بازدید 4482

جاده ‌های ١٠ استان بارانی

کد خبر: ۱۰۵۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 08 May 2021

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در محدوده ورودی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ سرهنگ احمد شیرانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: با توجه به بار ترافیک صبحگاهی و سفرهای ورود به شهر تهران، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده های پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است. همچنین ترافیک در محور شهریار - تهران محدوده های شهرقدس و زرنان نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش ها شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص انسداد برخی محور ها نیز گفت: محورهای معلمان - شاهرود، آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)، جندق - معلمان، شهداد - نهبندان خرم آباد - پلدختر در حال حاضر مسدود هستند. سایر جاده های اصلی کشور باز و ترافیک روان دارند.

وی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی های پراکنده در اکثر جاده های استانهای کشور تا پایان هفته احتیاط بیشتر در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه با توجه به لغزندگی جاده ها بسیار ضروری است و خودروهای حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر باید آمادگی لازم برای سفر در این شرایط را در جاده ها داشته باشند.

شیرانی، در خصوص محدودیت تردد میان شهرها نیز گفت: محدودیت تردد بین شهرها در گروههای قرمز و نارنجی ادامه دارد و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳بامداد در تمامی شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی برقرار است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان