت میخواد انتقاد کن چون حتی اگر اون آقا هم کاندید بشه ما رای نمی دهیم
هر کسی در ایران به اندازه شما حقوق و مزایا داشت.
هر روز در انتخابات شدکت می کرد.
مگر نمی گویی کشوری هستیم که مردم برای خودشان تصمیم می گیرن
بگذریم که چقدر این خرف مسخره است ولی خوب مردم تصمیم گرفته اند رای ندهند
تو راست میگی
من به شخصه میلی به این نعمت ندارم.خود شما به تنهایی کلی از مردم را نا امید کرده اید.شما که حتی در کوچکترین حق مردم هم دخالت می‌کنید و برای نوع زندگی مردم تصمیم میگیرید چطور میتوانید بگویید که مردم کشور ما تنها مردمی در جهان هستند که برای خودشان تصمیم میگیرند؟یک کمی هم شرم و حیا خوبه آدم داشته باشه.
این انتخابات برای پست های نظیر شورا وریاست جمهوری برای کشور زیان بار وهزینه بر وغیر مفید است با انتخاب به نتیجه مطلوب میرسیم مگر اینکه واقعا کاسه کامل باشد الان اداره کشور به دو روشی موجب اتلاف نیرووموازی گری میشود
از صحبت های شما معلومه چقدر خودمان انتخاب می کنیم
ایشون شوخی و مزاح می فرمایند.
حاج آقا! اون کسی که به نظر شما امروز عربده می کشه یک زمانی مراد شما بود.حال متوجه شدین ولی دیر متوجه شدین . این صحبت های امروز شما رو چندین سال قبل مرحوم هاشمی زدند و شما و دوستانتان تا جایی که توان داشتید به ایشان تاختید.فرق است بین پیش پا رو دیدن و دوراندیش بودن. ما دیگه خودمان تشخیص می دهیم و به حرف های هیچکس توجه نمی کنیم. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا. آقای هاشمی حیف که دیگه در بین ما نیستی!
جناب علم الهدي
من در انتخابات براي اولين بار بعد از انقلاب بدلايل زير شركت نمي كنم :
1-رياست جمهور در كشور در حد تداركاتچي است و در سطح كلان مملكت هيچكاره است(امثال شما سمت رياست جمهوري را با دخالتهاي نابچا و بدور از قانون اساسي هيچكاري كرده ايد)
2-از سال84به بعد هركه رئيس جمهور شده هدفش خدمت به كشور و مردم نبوده
3-در كشوري كه حركات نظامي بيش از مديريت و سياست و اقتصاد اهميت دارد رياست جمهوري بي معني است.
4-ازسال84به بعد نظام از حالت جمهوريت به حاكميت تغيير موضع داده كه اين برخلاف راي12فروردين سال58است.
سلام. سیستم سیاسی ایران دارای مشکلات اساسیه. ما هم دلمون نمی خواد تو انتخابات شرکت نکنیم. اما دیگه چطور می شه دیگه اعتراض خودمونو نشون بدیم. خود جناب علم الهدی بفرمایند.
رأی بی رأی
یکی اینو از خواب بیدار کنه
رای بی رای
اولا اونی که تهدید به تحریم کرد دوست جون جونی قدیمی خودتان هست ثانیا هنوز در حد تهدیده
رای بی رای . امثال شما باعث فرار مردم شدند . شما باعث شدید که مردم پشتیبان نظام نباشند
اینی که الان میگه من رای نمی دم همونی نیست که بخاطرش به مردم معترض گفتی گوساله بزغاله؟
شما خودت به منتخب مردم احترام میگذاری؟!
در کشور ما کسی به منتخب مردم احترام نمی گذارد یکیش خود همین آقای علم الهدی! اگر چیزی باب میلشان نباشد با هر وسیله ای تخریبش می کنند. وضعیت روحانی را ببینید!
خوب شما چند نفر مخالف را هم اجازه بدهید شرکت کنند مثل موسوی مثل کروبی
جناب علم الهدی مردمی که از همه چیز محرومن نوامید هستن نیازی نیست امریکا و اروپا نامیدشون کنن
طرف خودش یک پای انزجار مردم از وضع کشور هست بعدش میاد میگه مردم چرا به امثالش رای نمیدن!!!
مملکتی شده که انتخاب نکنی میشه مجلس بی خاصیت و انتخاب کنی میشه احمدینژاد و روحانی و امثال این ...
حیف مردم با اینهمه بی مسئولیت و قدرت طلب
حاجی احمدی نژاد نباشد می خوام دنیا نباشد بدون دکتر رای نمیدم
آقای اعلم الهدی عزیز،بنده به همان امام رضایی که جنابعالی در حرم مطهر وشریفشان خطبه می خوانید،قسم می خورم که بدلیل اینکه همه‌ی اینهایی که کاندید شدن،خودشان در بروز شرایط فعلی میهنم، مقصر هستند و الکی ادای مخالف وضع فعلی بودن را در می آورند، با فکری باز و بدون استرس در شرایط حساس کنونی و در حال گذر از یک پیچ تاریخی،رأی نخواهم داد،کسانی که رأی خواهند داد را هم،دوست دارم و به عقیده و نظرشان احترام میگذارم.
دروغ بزرگ سال علم‌الهدی بیان کرد: تنها کشوری هستیم که مردم ما خودشان برای خودشان تصمیم می‌گیرند.
من متن خبر رو نخوندم اما فقط اومدم بگم انتقاد کنن یا نکنن رای نخواهم داد
فرقی هم برام نداره کی خوشحال میشه و کی ناراحت
میگن کسی که خواب هست را می شه بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده نمی شه.
مردم اگر تصمیم گیرنده بودند که خیلی وقت پیش بساط کاسبکاران تحریم را برچیده بودند.
خب بذار تصمیم بگیریم بجای جناب جنتی . وگرنه ایشون از 600 نفر زحمت می کشه 595 تا رو حذف می کنه ، خب اون 5 تا لولو ان ؟ زحمت حذف 4 تای دیگر رو هم خودشون شخصا بکشند که تصمیم گیرنده هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس