بازدید 6438

کتاب "کارا" ویژه آثار جشنواره ملی کاریکاتور منتشر شد

کد خبر: ۱۰۴۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ 22 April 2021
کتاب " کارا" ویژه آثار برگزیده اولین جشنواره ملی کاریکاتور کار از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کتاب "کارا" در ۷ بخش با مقدمه‌ای از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان: "کاریکاتور، زبانی گویا برای به تصویر کشیدن مفاهیم اجتماعی"، به چاپ رسیده است.

همچنین در این اثر، حامد شمس رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مقدمه‌ای با عنوان: "گفتمان سازی اجتماعی با زبان کاریکاتوری " به اهمیت "کاریکاتور" و قابلیت‌های منحصر به فرد آن در بازنمایی و ترسیم واقعیات جامعه و جلب توجه همگانی به مسایل اجتماعی پرداخته است.

در بخش دیگری از این مجموعه ارزشمند، هادی حیدری، دبیر جشنواره نیز در مقدمه‌ای با عنوان: گام مهم در خود انتقادی، به دیگر بخش‌های این رویداد ملی نگاهی داشته است.

معرفی دبیر و داوران مسابقه ملی کاریکاتور کارا متشکل از احمد عربانی، جواد علیزاده و علی درخشی، آثار برگزیده، آثار راه یافته به مسابقه ملی از دیگر بخش‌های این کتاب است.

فراخوان، گزارش تصاویری از فرآیند داوری آثار و اسامی راه یافتگان از دیگر بخش‌های این مجموعه است.

برای مشاهده و دریافت فایل کتاب "کارا" اینجا کلیک کنید
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل