بازدید 8854

آمادگی تلویزیون برای مناظره نامزدهای ریاست‌جمهوری

استودیوی یازده جام جم هم اکنون در حال تجهیز و آماده‌سازی برای مناظره‌های انتخاباتی است
کد خبر: ۱۰۴۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 17 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از کیهان، رسانه ملی برای برگزاری مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آماده می‌شود.

 در حالی که به روزهای سرنوشت‌ساز و حساس انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم و نزدیک به دو ماه دیگر شاهد حماسه دیگری از سوی مردم انقلابی‌مان در پای صندوق‌های رای خواهیم بود رسانه ملی از هم اکنون در تدارک و آماده‌سازی استودیوها و تجهیزات لازم برای مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری است در همین ارتباط استودیوی یازده جام جم هم اکنون در حال تجهیز و آماده‌سازی برای مناظره‌های انتخاباتی است و به گفته کارشناسان فنی و هنری رسانه ملی دکور مناظره این استودیو هم از بین ۴۲ طرح دریافتی به تائید رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲
واقعا مردم سرکارند
لطفاً وقت و پول این مملکت را خرج امور بی نتیجه نفرمائید. باور کنید هیچ فرقی بین این به اصطلاح نامزدهای انتخاباتی نیست. چهار نفر که چهار سال پیش با هم مناظره کردند و به قول معروف پته یکدیگر را روی آب ریختند امروز سه نفرشان در راس سه قوه و یک نفرشان معاون است. پس لطفاً بی خودی وقت و پول هزینه مملکت نکنید. حتما باور کرده اید که 85 در صد مردم می گویند رای بی رای(نمونه بارز آن همین به اصطلاح انتخابات چند ماه پیش)
در دوره گذشته چند نفر به هم تهمت های سنگین زدند. نه تنها پیگیری نشد بلکه مناصبشان هم بالاتر رفت. الان متوجه اشکال کار شدند میخواهند فیلمنامه بنویسند و فیلم پر کنند! الان هم دارند دکور فیلم را اماده می کنند! ببینیم نقش قهرمان و نقش مکمل و نقش ضدقهرمان به کدام سیاستمدار برسد!
باز بگم بگما



باز حل مشکلات کشور در صد روز اول



و جدیدا چه گوارا



من برم غازها رو بچرنونم
با سلام .واقعا منتظر حماسه هستید .عجیب نیست که .توی کشور هر روز حماسه است .حماسه صف از بهترین نمونه است .بخاطر امادگی مردم جهت حضور در پای صندوق رای .چند نوبت با راه اندازی صف روغن مرغ و سایر مایحتاج میزان امادگی مردم تست شد .همگی قبول شدند .
فراموش نکنیم همین مناظره ها باعث این وضعیت خراب 4 ساله شد
چه مناظره ای؟ کسی که برنامه ای ندارد و یهو بهش میگن بیا نامزد شود اخه چه چیزی میخاد به ما بگه؟ نهایتا با دولت درگیر میشن و یه سری انتقاد از دولت می کنن و بدون دادن برنامه هم مناظره را تمام می کنند رئیس جمهور اصلا چه کاره است؟ رئیس جمهور اصلا چیزی دستش نیست همون افراد همیشگی رو میارن ادمهای تکراری اگر امسال نتونستی رئیس جمهور بشی 8 ساله دیگه باز میارنت تا بالاخره بشی فرقی نداره الان رئیس جمهر نشه 8 سال دیگه میشه فقط صحبت سر اینه که زودتر میشه یا دیرتر
ازبس دروغ شنیدم من دیگه رای نمیدم
چرا نمی خواهید واقعیت را درک کنید
راااااااااااااااااااااااااااااای بی رااااااااااااااااااااااااااای
روزگاریست که زلیخا فراوان شده است

هر زچاه آمده ای یوسف کنعان شده است
رای بی رای
توی صف مرغ بایستیم باز حداقل دو تا مرغ گیرمون میاد تو صف رأی هیچی!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی