بازدید 7724
۸

پرسپولیس به رئیس فدراسیون فوتبال نامه زد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد علاوه بر شکایت به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی، نامه‌ای جداگانه به رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کند.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 10 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از فرارو، پس از حاشیه‌ها و درگیری‌های فراوان دیدار شب گذشته تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، سرخپوشان تهرانی قصد دارند تا پایان امروز (دوشنبه) مدارک و مستندات خود درباره اتفاقات اصفهان را به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

همچنین باشگاه پرسپولیس قرار است نامه‌ای جداگانه و اعتراض‌آمیز نیز به سازمان لیگ و رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کند و خواستار رسیدگی به اتفاقات اصفهان شود.

علاوه بر این اتفاقات، شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال گرفتن فیلم کامل دوربین‌های مداربسته ورزشگاه نقش جهان نیز هستند تا این فیلم را نیز به مستندات و مدارک خود اضافه کنند.

سرخپوشان نسبت به شعارهای پخش شده در استادیوم نقش جهان، رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی و حضور تعداد زیادی از افراد در ورزشگاه و خصوصا درگیری پایان بازی و همچنین حاشیه‌های پیش از آغاز این مسابقه معترض هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۸
بزرگترين عامل حاشيه سيد جلال حسينيه . با همه دعوا داره
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
پرسپولیس خار در چشم و استخوانی در گلوی بد خواهان است ما در زمین نتیجه را مشخص می کنیم .برخی بازکنان و مدیران سپاهان خیلی زرنگ تشریف دارند که می خواهند با جو سازی نتیجه را عوض کنند شانس اوردند والا 3 یا 4 گل می خوردند.
دوباره شروع کردند
پاسخ ها
hosein
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
بعضی تیم های شهرستانی خصوصا تیم سپاهان همیشه در مقابل تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال احساس حقارت و خود کم بینی دارد این ها سرخورده هستند لذا شلوغ کاری می کنند قامتشان کوچک است می کنند
بابا مسعود اینا به ما گل زدند تنبیه شون کن
کمیته انضباطی کجاست.مگر مورد مهاجم گل گهر سریع واکنش نشون ندادند
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
کلا مدیران پشت پرده و برنامه ریزان تیم سپاهان دنبال روش های دیگری هستند از پارسال که نیامدند باز ی کنند و این هم از امسال که بدون تماشگر بازی را به جنجال کشیدند . ادم ها را تیر می کنند بروند شب و روز جلوی هتل اقامت تیم پرسپولیس و شلوغ کاری کنند. ما اگر بخواهیم در تهران این کار را بکنیم که اصلا اتوبوس تیم سپاهان را رو دست می چرخانیم
بزرگترین عامل خود اصفهانی ها هستند بار آولشان هم نیست در کل میزبانی دنبال جر زدن هستند از کوری چشم بعضی امسال هم پرسپولیس قهرمان میشه دیگه ساکت و تاج هم که رفتن همون جایی که میدونی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار