بازدید 4786

فيلم‌هاي آخر هفته در تلويزيون

کد خبر: ۱۰۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۵ 17 June 2010
در روزهاي پاياني هفته، 10 فيلم سينمايي و تلويزيوني از شبكه‌هاي مختلف سيما به روي آنتن مي‌روند.

به گزارش خبرگزاري فارس، در روزهاي پاياني هفته (پنجشنبه و جمعه 27 و 28 خرداد) فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني جاده، براي دومين بار، قتل اتفاقي، شب روباه، شهر فرشتگان، تلواسه، تصرف در پلهام، فراري، عنكبوت‌هاي يخي و شكست اخبار از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار، تهران و سيماي استان‌ها پخش مي‌شود.

*«جاده»
فيلم سينمايي «جاده» به كارگرداني جان هيل كات پنجشنبه 27خردادماه ساعت 22:15 از شبكـه يك سيما پخش مي‌شود.
در حاليكه همه ايالت‌هاي آمريكا پس از آتش سوزي از بين رفته‌اند و مورد غارت بازماندگان اين حادثه قرار گرفته‌اند، پدر و پسري نيز مجبورند براي نجات خود از محل زندگيشان كه تنها خاكستر آتش در آنجا باقي مانده، سفر خود را آغاز كنند. شرايط اين سفر براي آنها در سرمايي طاقت فرسا بسيار سخت است، اما مقصد آنها به طرف جنوب و گرماي مطبوع آن است. گرچه ممكن است هيچ چيز در انتظارشان نباشد! آنها تنها يك طپانچه كوچك براي دفاع از خودشان در مقابل ياغياني كه در طول راه مي‌بينند و خطراتي كه در انتظارشان است به همراه دارند. فيلم سينمايي «جاده» با نقش آفريني ويگو مورتنسن، محصول سال 2009 كشور آمريكاست.

*«براي دومين بار»
فيلم تلويزيوني «براي دومين بار» به كارگرداني منوچهر هادي و تهيه كنندگي فاطمه ثمرقندي جمعه 28 خرداد ماه ساعت 15:40 از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.
احمد كه علي‌رغم وضع مالي خوبش در حفظ كانون خانواده ناموفق بوده و بدبينانه به تشكيل خانواده‌اي جديد نگاه مي‌كند، در زندگي جديد نيز با رفتارش بار ديگر خانواده را در معرض متلاشي شدن قرار مي‌دهد. اما صبوري و حسن رفتار همسر و راهنمايي‌هاي پدرش، او را به اين نتيجه مي‌رساند كه گوهر ايمان در وجودش كمرنگ شده و تا به آن نرسد، هرگز موفق نخواهد شد. او با درك اين كمبود، در مسير درست زندگي قرار مي‌گيرد.
ميكائيل شهرستاني و ليلا زارع در فيلم تلويزيوني «براي دومين بار» از توليدات گروه فيلم‌هاي تلويزيوني شبكه اول سيما بازي كرده‌اند.

*«قتل اتفاقي»
فيلم سينمايي «قتل اتفاقي» پنجشنبه 27 خردادماه ساعت 23:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
داستان فيلم سينمايي «قتل اتفاقي» به كارگرداني رابرت نايتز و تهيه كنندگي جوي اسپينك از اين قراراست كه جسد نيك توسط كارگران بازسازي يك قبرستان قديمي مربوط به 100 سال گذشته پيدا مي‌شود. به دليل آنكه روي جسد بتنِ جديد ريخته شده است، قتل از نظر پليس مشكوك و قابل بررسي است...
فيلم سينمايي «قتل اتفاقي» با بازي‌هاي آيرد، سو جانستون و تراوراو محصول سال 2001 كشور انگلستان است.

*«شب روباه»
جمعه 28خرداد ماه ساعت 17:30 فيلم سينمايي «شب روباه» از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
در انيميشن «شب روباه» خواهيد ديد: «فاكسي» روباهي است كه در يك بيشه در كنار مزارع انسان‌ها به همراه همسرش زندگي مي‌كند. روزي كه با همسرش براي دزديدن غاز به مزرعه‌اي رفته‌اند در تله‌اي اسير مي‌شوند. همسرِ فاكسي تصميم مي‌گيرد در صورت رهايي از اين تله، خود و شوهرش ديگر دزدي نكنند. همين اتفاق مي‌افتد و فاكسي و همسرش در حالي كه صاحب پسري هم شده‌اند زير درختي زندگي مي‌كنند و از دزدي دست مي‌كشند. اما با گذشت مدتي باز حرص و طمع به سراغ فاكسي آمده تصميم مي‌گيرد از مزرعه‌هاي سه كشاورزي كه نزديك بيشه هستند دزدي كند. وي با همكاري يكي ديگر از حيوانات بيشه به نام «صارخ» به اين كار مشغول شده و طي چند شب از مزارع دزدي مي‌كند.
فيلم سينمايي «شب روباه» محصول سال 2009 كشورهاي آمريكا و انگلستان است.

*«شهر فرشتگان»
جمعه 28 خردادماه ساعت 11:30 فيلم سينمايي «شهر فرشتگان» از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
در فيلم سينمايي «شهر فرشتگان» خواهيد ديد: بعد از درگيري شديدي كه بين پدر و مادر آيدا پيش مي‌آيد مادر ناچار به ترك خانه مي‌شود.پس از رفتن مادر فضاي بسته خانه و ميل به ديدن او، آيدا را وا مي‌دارد دور از چشم پدر، برادر نوزادش را در كالسكه بگذارد و به خانه مادربزرگش برود، ولي آيدا آدرس آنجا را ندارد. فقط مي‌داند ميدان تجريش مستقيم به راه آهن مي‌خورد كه منزل مادربزرگش در آنجاست. سفر سرخوشانه آيدا شروع مي‌شود اما حوادث و اتفاقات خود را نشان مي‌دهد.
شهروز ابراهيمي، ليلا موسوي، پروين ملكي و بهزاد خداويسي در فيلم سينمايي «شهر فرشتگان» بازي كرده‌اند.

*«تلواسه»
فيلم تلويزيوني «تلواسه» به كارگرداني و تهيه كنندگي داريوش ربيعي پنجشنبه 27 خرداد ساعت 15:30 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان اين فيلم با بازي سارا خوئيني‌ها و حميد ابراهيمي آمده: پروانه و مجيد به اميد پيشرفت در كار و زندگي تصميم به مهاجرت گرفته‌اند، خانه‌ مسكوني‌شان را به فروش گذاشته‌اند. مجيد خود را بازخريد كرده و در تدارك مسافرت و مهاجرت به كانادا هستند و بسيار از شرايط پيش آمده خشنود و راضي هستند. آرمين فرزند خردسال آنها محصل ابتدايي است. او در مدرسه ناگهان از حال مي‌رود. آرمين تومور مغزي دارد و مي‌بايست هرچه سريع‌ترعمل شود. مجيد معتقد است كه صبر كنند و بعد از مهاجرت به كانادا و برقراري بيمه اجتماعي‌شان اقدام به جراحي كنند ولي پروانه بسيار نگران است كه مبادا زمان را از دست بدهند و دير شود.
فيلم تلويزيوني «تلواسه» به نويسندگي رويا غفاري و حجت قاسم زاده اصل از توليدات سال 88 گروه فيلم و نمايش شبكه چهار سيماست.

*«تصرف در پلهام»
فيلم سينمايي «تصرف در پلهام» به كارگرداني جوزف سارجنت جمعه 28 خرداد ساعت 20:45 در قالب «برنامه سينما 4» از شبكه چهار سيما روي آنتن مي‌رود.
در اين فيلم با بازي والترمتهو، رابرت شائو و مارتين بالسان مي‌بينيم: چهار سارق مسلح يكي از قطارهاي متروي نيويورك را براي باج گيري با تمام مسافرانش به گروگان مي‌گيرند. آنها قطار را در يكي از تونل‌هاي بين دو ايستگاه متوقف مي‌كنند و با مركز تماس مي‌گيرند و درخواست خود را مطرح مي‌كنند. آنها همچنين درخواست يك ماشين در يكي ازخيابان‌هاي اطراف مترو هم دارند. پليس ايستگاه را محاصره مي‌كند اما در عين حال پول را هم آماده تحويل مي‌كند. اما در لحظه تحويل پول ناگهان از طرف پليس شليك مي‌شود و از همين جا درگيري بين پليس و گروگان گيرها شروع مي‌شود.
فيلم سينمايي «تصرف در پلهام» محصول سال 1974 آمريكاست.

*«فراري»
فيلم سينمايي «فراري» به كارگرداني سعيد عالم‌زاده 40 دقيقه بامداد روز جمعه 28 خرداد از شبكه تهـران پخش مي‌شود.
حميد دانشجوي دانشكده هنرهاي تجسمي است و قصد دارد با همكلاسي‌اش بيتا ازدواج كند. ولي پدرش همايون كه چك دست برادرش دارد، اصرار دارد كه حميد با برادر زاده‌اش فرنوش كه چند سال از حميد بزرگ‌تر است و دختر كم هوشي هم هست ازدواج كند. ولي دوست حميد، پژمان به او پيشنهاد مي‌دهد كه يك پدر و مادر قلابي پيدا كند و به خواستگاري بيتا برود تا خانواده بيتا از قصد حميد مطلع شوند.
حامد كميلي، مهران رجبي، ليندا كياني، زهره مجابي، عباس محبوب، رابعه اسكويي، سوسن پرور، شهربانو موسوي، علي ابوالحسني، بيژن پيشدادي و شهين تسليمي در فيلم سينمايي «فراري» از توليدات سال 1388 در ژانر درام و كمدي بازي كرده‌اند.

*«عنكبوت‌هاي يخي»
عصر روز جمعه 28خرداد ماه ساعت 14:30 فيلم سينمايي «عنكبوت‌هاي يخي» به كارگرداني تيبورتكاكس از شبكه تهران سيما پخش مي‌شود.
يك گروه ورزشي نوجوان براي تمرين اسكي و آماده سازي براي مسابقات به كوههاي لاست در منطقه لوگان ايالت يوتا مي‌روند. دش دشيل كه در اين مكان به صورت خصوصي تعليم اسكي مي‌دهد، قبلاً يك قهرمان اسكي بوده كه بر اثرحادثه‌اي پايش به شدت آسيب ديده و ديگر نتوانسته به صورت حرفه‌اي به اين ورزش ادامه دهد. بين او و يكي از اعضاي گروه ورزشي به نام چاد براون كه بسيار مغرور است، كشمكشي در مي‌گيرد و منجر به مسابقه‌اي مي‌شود كه چاد در آن پيروز شده و باعث مي‌شود كه چاد، دش را به خاطر عدم آمادگي‌اش تحقيركند. اما به زودي اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه چاد را در نظرش نسبت به دش دچار تحول مي‌كند.
پاتريك مولدون، ونساويليامز، توماس كالابرو و ديويد ميلبرن در فيلم سينمايي «عنكبوت‌هاي يخي» محصول سال 2007 آمريكا در ژانر علمي، تخيلي، ماجراجويي و هيجاني به ايفاي نقش پرداختند.

*«شكست اخبار»
فيلم سينمايي «شكست اخبار» به كارگرداني سـرگئي رودنانـسكي جمعه ساعت 14 از سيماي استان‌ها روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم درمـورد جان روزنامه‌نگاري است كه در حال تهيه گزارشي از رشوه و فساد مالي جيك ماكالوم است. او به همراه ليندا و لاندن از دست داشتن پدر و برادرش در اين ماجرا مطلع مي‌شود. پدر جان قاضي است و سعي مي‌كند او را در مورد بي‌گناه بودنش قانع كند. جان و ليندا كه مداركي عليه جيك بدست آورده‌اند، در خطر قرار مي‌گيرند...
فيلم سينمايي «شكست اخبار» محصول سال 2000 آمريكا در ژانر اكشن و درام ساخته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
حالا بايد تصميم بگيريم تعطيلات بريم فارسي 1 يا gem tvيا ... :) :) :)
به اين ضرغامي .... همش فيلم هاي تكراري . وا... مردم تنوع مي خواهند. حق دارند مي روند ماهواره مي خرند. شايد من هم بالاخره خودم را قانع كردم و خريدم.
تروخدا اینقدر با اب و تاب نگید. هیچکدومشون به درد دیدن نمیخورد.صدا وسیما ما میره از کجا برای ما فیلم میگیره.یا فیلمهای خودش فقط شوهرم شوهرم یا زنم زنم شده. اینا دیگه چیه/ از صبح تاشب هیچی نداره فقط 8/5شب به اون طرف/ بیخود نیست که هم ماهوراه میخرند. خب خودشون میخواهند مردم به ماهوراه بروند.وگرنه نمیبیند که هیچکس از این برنامه های خسته کننده اشان راضی نیستند؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار