بازدید 14185
۳

ممنوعیت‌های تردد عیدفطر در استان تهران چگونه است؟

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با تاکید بر اعمال ممنوعیت تردد بین استانی در تعطیلات عید فطر گفت: در این ممنوعیت تهران و البرز یکپارچه دیده شده اند.
کد خبر: ۱۰۵۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 10 May 2021

به گزارش «تابناک»، حسین قاسمی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح ممنوعیت های کرونایی در ایام تعطیلات عید فطر گفت: باید به این نکته توجه داشت که در ایام تعطیلات عید فطر محدودیت وجود ندارد، بلکه ممنوعیت تردد بین استانی اعمال خواهد شد، به این ترتیب ممنوعیت های تعطیلات عیدفطر بین استانی است نه درون استان ها که لازم است شهروندان به این نکته توجه داشته باشند.

وی افزود: در اعمال این ممنوعیت تردد دو استان تهران و البرز همچون گذشته یکپارچه دیده شده اند و در حقیقت این دو استان یک استان در نظر گرفته می شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تردد بین شهرهای یک استان امکان پذیر است یا برای تردد بین شهری همچنان محدودیت های هوشمند پابرجاست (یعنی ممنوعیت شهرهای قرمز و نارنجی)، گفت: متن مصوبه ناظر بر ممنوعیت بین استانی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هوشمند!!!؟ کجایش هوشمند است؟ ممنوعیت بین استانی را اعلام کردند قرمز یک میلیون تومان جریمه. زرد پانصدهزار تومان. حالا اگر از منطقه قرمز به منطقه زرد برود چه؟ یا برعکس؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
آیکیو اگر واقعا دوربینها عکس بگیرن خب از هر رنگی وارد زرد بشی حتی زرد 500 تومن جریمه میشی و از هر رنگی وارد قرمز بشی حتی از قرمز 1 میلیون جریمه میشی
حرفاي مسخره وقتي ميخواهيد جلوي انتشار كرونا را بگيريد چرا البرز و تهران را يكپارچه ديده ايد ؟ از تهران كسي خارج نشود و از البرز هم كسي خارج نشود راهش اين است اگر نميدانيد !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر