بازدید 6369

به دنبال سرمایه گذاری کم ریسک و پرسود مستمر و دائمی هستین؟!‌

اگر شما به عنوان یک فرد یا مجموعه به دنبال ایجاد شرایط شغلی مناسب و سرمایه‌گذاری بزرگ هستید و در این راستا تولید گردو را انتخاب کرده‌اید، بهتر است با بهترین نهال گردو و شرایط احداث نهالستان آشنا شوید ، همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۰۵۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 05 May 2021

سرمایه‌گذاری در هر زمینه‌ای قواعد خاص و درصد ریسک خود را دارد. شناخت نسبی و سطحی در این موارد و همچنین عدم تخصص و علم کافی ممکن است منجر به شکست و ضررهای مالی سنگین شود. با این وجود در زمینه راه اندازی کسب و کارها استثنا نیز وجود دارد. امروزه بهترین کسب و کار محلی برای کسانی که حتی یک قطعه زمین کوچک دارند، خرید نهال گردو است. کشاورزان و باغداران می‌توانند با خرید نهال گردو حتی در تعداد خیلی کم نیز یک سرمایه قابل توجه و دائمی را برای خود تولید کنند، چون درخت گردو بیش از ۵۰ سال عمر می‌کند و اگر به خوبی رسیدگی شود، سالانه و به طور مستمر سوددهی مناسبی دارد.

درخت گردو به دلیل ویژگی‌ها و مزایای فراوان علاوه بر این که یک منبع درآمد عالی و کم ریسک محسوب می‌شود، یک سرمایه طبیعی گران‌بها است. درخت گردو نسبت به سایر درخت‌های میوه باردهی زیاد و طول عمر اقتصادی بسیار بالایی دارد. همچنین می‌توان گفت کاشت و پرورش آن بی دردسر و راحت است. ضمن این که محصول آن در تمام طول سال مصرف شده و موارد مصرف بسیار زیادی دارد. از این رو امروزه اکثر کشاورزان و باغداران در صدد خرید نهال گردو و احداث نهالستان‌های کوچک و بزرگ هستند.‌

به دنبال سرمایه گذاری کم ریسک و پرسود مستمر و دائمی هستین؟!‌

انواع  نهال گردو و تأثیر آن در سرمایه گذاری اقتصادی

اگر شما به عنوان یک فرد یا مجموعه به دنبال ایجاد شرایط شغلی مناسب و سرمایه‌گذاری بزرگ هستید و در این راستا تولید گردو را انتخاب کرده‌اید، بهتر است با بهترین نهال گردو و شرایط احداث نهالستان آشنا شوید. همانطور که می‌دانید کشاورزی و باغداری نیز قواعد ویژه خود را دارد و اگر طبق اصول مهندسی عمل نکنید به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسید. هر چند در این زمینه بسیاری از علوم و فنون به صورت تجربی و عینی حاصل می‌شوند اما اگر با انواع نهال گردو پر سود و درجه یک و ویژگی آن‌ها آشنا شوید، قطعا پیشرفت بیشتر و غیر قابل باوری در مورد تولید گردو خواهید داشت .

نهال گردو ارقام بسیار متنوعی دارد. تأثیر این محصول در سرمایه‌ گذاری اقتصادی زمانی مشخص می‌شود که باغ گردوی شما به مرحله بهره برداری می‌رسد. در این بازه میزان برداشت محصول، کیفیت میوه و در نهایت میزان بازار پسندی آن مشخص می‌شود. طعم و ظاهرگردو نیز مهم‌ترین اصل در انتخاب آن است. بنابراین اگر در ابتدا نهال مناسبی انتخاب کنید به باروری عجیب و نتیجه دلخواه خود می‌رسید. به همین دلیل ما انواع نهال درجه یک و پرسود گردو را به شما معرفی می‌کنیم.

نهال گردو ژنوتیپ برتر

این نهال تولید داخلی است و با تلاش‌های شبانه روزی و مهندسی جناب آقای سعید قاسمی و تیم مهندسی ایشان تولید شده و دارای شماره ثبت اختراع است. گردو ژنوتیپ برتر توانسته است در مدت زمان کوتاهی که از تولید آن می‌گذرد توجه بازار داخلی و خارجی این نهال را به خود جلب کند و متقاضیان بی‌شماری را به همراه داشته باشد. کیفیت این رقم از نهال از لحاظ درشتی و پر مغز بودن میوه، باردهی بالا، تحمل شرایط سرما و گرما، سازگاری آن برای کاشت در مناطق مختلف آب و هوایی کشور و غیره به قدری مطلوب است که خرید نهال گردو آن به صورت پیش فروش انجام می‌شود.

به دنبال سرمایه گذاری کم ریسک و پرسود مستمر و دائمی هستین؟!‌

نهال ژنوتیپ برتر جزو نهال‌های اصلاح شده می‌باشد و اصلاح ژنتیک آن به قدری درست انجام شده است که باغداران در هر نقطه از کشور نگرانی بابت عدم رشد صحیح و باردهی آن ندارند. این رقم از گردو چوب بسیار باکیفیتی دارد و این ویژگی در خرید نهال گردو ژنوتیپ برتر لحاظ می‌شود. طعم و تراکم میوه این درخت عالی است و سال اول کشت باردهی دارد. لازم به ذکر است برای حفاظت از این نهال باید از گرده افشان مناسب استفاده کرد.

نهال گردو کانادایی پالیز

نهال کانادایی پالیز گردو همانطور که از نام بر می‌آید تولید کشور کانادا است. خرید نهال گردو برای افرادی که قصد احداث نهالستان گردو را دارند بسیار مناسب است. چون نهال کانادایی دیر گل است و در مقابل سرمای زمستان و اوایل بهار مقاومت بالایی دارد. از این رو گزینه مناسبی برای مناطق سردسیر می‌باشد. این نهال حتی در مقابل خشکسالی نیز مقاومت مطلوبی نشان می‌دهد. اگر فاصله استاندارد کاشت هر نهال کانادایی با نهال بعدی را هفت متر در نظر بگیرید، می‌توانید در هر هکتار حداکثر ۶ تن گردو برداشت کنید. با توجه به این که این نهال در سال اول کشت بار می‌دهد، میزان برداشت آن بسیار ایده آل است.

به دنبال سرمایه گذاری کم ریسک و پرسود مستمر و دائمی هستین؟!‌

با وجود این که میزان بازدهی نهال کانادایی پالیز به عواملی همچون اصول درست نگهداری از درخت، آبیاری و کوددهی به موقع و غیره بستگی دارد، می‌توان با اطمینان گفت که عمر اقتصادی آن به بیش از هشتاد سال می‌رسد. گردوی تولید شده از این نهال گرد و درشت است، پوست چوبی نازکی دارد و به راحتی جدا می‌شود. قدرت رشد آن نیز بسیار بالا است و در برابر آفت مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. با این تفاسیر خرید نهال گردو کانادایی برای راه اندازی یک چرخه اقتصادی خالی از لطف نیست.

نهال گردو چندلر

به دنبال سرمایه گذاری کم ریسک و پرسود مستمر و دائمی هستین؟!‌

این نوع از نهال گردو نخسین بار توسط یک مهندس آمریکایی در کالیفرنیا اصلاح و تولید شد و به عنوان شاخص‌ترین و مرغوب‌ترین گردو در جهان به شهرت رسید. نهال چندلر از ارقام درجه یک گردو در ایران است و بهره برداری از آن در کشور ما بی‌نظیر است. این نهال اولین گزینه انتخابی افرادی است که می‌خواهند در حجم وسیعی باغ گردو احداث کنند. میزان خرید نهال گردو چندلر و درصد بالای تقاضای آن نشان می‌دهد که این نهال تا چه حد مرغوب و عالی است. درخت گردو چندلر عملکرد عالی و باردهی بسیار زیادی دارد، رشد آن بی‌نظیر و فرم درخت نیمه قائم است. تراکم بالای گردو به این معنی است که گردو درشت، پوست نازک، مغز پر و وزن کمی دارد که این ویژگی از خصوصیات بارز گردو چندلر است.

نهال گردو فرنور

این نهال که به نهال فرانسوی نیز معروف است از نوع نهال‌های پیوندی است و بومی کشور فرانسه می‌باشد. فرنور نتیجه تحقیقات زیاد و مهندسی عالی است. این نهال دیرگل است و زمان گل‌دهی آن آخر فروردین است. نهال فرنور بیش از صد سال عمر اقتصادی دارد، قدرت تحمل آن در خشکسالی بالا است، نسبت به سرما و آفت نیز مقاوم است و سال سوم بار می‌دهد. فرنور به گردوی پوست کاغذی معروف است و بالای ۵۰ درصد چربی دارد. این رقم از نهال گردو قابلیت کشت و پرورش در شرایط آب و هوایی مختلف را دارد. ویژگی‌های مطلوب این نهال باعث افزایش میزان تقاضا و افزایش خرید نهال گردو فرنور شده است.

نهال های گردو پربازده را از کجا بخریم؟

پالیز گردو بزرگ‌ترین نهالستان پرورش و مرکز فروش نهال گردو معروف در ایران است که در شمال غرب کشور واقع می‌باشد‌. این مجموعه کم‌یاب و پرتوان سابقه ۵۰ ساله در پرورش نهال دارد. این نهالستان با مدیریت آقای سعید قاسمی اداره می‌شود و انواع نهال‌های پیوندی و اصلاح نژاد شده گردو ایرانی و خارجی را در مقیاس مورد نیاز شما ارائه می‌دهد. باید توجه داشته باشید که تنها خرید نهال گردو مناسب کافی نیست و شما باید اطلاعات کافی راجعه به زمان کشت و شرایط کشت داشته باشید. مجموعه پالیزگردو مهندسان بی‌نظیری در حوزه کشاورزی و باغداری دارد که می‌توانید از آن‌ها مشاوره و خدمات دریافت کنید. شما می‌توانید با سرمایه اندک به کمک این مجموعه یک کسب و کار پررونق و پرسود راه اندازی کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق درگاه های ذیل مستقیما با نهالستان پالیز گردو در ارتباط باشید.

نهالستان پالیز گردو بزرگترین مرکز تولید کننده و عرضه کننده ی انواع ارقام نهال گردو جهت کاشت و پرورش فضای سبز در ایران میباشد. 

جهت ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی شما عزیزان در خصوص انتخاب نوع نهال مناسب می توانید از طریق درگاه های زیر با ما در ارتباط باشید.

وب سایت: palizgerdo.ir

شماره تماس ها: 09021832393 / 09141832393 / 09331832393 مهندس سعید قاسمی

آدرس: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار