بازدید 5420
فرماندار آبادان:

سوءاستفاده‌کنندگان از واکسن‌پاکبان‌ها معرفی‌می‌شوند

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:زمانیکه قطعی شود چه کسانی از واکسن کرونای سهمیه پاکبانان شهرداری آبادان سو استفاده کرده‌اند اسامی آن‌ها اعلام شده و با آنان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۷ 19 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا سیدزین العابدین موسوی یکشنبه در برنامه بازتاب صدا وسیمای مرکز آبادان به دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان تذکر داد در صورت تکرار چنین تخلفی با عوامل آن برخورد قانونی جدی صورت خواهد گرفت.
وی همچنین تزریق واکسن کرونا از سوی امام جمعه آبادان را تکذیب کرد و گفت: تهمت به امام جمعه آبادان در خصوص سواستفاده از موقعیت در استفاده از واکسن ضد کرونا پذیرفتنی نیست.

موسوی از افرادی که امام جمعه آبادان را مورد تهمت قرار دادند گله کرد و گفت: امام جمعه آبادان شخصیت محبوب شهرستان است.

وی اظهار داشت: انتشار خبر کذب استفاده امام جمعه آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان، خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های معاند و فرصت طلب فراهم کرد.

انتشار خبر استفاده از واکسن کرونای سهمیه پاکبانان شهرداری آبادان از سوی برخی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر در فضای مجازی و رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته و واکنش گسترده مردم را به دنبال داشت.

به گفته رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان طبق بررسی انجام شده مشخص شد هیچکدام از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان واکسن ضد کرونا دریافت نکردند.

شکراله سلمان زاده تخلف برخی مدیران شهرداری آبادان در استفاده آن‌ها از واکسن کرونای پاکبانان را محرز دانست و گفت: اسامی افراد سوء استفاده کننده از واکسن کرونای پاکبانان به مراجع قضایی ارسال شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی