بازدید 13990

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۲ اردیبهشت/ ۳۶۶ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از یک میلیون و ۹۴۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۵۰۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 12 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون یک میلیون و ۶۲۳ هزار و ۲۷۹ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۳۱۹ هزار و ۷۹۳ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۹۴۳ هزار و ۷۲ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۲۵۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۷۰۷ هزار و ۷۶۱ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۶۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۵ هزار و ۹۳۴ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۸۷ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۵۰۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۷ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۳۳۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۴ است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۶ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۴ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
دعای همیشگیم . خدایا به مسولین امیدی نیست خودت به داد ما مردم ایران برس .
به گفته مسولین مربوطه بالاترین نرخ قیمت بهترین واکسن کرونا 300هزار تومانه در حالیکه برای داروی کرونا دارند 600هزار تومان از بیماران میگیرند ...
اقای نمکی لطفا به جای کمک به مردم هند به مردم مظلوم ایران برس انجا خودشان وزیر دارندو احتیاجی به کمک شما ندارند
در ایران متاسفانه فقط مسولین پر مدعا داریم که هیچی بلد نیستند و به خاطر مردم بی صدای ایران ادعا میکنند بهترین هستند
بیایید تصور کنیم اصلا وزارت بهداشتی وجود نداشت.. فرقی میکرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
نماینده مجلس گفته ۲۰۰ هزار واکسن مفقود شده
و جالب اینکه دیروز هم گفتند که خودمان ۳۰۰ هزار واکسن ساختیم !!!؟؟؟
احتمالا همان واکسن ها مفقود شده ، نیستند ؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
بهتر میشد
با این رعایت ها تعداد فوتی کاهاش نمی یابد بگفته خود مسئولیم ضریف رعایت پروتکل های بهداشتی به تعداد نفرات در محیط های بسته 0.5 هست معلومه امار پایین نمی یاد
یکی از ۳۶۶ نفر، پدر من بود و تا روزی که زنده ام هیچکس از مسئول را نمی بخشم.
راستش من یکی که باور نمی کنم این افراد از کرونا فوت کرده اند. همین دو هفته پیش وزیر بهداشت کشورمان در نامه به وزیر بهداشت هند نوشت که ایران این موج را پشت سر گذاشته. بعدش هم یک بار از سرافرازی در مقابله با این موج صحبت کرد و یک بار دیگر هم از «سر تعظیم فرود آوردن» این موج در پیشگاه مردم ایران گفت. آن وقت شما میخواهید ما باور کنیم که روزی سیصد چهارصد نفر در کشور بر اثر کرونا فوت می کنند که نسبت به جمعیت حتی از تلفات هند هم بیشتر است. بس کنید این اخبار دروغ را، و روحیه ظریف وزیر بهداشت نازنین مان را بیش از این نیازارید.
چجوریه آمار کشته ها کم نمیسه ولی همه شهرها نارنجی و زرد شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
انتخاباته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
باید یه جوری امار رو اعلام کنند که دم انتخابات همه چی گل و بلبل بشه
اینا دستروادن‌امار فوتی هارو ارزیه عددی بیشتر نشون‌ندن بعد روزها سیصد تا سیصد تا اعلام‌میکنن
خوب بلدین دم انتخابات آمار رو کم کنین بعد از انتخابات بگین آمار زیاد شده و همش هم تقصیر مردمیه که توو تعطیلات عید فطر و خرداد رفتن مسافرت. حربه ای که از روز اول بکار گرفتین و هر بار بخاطر شماها و نبود واکسن، آمار زیاد شد انداختین گردن مردم و مسافرت. حداقل یه خورده خلاقیت داشته باشین
از معجزه های انتخابات اینه که تعداد فوتی ها تقریبا ثابت هست ولی شهرهای رنگ قرمز با سرعت داره کم میشه.
منظورم انتخاباتیه که فقط حضور و تعداد رای مهمه نه اون شخصی که ریاست جمهوری به نامش زده میشه...!!!!!
پس بشتابید به سوی صندوق های .....
علی برکت الله
از یک طرف میگن در خانه بمانید و مسافرت با ماشین شخصی نرید از طرف دیگر سهمیه بنزین ماهیانه را به ماشین‌هایی که ۵۴۰ لیتر ذخیره دارند نمی‌دن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان