بازدید 6976

حماس: معادله حمله در برابر حمله برگشت ناپذیر است

جنبش حماس امروز سه شنبه اعلام کرد، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از معادله حمله در برابر حمله که بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرده‌اند، عقب نمی‌نشینند.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 11 May 2021

 

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فوزی برهوم، سخنگوی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد، مقاومت فلسطین مسؤولیت حفاظت از ملت، پاسخ دندان شکن به نقض‌ها و جنایات اشغالگر در حق مردم قدس و نمازگزاران در مسجدالاقصی، حمله این رژیم به غیرنظامیان و کودکان و پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه را برعهده گرفته است.

وی افزود، حمله عامدانه رژیم صهیونیستی به خانه‌های امن و کشتن کودکان و زنان نشان دهنده وحشی‌گری و میزان جنایت‌های این رژیم است.

برهوم افزود، رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در شکست عزم و اراده مقاومت که از مردم دفاع و از منافع آنها حفاظت می‌کند، نبرد خود را به کودکان غزه و خانه‌های آنها منتقل کرده است.

وی بار دیگر اعلام کرد، حماس بر ادامه مقابله با دشمن، صرف نظر از شمار قربانی‌ها هر تعداد که باشد تاکید دارد.

برهوم به رژیم صهیونیستی نسبت به ادامه (حملات) هشدار داد و گفت، دشمن صهیونیستی باید در محاسبات خود تجدید نظر کرده و معادله را خوب بفهمد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از دوشنبه شب حملات خود را به مناطق پراکنده نوار غزه شروع کرده‌اند که در اثر آن ۲۴ فلسطینی شهید و ۱۰۳ تن زخمی شده‌اند.

صبح امروز هم ارتش اشغالگر اعلام کرد، از زمان شروع حملاتش به غزه حدود ۱۰۳ پایگاه را هدف گرفته و ۱۵ فعال حماس را ترور کرده است.

پس از اینکه اتاق مشترک نوار غزه به رژیم صهیونیستی تا عصر دوشنبه برای عقب نشینی از مسجدالاقصی و محله الشیخ جراح و آزادی بازداشتی ها مهلت داد، تنش در قدس به نوار غزه منتقل شده است.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی