بازدید 4194

بایدن: برای دیدار با پوتین اطمینان کافی دارم

رییس جمهور آمریکا در مورد دیدار با همتای روس خود ابراز اطمینان کرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 08 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از رویترز، درحالیکه کاخ سفید اعلام کرده نیازی به تحقق شروط آمریکا برای دیدار بایدن و پوتین نیست، رییس جمهور ایالات متحده گفت اطمینان دارد که قادر به دیدار با پوتین در اولین زمان ممکن است. بایدن گفت: من به دیدار با پوتین اصرار دارم هرچند او نیروهای نظامی روسیه را در مرز با اوکراین جمع کرده است؛ این موضوعی نیست که من را از دیدار با او منصرف کند؛ او قبلاً هم آنجا(مرز اوکراین) نیرو داشته و آنها را عقب برده است.

جو بایدن افزود: من مطمئنم که ما می‌توانیم این دیدار را انجام دهیم؛ حالا زمان و مکان آن مهم نیست؛ مهم این است که کارها در جریان است تا این دیدار انجام شود.

درحالیکه غرب به رهبری آمریکا از روسیه به خاطر تجمع نیروهای نظامی در مرز با اوکراین به شدت انتقاد کرده، اما به نظر می‌رسد دیدار بایدن و پوتین در یک کشور ثالث برگزار شود. این درحالی است که کرملین نیز از تهیه مقدمات و مطالعات لازم برای دیدار رهبران دو کشور در آینده نزدیک خبر داده است. جن ساکی سخنگوی کاخ سفید نیز با اعلام اینکه حقوق بشر، آزادی بیان و ارزش‌های مدنظر رییس جمهور بایدن برای دیدار با رییس جمهور روسیه مهم هستند افزود: نیازی به برآورده شدن همه این انتظارات برای انجام این دیدار نیست.

 

شفقنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها