بازدید 4812

پیش‌بینی باد شدید و گرد و خاک در برخی استان ها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز تا اوایل وقت فردا در برخی ساعات در استان‌های تهران، البرز، سمنان، قزوین، قم، ایلام و شمال اصفهان، شمال مرکزی و غرب خوزستان وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۴ 17 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز سامانه بارشی در شرق و شمال شرق کشور همچنین بخش‌هایی از جنوب شرق فعال است در این راستا رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی ارتفاعات گلستان و ارتفاعات مازندران و کرمان و شرق و شمال سمنان داریم.

وی ادامه داد: روز آینده ۲۸ فروردین در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و کرمان بارش پراکنده و وزش باد داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه ۲۹ فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، یزد، اصفهان همچنین ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شمال شرق تهران و شمال فارس بارش پراکنده خواهیم داشت و روز دوشنبه ۲۹ فروردین و سه شنبه ۳۰ فروردین در ارتفاعات هرمزگان و کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده خواهیم داشت و در سایر نقاط کشور آسمان صاف است.

ضیائیان اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز تا اوایل وقت فردا در استان‌های تهران، البرز، سمنان، قزوین، قم، شمال اصفهان، شمال مرکزی، ایلام و غرب خوزستان وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی ساعات خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: در دو روز آینده مرکز و شرق خلیج فارس همچنین تنگه هرمز مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، بیشینه کمینه دما فردا در پایتخت ۲۵ و ۱۸ درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود: روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۵ درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر