بازدید 10930
کسر ۹ امتیاز بخاطر بازیکنی که با کارت ملی برادرش بازی کرد

با اثبات تقلب آکادمی کیا، استقلال قهرمان لیگ نوجوانان شد

بازیکن متخلف دو سال از حضور در مسابقات محروم شده است اما غیر از کسر امتیاز و جریمه ۱۰ میلیون تومانی، جزای دیگری علیه تیم تحت مالکیت مهدوی کیا صادر نشد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 20 April 2021

قهرمانی آکادمی کیا در لیگ نوجوانان تهران از این تيم گرفته شد تا تقلب در ثبت بازیکن صغرسنی در تیم تحت نظر مهدی مهدوی کیا ثابت شود.

به گزارش تابناک ورزشی، صغرِ سنی سال‌های متمادی در فوتبال پایه بیداد می‌کند. گفته می‌شد چند تیم با شکایتی، مدعی شده‌اند که یکی از بازیکن‌های تیم نوجوانان « کیا » قهرمان مسابقات لیگ برتر « آسیا ویژن » استان تهران با استفاده از شناسنامه برادر کوچک خود در ۱۱ دیدار از ۱۵ دیداری که در این فصل این تیم انجام داده، حضور یافته است. در این رابطه سه تیم « ایران مهر، پیکان و مهر یاران » شکایت‌های خود را ارائه داده‌اند.

با اثبات تقلب آکادمی کیا، استقلال قهرمان لیگ نوجوانان شد

دیروز حکم کمیته انضباطی در این خصوص صادر شد و با تایید شکایت انجام شده، ۹ امتیاز از تیم آکادمی کیا کسر شد تا قهرمانی از این تیم گرفته شود. به این ترتیب باشگاه استقلال به قهرمانی فصل لیگ نوجوانان دست یافت تا افتخارات رده های پایه استقلال در فصل جاری تکمیل شود و این تیم که پیش از این با مدیریت ناصر فریادشیران قهرمانی رده های امید و جوانان را کسب کرده بود، حالا فاتح لیگ نوجوانان نیز لقب بگیرد.

تصویر حکم صادره نشان دهنده بررسی دقیق شکایت انجام شده علیه آکادمی کیا است. بازیکن متخلف دو سال از حضور در مسابقات محروم شده است اما غیر از کسر امتیاز و جریمه ۱۰ میلیون تومانی، جزای دیگری علیه تیم تحت مالکیت مهدوی کیا صادر نشد.

با اثبات تقلب آکادمی کیا، استقلال قهرمان لیگ نوجوانان شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار