۵۰ میلیون سهامدار متضرر بورسی داریم

علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ۵۰ میلیون نفر از مردم در بورس سهامدار هستند و اگر در جلسه سران قوا درباره بازار سرمایه به نتیجه لازم دست پیدا نکنیم متاسفانه وضعیت سرخ بازار، سرخ تر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 27 April 2021

به گزارش بورس تابناک، محسن علیزاده با اشاره به ریزش شاخص های بورس در چند روز گذشته و تدابیر مجلس در این زمینه گفت: بسیاری معتقدند که تزریق نقدینگی به بازار سرمایه می تواند مشکلات این بازار را حل کند که بنده مخالف این مسئله هستم.

وی با بیان اینکه ما در هفته جاری جلسه سران قوا پیرو بررسی بازار سرمایه را در پیش رو داریم، اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون نفر از مردم در بازار سرمایه سهامدار هستند و اگر در جلسه سران قوا در زمینه ساماندهی بازار سرمایه به نتیجه لازم دست پیدا نکنیم متاسفانه وضعیت سرخ بازار، سرخ تر خواهد شد.

این نماینده مجلس بیان داشت: متاسفانه ۵۰ میلیون سهامدار خرد در این بازار آسیب‌دیده و ضرر کردند.

وی تصریح کرد: منابع جذب شده در بورس از کشور خارج نشده و از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل شده، یعنی از سهامدار حقیقی به حقوقی منتقل شده است لذا این منابع یک جا انباشته شده و شناسایی آن کار سختی نیست.

علیزاده تاکید کرد: لازم است ابتدا به ساکن تمام مجموعه های حاکمیت - سران قوا - موجبات بازگشت اعتماد مردم به بورس را فراهم کنند و پس از آن با متخلفین و سوداگران این بازار برخورد شود.

وی بیان داشت: باید با افرادی که باعث از بین رفتن اعتماد مردم به بورس شدن، برخورد لازم صورت گیرد.

 

منبع: بازار

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان