بازدید 11346

قوانین ترافیکی شب‌ قدر در مشهد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در مشهد را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 30 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حمیدرضا دهنوی در این خصوص اظهار کرد: هر سال مردم مشهد در شب‌های قدر با حضور در حرم مطهر رضوی، مساجد و تکایا اقدام به خواندن ادعیه و شب زنده‌داری کرده و مراسم سوگواری و عزاداری برگزار می‌کردند، اما امسال به علت شیوع ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، این مراسم به شکل دیگری برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم شب‌های قدر در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی در فضای باز با جمعیت محدود برگزار می‌شود. همچنین مدت زمان برگزاری این مراسم حداکثر ۲ ساعت است.

دهنوی گفت: در صورت نیاز از ساعت ۱۷ شب‌های۱۹، ۲۱ و ۲۳ماه مبارک رمضان تا پایان مراسم تردد در طول مسیرهای میدان شهدا به‌طرف خیابان شیرازی (از تقاطع شهدا تا حرم‌مطهر و روگذر شیرازی)؛ خیابان امام‌رضا (ع) حدفاصل میدان بسیج تا میدان بیت‌المقدس تا حرم‌مطهر و رینگ زیرگذر؛ خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر؛ خیابان نواب صفوی از میدان پنج‌راه تا حرم‌مطهر و طول خیابان شهید الندرزگو؛خیابان بیت‌المقدس تا تقاطع خسروی و خیابان آیت‌الله بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت ۲ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بسته به پذیرش پارکینگ‌های حرم‌مطهر از ساعت ۲۰ شب‌های احیا تا پایان مراسم از تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی و موتورسیکلت‌ها به سمت حرم جلوگیری به‌عمل می‌آید.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، دهنوی در مورد طرح منع تردد شبانه در این شب‌ها گفت: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه صرفا در شب‌های قدر لغو خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی