بازدید 1469

بدحجابي موجب از ميان رفتن امنيت اجتماعي‌ زنان مي‌شود

کد خبر: ۱۰۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰ 19 June 2010

مدير كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان اوقاف و امور خيريه گفت‌: پديده بي‌حجابي و بدحجابي در نهايت موجب از ميان رفتن امنيت اجتماعي‌، اخلاقي و رواني زنان مي‌شود.

به گزارش فارس به نقل از سازمان اوقاف و امور خيريه، حسن ربيعي با بيان اينكه پايبند نبودن به اصول حجاب و عفاف، مخاطرات فرهنگي و اجتماعي فراواني براي جامعه به‌ويژه نسل جوان به دنبال خواهد داشت‌،‌ اظهار داشت: شيوع بدحجابي و بي‌حجابي و گسترش اين فرهنگ ضمن تخريب پايه‌هاي ديني و اعتقادي نسل جوان و نوجوان به تدريج قوام خانواده‌ها را سست مي‌كند‌.

وي خاطرنشان كرد: توصيه رهبر معظم انقلاب مبني بر لزوم برخورد صحيح با افرادي كه تعمدا يا از روي بي‌توجهي چهره جامعه را از نجابت و عفاف خارج مي كنند، بايد به طور قاطع اجرا و در قالب قوانين در شريان‌هاي جامعه جاري شود‌.

ربيعي تصريح كرد: مسئولان اجرايي اعم از وزارت كشور، نيروي انتظامي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و صدا و سيما لازم است تا مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي درباره عفاف و حجاب را مورد توجه و در راس برنامه‌هاي خود قرار داده و به خواسته‌هاي قاطبه ملت كه اين روزها به انحاء مختلف خواهان برخورد با پديده بي‌حجابي و بدحجابي در سطح جامعه هستند، جامه عمل بپوشانند.

وي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر برخورد قوي و صحيح با مفاسد اجتماعي خواستار جديت مسئولان در برخورد با مظاهر بدحجابي و بي‌حجابي، اجراي طرح عفاف و حجاب و تبيين و تعميق فرهنگ حجاب در سطح جامعه شد‌.

وي يادآور شد‌: عفاف و حجاب يكي از ضروريات دين مبين اسلام و از جمله دستورات صريح خداوند متعال در قرآن كريم است كه در بيش از 10 آيه تكرار شده است‌.

ربيعي يكي از اهداف اصلي مبارزه ملت ايران در زمان رژيم طاغوت و دوران پس از پيروزي انقلاب اسلامي را اجراي حكم ديني و قرآني حجاب و رعايت كامل اين اصل مسلم دانست‌.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار