بازدید 8244
۱

۲۶۰میلیون جریمه تعلل فدراسیون در جواب به نامه فیفا!

فرانک امروز در بازار 26610 تومان بود و یعنی فدراسیون فوتبال به خاطر تعلل در پاسخ دادن به فیفا، دویست و شصت و شش میلیون تومان از دست داده است
کد خبر: ۱۰۴۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 24 April 2021

پس از تعلل بخش بین الملل فدراسیون فوتبال در پاسخ به نامه فیفا در ماجرای داماش و حق رشد جهانبخش، فیفا فدراسیون فوتبال را 10 هزار فرانک جریمه کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزهای گذشته خبر جریمه 10 هزار فرانکی فدراسیون فوتبال، در رسانه ها منتشر شد اما مشخص نشده بود که فدراسیون فوتبال به این حکم فیفا اعتراض می‌کند یا نه. اما ظاهرا فدراسیون فوتبال در دوران سرپرستی بهاروند و دبیرکلی نبی به فیفا نامه زده که این 10 هزار فرانک از حساب فدراسیون در فیفا کسر شود.

۲۶۰میلیون جریمه تعلل فدراسیون در جواب به نامه فیفا!

البته این ماجرا منجر به کنار گذاشتن یکی از اعضای روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال شده که این ماجرا اصلا به او ربطی نداشته است و هنوز با مقصران این قضیه برخوردی صورت نگرفته است. ماحرا مربوط به شش ماه پیش بوده و البته می بایست همان زمان تعللی صورت نمی گرفته که صورت گرفته است.

در هر حال دیروز خبر آمد که صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی فدراسیون که پیگیر این ماجرا شده و خواهان ورود کمیته اخلاق به این داستان و برخورد با مدیران متخلف درباره از دست رفتن 10 هزار فرانک شده، توسط منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از کمیته حقوقی کنار گذاشته که البته این خبر تا این لحظه تایید نشده است. دیروز خبر آمد که فغانپور به دلیل اینکه بازنشسته است، از کمیته حقوقی کنار گذاشته شده که ظاهرا او بازنشسته نیست و این خبر در راستای پیگیری فغانپور با متخلفان ماجرای از دست رفتن 10 هزار فرانک فدراسیون به دلیل تعلل در پاسخ دادن به فیفاست.

فرانک امروز در بازار 26610 تومان بود و یعنی فدراسیون فوتبال به خاطر تعلل در پاسخ دادن به فیفا، دویست و شصت و شش میلیون تومان از دست داده است. باید دید کمیته اخلاق وارد این ماجرا خواهد شد یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وزارت ورزش و فدراسیونهاش و البته مملکت صاحب نداره. چقدر باید در برخورد با فاسدها تعلل کرد تا کلا مملکت رو هم پای بی عرضه گی برخی بدیم بره؟ چون یه مدت اطلاعاتی بودن یا اینکه یه زمانی معلوم نیست واقعا خدمتی کرده یا نه باید کلی باج و رانت بیجا به این درخت ها بدیم. عذر میخوام ولی دلم میخواد بگم خاک بر سرتون! ویلموتس کم بود؟
کی باید رسیدگی کنه؟ صاجب این کار کیه بالاخره؟ با کدوم حقوق دولتی و از کجا میارن با حانواده تو این گرونی میرن سفر دور اروپا؟ از کجا میارن برای درمان چند ماه چند ماه میرت هتل های گرون اروپایی لنگر میندازن و به بیت المال خسارت وارد می کنن بدون برخورد و رسیدگی. چرا باید حرفهای قوه قضاییه رو بابت برخود با مفسدین باور کنیم؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی