بازدید 6503

کریمی، مجتبی محرمی را به خیبر خرم‌آباد می‌برد؟

کد خبر: ۱۰۴۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 14 April 2021

به نظر می‌رسد علی کریمی شماره هشت جادویی پرسپولیس می‌خواهد یکبار دیگر علاقه اش به مجتبی محرمی صاحب اولیه این شماره پیراهن را ثابت کند و در پی بازگرداندن این ستاره سابق به فوتبال است.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کریمی اخیرا به کادر مدیریتی خیبر خرم آباد اضافه شده است و حالا تصمیم گرفته محرمی را برای مربیگری به فوتبال وارد کند. چهره ای که به واسطه گذشته پرحاشیه اش ، سالها از فوتبال ایران دور مانده بود و نوبت به او نرسید

نابغه تکرار نشدنی فوتبال ایران در جناح چپ که در سال های گذشته فراز و نشیب های زیادی را طی کرد، این روزها سرحال تر از همیشه به دنبال بازگشت به میادین فوتبال است. محرمی که آخرین بار از سوی حمید درخشان در تیم بزرگسالان پرسپولیس به کار گرفته شد، طی چند سال اخیر موانع زیادی را برای بازگشت به فوتبال دور و بر خود احساس می کرد اما به نظر می رسد او طی چند ماه این موانع را پشت سر گذاشته و آماده حضور در عرصه مربیگری است.

کریمی، مجتبی محرمی را به خیبر خرم‌آباد می‌برد؟

همین موضوع باعث شد چپ پای تکرار نشدنی پرسپولیسی ها روز قبل به دیدار علی پروین رفته و با او گپ و گفتی داشته باشد. علی پروین پس از گفتگو با محرمی به او قول داد مثل سابق هر کاری بتواند برای او انجام می دهد و در این مسیر کمک حال او خواهد بود. البته اطرافیان می گویند در نهایت علی کریمی ، دست مجتبی را خواهد گرفت.

برهمین اساس احتمالا در آینده ای نزدیک شاهد بازگشت دوباره مجتبی محرمی به دنیای فوتبال خواهیم بود، البته این بار در لباس مربیگری.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل