بازدید 11975
۳

زمان واکسیناسیون افراد زیر ۸۰ سال اعلام شد

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت درباره زمان واکسیناسیون گروه های سنی سالمندان علیه کرونا، توضیحاتی را ارایه داد.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 08 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر جعفرصادق تبریزی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: سامانه salamat.gov.ir از امروز فعال شده است و سنین بالای ۸۰ سالی که واکسن دریافت نکردند یا تماسی با آنها گرفته نشده است، می‌توانند وارد سامانه شوند و کد ملی خود و شماره تلفنی که بتوان با آن برایشان پیغام فرستاد را ثبت کنند. سپس ما با آنها تماس می گیریم و زمان و مکان دقیق واکسیناسیون را به آنها اطلاع می‌دهیم.

وی درباره واکسیناسیون سایر گروه‌های سنی اظهار کرد: وقتی به حد معقولی به پوشش واکسیناسیون بالای ۸۰ سال برسیم، گروه سنی بعدی را اعلام می‌کنیم و پنج سال پنج سال پایین می‌آییم تا واکسیناسیون ۶۰ سال به بالاها را کامل انجام دهیم.

وی تاکید کرد: فعلا در این سایت فقط افراد متولد ۱۳۲۰ و قبل از آن می‌توانند ثبت نام کنند. پس از یک هفته یا ۱۰ روز، گروه سنی بعدی اعلام می‌شود. هیچ کس هم نوبتش سوخت نخواهد شد و برای تک‌تک عزیزان واکسن محفوظ است.

تبریزی درباره شلوغی برخی مراکز واکسیناسیون نیز گفت: شلوغی جمعیت و تراکم افراد در واکسیناسیون فقط در شهر تهران است. در سایر شهرها و شهرستان‌ها شلوغی نداشته‌ایم. برای تهران همکاران من به دنبال افزایش پایگاه‌های تجمیعی تزریق واکسن هستند که از طریق صداوسیما اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف هماهنگ شده و در طول هفته گذشته جلسات مختلفی داشتیم و هماهنگی‌ها انجام شده است که سالن‌ها افزایش یابد و به زودی به حد مطلوبی خواهد رسید.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت در خاتمه گفت: از هموطنان می‌خواهم اندکی صبوری کنند. واکسن برای همه وجود دارد. همچنین دقت کنند و بعد از تزریق واکسن فکر نکنند ایمن شده‌اند و می‌توانند ماسک را کنار بگذارند. ایمنی و پوشش لازم دو هفته بعد از تزریق نوبت دوم اتفاق می‌افتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
من نارسایی ریه و کلیه دارم عمل قلب باز کردم بالای 50 سال هستم کی مراجعه کنم
من نمیدونم چرا اینهمه معتل میکنن در استان آذربایحانشرقی که کلا شصت و هفت هزار تفر بالای ۸۰ سال وحود داره در ده روز گذشته هنوز نتونستن به پنجاه درصد برسونن ..‌‌اینا عرضه هیچ کاری رو ندارن اینم از واکسیناسیونشون...‌...
دقیقا چه واکسنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار