بازدید 12192

۷ روش افزایش فروش سنتی

کد خبر: ۱۰۴۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 19 April 2021

فروش سنتی از دیر باز تا اکنون، محبوب ترین روش خرید برای افراد بوده است. اگر قصد افزایش فروش سنتی در فروشگاه خودتان را دارید، نمی توانید با عدم رفتار خوش یا بوی خوش در فروشگاه، عدم ارائه خدمات تخصصی به این هدف تحقق ببخشید و باید از قواعدی پیروی کنید. در عصر حاضر فرد قبل از مراجعه به فروشگاه با بهره گیری از فضای اینترنت یا شبکه های اجتماعی اطلاعاتی را کسب کرده و از قبل محصولی که قصد خریدش را دارد در نظر گرفته است، درنتیجه به دنبال کیفیت بالا، هزینه مناسب و به نوعی ایجاد حس خوب برای ترغیب شدن به خرید می گردد.

در صورت فراهم کردن این شرایط برای مشتری، شما موفق به فروش محصول خود می شوید؛ برای مثال فرض کنید برای کودکان یک میز بازی کوچک فراهم کرده اید تا پدر و مادر به راحتی در فروشگاه گشتی بزنند و نگران فرزند خود نباشند یا که در روز های سرد زمستانی و گرم تابستان با یک نوشیدنی کوچک رایگان از مشتری های خود پذیرایی کنید.

محیط بازی کودکان در فروشگاه برای افزایش فروش در فروشگاه ها محیط بازی کودکان در فروشگاه

یکی از معروف ترین روش های بازاریابی، بازایابی رایحه نام دارد؛ که با افشاندن و پخش کردن رایحه های خاص و گاهاً اختصاصی، باعث افزایش فروش و ایجاد خاطره بویایی می گردد. برند آرورایحه با ارائه اسانس های تخصصی و انواع دستگاه خوشبو کننده ، یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد حس اعتماد و برند سازی برای فروشگاه شما محسوب می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

 

شماره تماس: 02187185555
آدرس وبسایت: www.arorayehe.com

غرق شدن هزینه خدمات رایگان در سود فروش سنتی

آیا یک فروشگاه تنها برای فروش محصول است؟ خیر! زمانی مشتری پیدا می کنید که خدماتی که افراد نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهید، آن هم گاهاً به صورت رایگان!!! قطعاً رسیدن به یک افزایش فروش فوق العاده سنتی، نیازمند هزینه هایی است. در صورتی که خدمات شما از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، مطمئناً به افزایش سود و فروش فوق العاده ای دست پیدا می کنید زیرا تمام این موارد باعث افزایش وفاداری و تبلیغات کلامی می شود. در زیر 3 مورد خدماتی که می توانید برای مشتریان فراهم کنید آورده شده است.

جذب مشتری با آموزش

یک فروشنده زمانی موفق است که در مورد همه ی مسائل تخصصی حوزه کاری خود اطلاعات داشته باشد. حتما سخن قدیمی تنها با آموزش یک دانش آموز به یک استاد تبدیل می شود را شنیده اید.

برای مثال در یک فروشگاه لباس، آموزش نحوه ست کردن رنگ لباس، می تواند هم در مشتریان وفاداری را بوجود آورد و هم باعث افزایش فروش شما شود. چون انسان به نوعی از دریافت دانش لذت می برد و با دیدن سطح دانش شما، برای خرید محصول و ایجاد ارتباط بیشتر با شما تمام تلاشش را انجام می دهد.

جذب مشتری با آموزش

جذب مشتری با آموزش

برگذاری رویداد مربوط به حرفه

چه گزینه ای بهتر از یک رویداد فشن شو برای یک فروشگاه لباس یا یک رویداد برای تماشای سری گوشی های جدید وارد شده به بازار، برای این گونه مسائل الزامی برای اجاره یک سالن یا نمایشگاه نیست و با کمی خلاقیت می توانید از محیط فروشگاه خودتان بهره ببرید. دعوت مشتریان خود را از دید یک رویداد خبری نگاه کنید، زیرا از جدید ترین و ترند ترین وسایل خود رونمایی می کنید.

برگذاری جشن در کنار خانواده مشتریان

در سالگرد تاسیس فروشگاه برگزاری یک گردهمایی می تواند معنای یک خانواده را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. حتی در یک روز خاص هدیه های کوچک به مشتریان این خاطره را هرگز از یادشان نخواهد برد. با استقبال از این روش می توانید احساس خوبی را در مشتری ایجاد کنید.

افزایش فروش سنتی بعد از افزایش امکانات مشتری

قبل از شروع این موضوع توجه داشته باشید، افزایش امکانات به معنای افزایش هزینه تمام شده 50 درصدی نیست، شاید با فراهم کردن امکانات فراوانی مانند جای پارک، صندلی استراحت، پارک کودک و... مشتری را جذب کنید اما به محض تماشای برچسب قیمت به سرعت نور از فروشگاه شما متواری شده و از فروشگاه کناری که اتفاقاً قیمت هایش قابل قبول است خریداری می کند. مطالعات نشان داده اند که در صورت فراهم کردن شرایط مناسب، مشتریان حاضر به پرداخت 10 الی 15 درصدی افزایش قیمت در محصول نیز هستند.

کوپن و نمونه های رایگان

هیجان کارت تخفیف برای ذهن ما انسان ها غیر قابل توصیف است. شما می توانید از طریق دو راه این امکان را فراهم کنید، یا بعد از خرید، کوپن تخفیف هدیه بدید یا کوپن تخفیف بفروشید. چندین سایت ایرانی معروف وجود دارد که فروشگاه ها و مراکز تجاری از طریق آن کوپن های شان را به فروش می رسانند. درست است که این مقاله در رابطه با فروش سنتی است اما از اهمیت فروش اینترنتی نمی توان غافل بود. برای مثال در صورت بهره گرفتن از سایت های ارائه دهنده تخفیف مانند تخفیفان سود نهایی شما افزایش پیدا می کند هم به صورت آنلاین و سنتی؛ زیرا افراد هم کوپن را خریداری می کنند هم باید به صورت حضوری محصول شما را تهیه کنند.

از روش نمونه مجانی، می توان در فروشگاه های محصولات غذایی به بهترین شکل بهره برد، بدین صورت که بعد از خرید به مشتری از محصول معروفتان یک یا چند نمونه به عنوان هدیه بدهید. این کار علاوه بر افزایش وفاداری، محصول شما را به مشتری معرفی می کند.

محل نگهداری کودک

برای فراهم کردن امکانات مورد نیاز مشتریانتان باید به عبارت عامیانه «پای خود را در کفش آن ها بگذارید تا متوجه نیاز هایشان و کاری که شما برای این نیاز می توانید انجام دهید» دقت کنید. برای مثال در یک فروشگاه لباس مادر اگر مکانی باشد که از بچه اش به خوبی مراقبت کند و در صورت خرید هیچ مبلغی پرداخت نکند، این فروشگاه قطعا مملو از مادرانی این چنینی می شود که در افزایش فروش شما به شیوه سنتی بسیار موثر واقع می شوند.

نوشیدنی رایگان

قطعاً اگر یک فروشگاه با رفت و آمد بالا بخواهد حتی آب هم به عنوان یک نوشیدنی به هر کسی ارائه کند هزینه بالایی خواهد داشت، اما می توان این امکان را با فقط در اختیار مشتریان ثابت خود قرار داد، تعدیل دما ایجاد شده در بدن مشتری باعث ایجاد آرامش و افزایش میل به خرید می شود.



خوشبو کننده آرورایحه خوشبو کننده آرورایحه

رایحه خوشبو

چه کسی از بوی خوش بدش می آید؟ مطالعات نشان داده است که در صورت استفاده از رایحه خوشبو کننده در اماکن تجاری، افراد تمایل داشتند بیشتر در محیط بمانند و همینطور علاقه بیشتری به خرید دارند که نتیجه آن افزایش فروش سنتی است.

در هر محیطی رایحه مناسب آن محیط باید استفاده گردد، برای مثال در فروشگاه ها می توانید با بهره گیری از اسانس های مرکبات که باعث افزایش میل به خرید در فرد می شود، باعث افزایش فروش خود شوید. با اسانس خوشبو کننده می توانید به صورت چشم گیری فروش فروشگاهتان را افزایش دهید.

خلاقیت مهم ترین مبحث در هر کاری است، با شناخت نیاز های مشتری های خود و برطرف کردن آن می توانید سود فروش سنتی خودتان را افزایش دهید. عصر کنونی، عصر اطلاعات نام دارد و نیاز های مشتریان همانند گذشته نیست. از قدرت ترند های روز دنیا غافل نشوید و با ایجاد روش های تازه همیشه موفق باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل