بازدید 9364
۴

عربستان: ایران باید در مذاکرات هسته ای جدی تر باشد

عربستان سعودی امروز(جمعه) ایران را به آنچه جدیت در مذاکرات هسته ای جاری، جلوگیری از تشدید اوضاع و عدم متشنج کردن هرچه بیشتر امنیت و ثبات منطقه خواند، دعوت کرد.
کد خبر: ۱۰۴۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 23 April 2021

 

به گزارش تابناک؛ شفقنا به نقل از الحدث نوشت: «عبدالله بن یحیی المعلمی»نماینده دائم عربستان در سازمان ملل متحد که درجلسه ویدئو کنفرانس شورای امنیت بین المللی سخن می گفت، بر لزوم دستیابی جامعه بین المللی به توافقی با مشخصات قویتر و طولانی تر همراه با تدابیر نظارتی جهت پیشگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای و توسعه توانایی های لازم برای آن تاکید کرد.

وی مدعی شدکه کشورهای منطقه نسبت برنامه هسته ای و اقدامات تنشزای ایران برای برهم زدن امنیت و ثبات منطقه عمیقاً نگران هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
خدا کنه که صلح بشه . حداقل ۹۹ درصد ملت نفسی بکشند.
فقط اون یک درصد مفت خور به چند سالی ثروتشون تغییر نکنه.
رانت و ....
آمریکا چگونه می‌تواند خودش را به عنوان یک کشور صلح‌طلب به جهان نشان دهد و خیانت ایران به یک «توافق بسیار خوب» را بهانه‌ای برای واکنش نظامی آمریکا کند:

بهترین راه برای به حداقل رساندن سرزنش بین‌المللی و به حداکثر رساندن حمایت بین‌المللی این است که زمانی حمله کنیم که محکومیت گسترده‌ای علیه ایران وجود داشته باشد، به این صورت که پیشنهاد فوق‌العاده‌ای به آن‌ها شده اما آن‌ها آن را رد کرده‌اند -پیشنهادی آن‌چنان خوب که فقط رژیمی مصمم به ساخت سلاح‌های هسته‌ای و استفاده نادرست از آن‌ها آن را رد می‌کند. در آن شرایط، آمریکا (یا اسرائیل) می‌توانست عملیات خود را از روی تأسف و نه از روی خشم به تصویر بکشد و حداقل برخی از اعضای جامعه بین‌المللی به این نتیجه می‌رسیدند که ایرانی‌ها با نپذیرفتن یک توافق بسیار خوب، ‌ این بلا را بر سر خود آورده‌اند.
عجب بچه نفهمیه مثل اینکه باید در گوشی درست و حسابی به او زد تا پاش رو از گلیمش درازتر نکنه
چشم
ممنون که یاد اوری کردید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار