بازدید 7617

برترین مجله ‌های خودرویی و بررسی تاثیر در خرید و فروش خودرو

مجله‌ های خودرو در ایران قدمتی چند 10 ساله دارند که البته علاقمندان و مخاطبان خاصی هم دارند، افرادی که عاشق خودروهای جدید، کلاسیک، جدیدترین آپشن‌ها و مدل‌های سال هر برند و خودروساز هستند و می‌خواهند بدانند هر روز در دنیای خودرو چه ایران و چه جهان چه خبر است.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 28 April 2021

برترین مجله ‌های خودرویی و بررسی تاثیر در خرید و فروش خودرو

از جمله مهم‌ترین مجله‌های خودرو بین‌المللی می‌توان به نشریه موتور ترند آمریکا که از سال ۱۹۴۹ به طور مرتب تاکنون انتشار یافته و یا مجله اتو اکسپرس، کار مگزین و اتوکار انگلستان اشاره کرد.

از آنجا که خودرو یکی از کالاهای پرمصرف و پرطرفدار در سراسر جهان به شمار می‌رود، در نتیجه افراد متخصص در زمینه خودرو که از قضا نگارش مناسبی نیز داشتند، دست به کار شده و یک کار ژورنال جدید به نام انتشار نشریات اتومبیل را به وجود آوردند تا مشتریان در پروسه خرید ماشین کارکرده به جای جستجوی میدانی و پرسش از تک تک افرادی که یک خودرو را پیش از آن‌ها خریده بودند، با مراجعه به مجلات ماشین اطلاعات لازم یا مزایا و معایب اتومبیل مورد نظرشان را به دست آورند و با توجه به بودجه خود بهترین خودرو را خریداری کنند.

جالب است بدانید اولین نشریه خودرویی جهان اواخر قرن نوزدهم میلادی تحت عنوان لا لوکوموشن اتومبیل در سال ۱۸۹۴ روی دکه روزنامه‌فروشی‌ها قرار گرفت.

نگاهی به برترین مجله‌ های خودرویی کشور 

قطعا برترین و قدیمی‌ترین مجله خودرو کشور نشریه‌ای به نام مجله خودرو است که کار خود را از مهر سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. این نشریه تا سال ۶۵ به طور مداوم منتشر شده اما در این سال به دلیل مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی برای مدتی از عرصه نشریات کشور کنار رفت تا آنکه در سال ۶۹ مجددا روی چرخه افتاد و تا دی ۹۹ معادل ۴۵۱ شماره از آن زیر چاپ رفته است.

در گذشته به ویژه زمانی که هنوز اینترنت به میزان کنونی فراگیر نشده بود، مجله ماشین طرفداران فراوانی میان علاقه‌مندان به خودرو و صنایع وابسته داشت، تا جایی که بسیاری از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌های حوزه خودرو کشور به واسطه همین مجله علاقه‌مند شدند تا در این زمینه مشغول فعالیت شوند. بنابراین می‌توان گفت که رسانه‌های خودرویی کنونی کشور به طور مستقیم یا غیرمستقیم به نوعی مدیون زحمات دست اندرکاران مجله ماشین هستند که با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات، این مجله جذاب و قدیمی را همچنان سرپا نگاه داشته‌اند.

هفته‌ نامه ایران خودرو

شرکت ایران خودرو بزرگترین تولید کننده اتومبیل در ایران به شمار می‌رود و بدیهی است که یک نشریه تخصصی ویژه خود داشته باشد تا از این طریق فرایند برندسازی را به نحوی مطلوب‌تر انجام دهد.

با این حال هفته‌نامه ایران خودرو تنها به تولیدات محدود این شرکت داخلی نمی‌پردازد و بیشتر اخبار روز و مهم صنعت خودرو به همراه مقالات بررسی اتومبیل‌های روز دنیا را منتشر می‌کند. این هفته‌نامه حوالی سال ۱۳۷۴ زیر چاپ رفت و تاکنون ۲۵ سال از حضور آن در عرصه نشریات خودرو کشور می‌گذرد.

هفته‌ نامه خودرو امروز

این هفته‌نامه یکی دیگر از مجله های خودروی برتر ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و تا ۲۷ دی سال ۱۳۹۹ برابر با ۵۱۳ شماره از آن در فضای رسانه‌ای کشور منتشر شده است‌.

روزنامه دنیای خودرو

این روزنامه تنها نشریه خودرو کشور است که به صورت روزانه منتشر می‌شود. روزنامه دنیای خودرو در حال حاضر سال ششم خود را پشت سر می‌گذارد و طی این سال‌ها برابر با ۱۳۴۵ شماره تا تاریخ ۲۹ دی ۹۹ به روی دکه‌ها رسانده است.

مجله خودرو

خودرو ۴۵ یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال کشور در زمینه معامله خودرویی علی الخصوص فروش خودرو کارکرده است که در راستای ارتقاء اطلاع‌رسانی و گسترش فعالیت‌های خود در حوزه برخط خودروی کشور، اقدام به تاسیس مجله خودرو در وب‌سایت خود نموده است.

تیم تحریریه خودرو ۴۵ از چندین جوان متخصص در حوزه خودرو و رسانه کشور تشکیل شده که با استعانت از تجربه و تخصص خود، همه روزه مقالات تحلیلی خبری سطح اول خودروی کشور و جهان را به اطلاع مخاطبان و علاقه‌مندان داخلی می‌رسانند.

علاقه‌مندان به اخبار و مقالات حوزه خودرو می‌توانند با مراجعه به وب سایت شرکت فروش خودرو ۴۵ و کلیک نمودن بر سربرگ مجله خودرو، به اطلاعات بسیار وسیع و به‌روز خودروهای داخلی یا خارجی و جدیدترین اخبار صنعت خودرو کشور یا جهان دست یابند. همچنین متقاضیان فروش خودرو کارکرده که به دنبال فروش ماشین خود با کمترین دردسر و بهترین قیمت هستند نیز می‌توانند با ثبت درخواست خود در وب‌سایت شرکت خودرو ۴۵ این مهم را در حداقل زمان ممکن و بهترین قیمت روز خودرو عملی کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل