بازدید 6771
۱
تیم نکونام برای سه بازی آماده شده بود؟

فولاد در دور برگشت به الوحدات هم نه گفت

کد خبر: ۱۰۴۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸ 30 April 2021

فولاد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم الشارجه به مصاف الوحدات اردن رفت که در نهایت این بازی با تک گل سونی سعد به سود تیم اردنی به پایان رسید تا شاگردان نکونام با یک پیروزی و 5 امتیاز، در قعر جدول گروه چهارم جای بگیرند و به کار خود در این رقابت ها پایان دهند.


در دقیقه 27 الوحدات موفق شد از اولین فرصت جدی خود استفاده کند. ارسال عناس العوادت به روی دروازه با ضربه سر چکشی سونی سعد همراه شد که این توپ به دور از دستان محسن فروزان و مدافعین فولاد وارد دروازه شد تا اردنی ها به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

 

در وقت های باقی مانده فولادی ها نتوانستند گل خورده را جبران کنند و این بازی در نهایت با همان یک گل به سود الوحدات به پایان رسید. با این نتایج، فولاد با 5 امتیاز در قعر جدول گروه چهارم قرار گرفت و به کار خود در این رقابت ها پایان داد. النصر به لطف پیروزی شیرین در برابر السد با 11 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و راهی مرحله بعد شد. السد با 10 امتیاز در انتظار بازی های فردا شب است و الوحدات نیز با 7 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای نکونام که حرفهای دیگه ای میگفت و خودش و تیمش را با پرسپولیس و استقلال مقایسه میکرد و ناراحت بود که چرا هیچکس به ایشان و تیمش بها نمیدهد! حالا قطعا متوجه شده که علت این بی توجهی چیست!
البته الان دیگه باید متوجه شده باشد که کلا ایشان و تیمهای تحت هدایت ایشان بخاطر وجود شخص خود ایشان، قابل توجه نیستند.
باید متوجه شده باشد که هیچکسی با هوچیگری و انجام مصاحبه های بی پایه و اساس و اتهام واهی زدن به حریفان ، در کانون توجهات رسانه ها قرار نمیگیرد بلکه باید اول از همه اخلاق مدار بوده و بعد هم رزومه مستند قابل ارائه داشته باشد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل