بازدید 10548
لیگ قهرمانان اروپا:

سیتی کامبک زد و در ۶ دقیقه نسخه پاریس را پیچید

منچسترسیتی با کسب برد ۲-۱ در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در موقعیت خوبی برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها قرار گرفت. ادریسا گیه بازیکن پاریسی ها به خطای خشن خود روی گوندوعان کارت قرمز مستقیم دریافت کرد
کد خبر: ۱۰۴۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۵ 29 April 2021

در شب دوم از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن میزبان منچسترسیتی بود و این بازی را ۲ بر یک واگذار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این بازی پاریسی‌ها ابتدا توسط مارکینیوش در دقیقه ۱۵ به گل رسیدند، اما در نیمه دوم سیتیزن‌ها ورق را بازگرداندند و توسط کوین دبروین در دقیقه ۶۴ و محرز ۷۱ به گل رسیدند.

در این دیدار شاگردان پوچتینو با اخراج گوئیه که تکلی خشن را روی پای گوندوگان زد، در دقیقه ۷۷، ۱۰ نفره شدند. شاگردان پپ با این پیروزی گامی بلند برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا برداشتند. شب گذشته هم جدال رئال مادرید و چلسی با تساوی یک بر یک در ورزشگاه دی استفانو به پایان رسید. دیدار برگشت این پیکار‌ها هفته آینده برگزار می‌شود.

سیتی کامبک زد و در ۶ دقیقه نسخه پاریس را پیچید

منچسترسیتی با کسب برد ۲-۱ در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در موقعیت خوبی برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها قرار گرفت. در این مسابقه که پاری سن ژرمن آن را بهتر شروع کرد و روی یک ضربه کرنر به طور ناگهانی به گل رسید، سیتیزن‌ها اصلا نیمه خوبی را پشت سر نگذاشتند. در سراسر این نیمه پاری سن ژرمن علاوه بر استحکام دفاعی قابل قبول، در ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شد.

با شروع نیمه دوم و با عقب نشستن پاریسی‌ها برای دفاع کردن از گل زده خود، سیتی ابتکار عمل را به دست گرفت و حریف را در نیمه زمین خودی محبوس کرد. نهایتا روی یکی از ارسال‌های دی بروین، توپ از همه گذشت و وارد دروازه شد تا همه چیز برابر شود. ۷ دقیقه بعد، محرز از روی یک ضربه آزاد و با استفاده از شکاف در دیوار دفاعی حریف، گل دوم را هم وارد دروازه ناواس کرد تا همه چیز به نفع تیم مهمان تغییر کند. اما ۶ دقیقه پس از آن ادریسا گیه به خطای خشن خود روی گوندوعان کارت قرمز مستقیم دریافت کرد تا تیمش باقی بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی