بازدید 52899
۶
حکم اخراج لوران بلان زیر دست یحیی گل محمدی

پرسپولیس - الریان؛ اخراج شجاع و لوگوی معروف از آسیا؟

این چاقو دو لبه است؛ یعنی شجاع خلیل زاده هم می تواند انتقام چندماه فشار هواداران و باشگاه روی مسائل حقوقی را بدهد و با گلزنی مقابل پرسپولیس، سنت قدیمی گل خوردن قرمزها از بازیکنان شاخص سابق خود را احیا کند.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ 17 April 2021

ساعت ۲۱:۳۰ امشب شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در گوای هند به مصاف تیم الریان قطر می‌رود که شجاع خلیل زاده مدافع متعصب فصل قبل قرمزها را در ترکیب دارد.

به گزارضش تابناک ورزشی، جدال شاگردان یحیی با تیم قدیمی قطری، تحت تاثیر تقابل بازیکنان پرسپولیس با یار سابق خودشان است. شجاع خلیل زاده که در آستانه فینال لیگ قهرمانان در فصل گذشته، ساز جدایی کوک کرد و با بهانه های فراوان سر از قطر درآورد و بلافاصله لوگوی الریان را بوسید و عکس گرفت تا خشم هواداران پرسپولیس را برانگیزد اما حالا بعد از اینکه شکایت باشگاه از او بر سر نحوه خروج و جدایی اش، توسط فدراسیون فوتبال رد شده است، فرصت مناسبی است تا با تحمیل شکست به الریان و لوران بلان، شجاع خلیل زاده نیز وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد چرا که این تیم در بازی نخست مقابل میزبان هندی که حدس زده می شد ضعیف ترین تیم گروه باشد؛ مساوی کرد و حالا در لبه پرتگاه حذف قرار دارد.

البته این چاقو دو لبه است؛ یعنی شجاع خلیل زاده هم می تواند انتقام چندماه فشار هواداران و باشگاه روی مسائل حقوقی را بدهد و با گلزنی مقابل پرسپولیس، سنت قدیمی گل خوردن قرمزها از بازیکنان شاخص سابق خود را احیا کند.

سرخپوشان ایران در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا توانستند برابر تیم الوحده امارات به برتری دست یابند و در صدر جدول رده بندی گروه E قرار بگیرند. شاگردان گل محمدی با وجود برتری برابر الوحده امارات موقعیت‌های زیادی مقابل این تین از دست دادند و این موضوع می‌تواند برای آن‌ها در ادامه بازی‌ها دردسر ساز شود.

پرسپولیس - الریان؛ اخراج شجاع و لوگوی معروف از آسیا؟

با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیسی‌ها برای ریکاوری و رفع نقاط ضعف خود زمان کوتاهی داشتند، اما آن‌ها تجربه کافی در این زمینه را دارند و با هدف پیروزی برابر الریان راهی مسابقه می‌شوند تا صدرنشینی خود را در گروه E قرار تثبیت کنند. فرشاد فرجی و سعید آقایی به علت ابتلا به کرونا همراه تیم پرسپولیس به هند نرفتند و غایبان سرخپوشان در بازی برابر الریان هستند.

در آن طرف، تیم الریان قطر در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به تساوی بدون گل برابر تیم گوا هند دست یافت. تیم الریان قطر برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد. علاوه بر این، لوران بلان سرمربی فرانسوی الریان قطر چهره ویژه این بازی است و تقابل او با گل محمدی مدافعان سابق تیم‌های ملی فرانسه و ایران جذاب خواهد بود.

گابریل مرکادو (آرژانتین)، یاسین براهیمی (الجزایر) و یوهان بولی (فرانسه) از ستاره‌های اصلی تیم الریان محسوب می‌شوند و شجاع خلیل زاده و ترائوره زوج خط دفاعی این تیم قطری هستند. تیم پرسپولیس تاکنون ۲ بار برابر الریان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل ۲۰۱۷ قرار گرفته است. سرخپوشان با هدایت برانکو توانستند تیم الریان را در قطر با نتیجه ۳ بر یک شکست بدهند و ۲ تیم در آزادی هم به تساوی دست یافتند و در نهایت شاگردان برانکو به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
پرچم پرسپولیس بالاست. ان شاالله
نه شجاع هوادارای پرسپولیس و هنوزم دوست داره..گل نمیزنه..مطمئنم
شجاع روزی برای پرسپولیس سر گذاشت و با تمام وجودش بازی کرد و مردانگی هم همینه که االان با تمام وجود برای تیم جدیدش بازی کنه. اما پرسپولیس خونه خودشه و هر وقت برگرده ما حمایتش میکنیم. لعنت به اونایی که در تیم نفوذ کردن و تیم رو به نابودی کشیدن تا قهرمانی آسیا به دست نیاد.
شجاع هر کاری کرد وظیفش بود .
پولشا گرفته
باسلام غيرت مردانگي ما ايرانيها فقط شده پول پول پول صد حيف
شجاع بعد از لیگ قهرمانان آسیا میاد پرسپولیس
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی