بازدید 10397
۱

کاهش بار برق تهران با کشف ۲۲ هزار دستگاه ماینر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: با شناسایی ۳۴۰ مرکز استخراج بیت‌کوین (ارز الکترونیک) و جمع‌آوری ۲۲ هزار دستگاه ماینر، ۴۴ مگاوات از بار برق استان کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۰۴۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 23 April 2021

به گزارش «تابناک»، حاجی رضا تیموری روز پنجشنبه در مراسم مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع در منطقه شهرک صنعتی عباس‌آباد پاکدشت به خبرنگار ایرنا گفت: این مانور در مناطق ۲۲ گانه استان با حضور ۱۴۷ اکیپ و خودروی عملیاتی با همکاری ۴۲۰ نفر از همکاران اجرا شد.

وی با اشاره به مصرف بالای استخراج رمز ارزها اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که برای پایداری شبکه برق در حال انجام است، شناسایی و جمع‌آوری مراکز استخراج رمز ارزها و مزارع بیت کوینی است که به صورت غیرمجاز در برخی از مناطق استان تهران در حال فعالیت می‌باشند.

وی گفت: تاکنون ۳۴۰ مرکز شناسایی شده و ۲۲ هزار دستگاه بیت‌کوین جمع‌آوری گردیده که با این اقدام، ۴۴ مگاوات از بار برق استان کاهش پیدا کرده و موجب پایداری و تامین برق مشترکان شد.

تیموری با اشاره به اهداف اجرای مانور شرکت برق استان تهران تصریح کرد: هدف از اجرای این‌گونه مانورها، پایداری شبکه برق، رفع اتصالات سست، مقابله با رمز ارزهای غیر مجاز، بهینه سازی و رفع اشکال فیدرهای پرعارضه، بهبود ظرفیت انتقال بار و تامین برق متقاضیان جدید بویژه برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی قدرت تولیدی نیروهای برقابی افزود: با توجه به کاهش نزولات جوی، آب ذخیره شده زیادی در پشت سدها نداریم و قدرت تولیدی نیروهای برقابی به نوعی از دست رفته و در این حوزه ۴ تا ۵ هزار مگاوات کاهش تولید خواهیم داشت.

تیموری با اشاره به مشکل برق ۵۸ واحد صنعتی در شهرک صنعتی عباس‌آباد پاکدشت گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط برق منطقه‌ای تهران و شرکت توزیع مقرر شد تا پست ۲۳۰ به ۲۰ ظرف دو ماه آینده به منطقه صنعتی عباس‌آباد انتقال یابد و همچنین با استقرار پست سیار، مشکل این شهرک برطرف شود.

تیموری یادآور شد: از شهروندان درخواست داریم تا تنها با ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق، احتمال خاموشی و قطعی برق در تابستان را کاهش دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
سلام این روزهااکثردورهمی باشه جوانهایی که باکامپیوترولب تاب آشنایی داشتن صحبت که لدقل توخانه هایکی تا۵دستگاه ماینرخریداری کردن خوب پدرهاهم دلشان خوش ست پسرشان بزرگ و زرنگ است وپول درمی آورد.که بحث من باپدرها مخالفت با اینگوگه پول درآوردن بود که موفق نشدم راضشون کنم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار