بازدید 24892

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۵ فروردین/ شناسایی بیش از ۲۵ هزار بیمار در شبانه روز اخیر/ شمار فوتی‌های روزانه از ۳۰۰ تن گذشت/ آخرین آمار واکسیناسیون در ایران

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۵۵۸۲ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۵۳۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 14 April 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۳۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۰۰ هزار و ۶۹۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۶۲ هزار و ۶۴۲ دوز رسیده است.
 

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۳۰۹۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۹۴ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۰۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۵ هزار و ۳۵۹ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۷۳۹ هزار و ۲ تن بهبود یافته‌اند.

۴۵۳۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۳ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۵۷۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

پیگیری آخرین وضعیت شیوع بیماری در نقاط مختلف کشورمان هم حکایت از آن دارد که ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۶ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۴ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۶ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
در انگلستان، حکومت و دولتشان همزمان با قرنتینه شدید ۳ ماهه و واکسیناسیون زیاد مردم (شامل واکسن های ممنوعه فایزر و مودرنا) و رعایت خود مردم، شرایط را به حالت عادی برگرداندند. این است فرق بین کشورهای جهان اولی با جهان سومی مثل ایران. در ایران درست برعکس است
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
امان از بی سوادی
قرنتینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
اوکی قبول ولی ،قرنطینه، درست یادت ندادن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
اونوقت این کشور جهان اولی مجموع کشته هاش چقدره.
ای چین ننگ بر تو باد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
چین دشمن نیست جزء دوستانه. البته با دوستی خاله خرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
فقط چین؟
روحانی چی؟
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
جالبه یک عده حرفی به چین بزنی جوری بهشان بر میخوره انگار چین وطنشان است.
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
بشمار
خب دیگه ازین بهتر نمیشه... واکسن رو ممنوع کردن.. از اونایی هم که هست نمیخرن بزنن بمردم.. هیچ کمکی هم به اقتصاد مردم نمیکنن.. ملت هم از دورویی و دروغگویی خسته شدن..همه جناحها و دولت و همه و همه تو یه فکر هستن. چطوری مردم بیچاره رو گول بزنن..... خودشون هم یا میرن قرنطینه یا واکسن میزنن یا هردو...
باتوجه به آمار واکسیناسیون بالا درحالت خوشبینانه: اگرواکسیناسیون را سه برابرکنید وکمبودواکسن هم نداشته باشیم ماهیانه ۱ملیون واکسن زده میشه برای ۸۰ میلیون میشه ۸۰ ماه یعنی ۱۶ سال یه کم روضرب وتقسیم فکر کنید هرجاش اشتباهه تذکر بدین فاجعه هست یانه مسئولین محترم این جمع وضرب ساده را بلدند؟
مردم همه دنیا رفتار مشابهی دارند اما وقتی حکومت با در پیش گرفتن سیاست اشتباه بین المللی، بدون توجه به وضعیت سلامت و معیشت مردم و نیاز به ارتباط با دنیا، راه عناد و دشمنی با جهان را پیش گرفته و البته گوشی برای شنیدن صدای ناله مردم نداشته و ندارد می شود اینکه ما امروز هستیم
واقعا عجیبه در حالی که اکثر کشورها دارن مرگ و میر هاشون کمتر میشه ایران روز به روز بیشتر میشن ... مسولان کجاییند !!!؟؟؟ انگار روزهای اخر دولت همه به فکر پر کردن جیبهای خودشون هستند و چیزی به اسم جان مردم براشون اهمیت نداره ....انگار درخت کلید ساز که وعده داده بود میوه میده منظورش همین مرگ ومیرها بوده
من شرط میبندم که این عدد فوتی ۳۰۰ نیست بلکه ۳۰۰۰ هست... مگه میشه نصف کرونایی های جدید انگلیسی باشه بعد با این نسبت مرگ و میری که این ویروس جهش یافته داره هنوزم یک درصد کشته داشته باشیم؟؟؟
مسئول آمارسازی یخورده خودتو آپدیت کن الان تو کوران کرونای انگلیسی هستیم نه چینی!!!
خود تحربمی واکسن هیچ توجیهی ندارد

اسلام با هر چیزی که سلامت را تهدید کند مخالف است

خود تحریمی واکسن بر اساس کدام شرع بود ؟!؟؟؟
مردم دارند می میرند یککاری بکنید ترخدا بداد مردم برسید ول کنید این بازی ها را ول کنید سیاست مردم نجات بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
با عجز و التماس هیچ مردمی سعادتمند نشده اند. باید از دولتمردان مطالبه کرد. واقعا از چه راهی مردم میتونن حقشون رو حق زندگی کردن رو مطالبه کنند؟
جهش بخشی از خواص تمام ویروس هاست
وقتی کشوری خودش را در مقابل ویروسهایی کم خطر آماده نکند در مقابل ویروس هایی با خطر بیشتر گرفتار میشود
طبق گفته خودتان بیش از یک نیم میلیون واکسن وارد شده کجا هستند
افسوس که این مزرعه را آب ببرده است
مردم ذر بیشتر موارد مقصر نیستند و این جنایت است که تقصیر را بر گردن مردم بیاندازند. برای مثال: مردم با هواپیمای ماهان برای انجام کار اداری ضروری روز یکشنبه گذشته از سوریه به ایران بر می گشتند. انتظار بود که ماهان رعایت قوانین سوار کردن با ظرفیت 50 تا 60 درصد و این حق مسافرین است. اما وقتی سوار شدند دیدند بیش از 100 درصد سوار کردند و حتی صندلی های بوفه را هم فروخته بودند تا چند میلیون تومان بیشتر به جیب بزنند. نشستن مسافرین برای دو ساعت و نیم در کنار هم کافی بود تا با وجود زدن دو ماسک و انجام تست معتبر یک روز قبل از پرواز وقتی رسیدم منزل افتادم. خوشبختانه به دلیل این که واکسن آنفلوانزا در اول زمستان گذشته زده بودم بدنم سریع با تب شدید عکس العمل نشان داد. آن چیزی که پزشکان به من گفتند وگرنه الآن جزء آمار فوتی ها بودم. ظاهراً جان مردم کمتر از پول بلیط هواپیما ارزش دارد. خدا به داد ما برسد.
قبلا کرونایی ها را نمی نوشتند الان هر کسی می یمرد یا سرماخوردگی هم داشته و مرده کرونایی می نویسند مثل اینکه از سازمان بهداشت جهانی کمک می گیرند و راهش را یاد گرفته اند.
خسته نباشید با این آمار واکسیناسیون!؟ تازه این تعداد هم مربوط به واکسنهای روسی و چینیه. کاش این بار اجازه می دادید مثل ترکیه ، امارات ، پاکستان و اندونزی و ... موش آزمایشگاهی باشیم. لااقل الان دوز بیشتری واکسن وارد و تزریق شده بود!؟ واکسنهای ایرانی هم که در حال طی مراحل آزمایشگاهی با کمترین سرعت ممکن هستند. مردم چاره ای جز رعایت سختگیرانه نیست. معلوم نیست کی نوبت واکسنمون بشه!؟؟
چرا هنوز اکثر کادر درمانی واکسینه نشده اند ؟

الباقی واکسن ها کجاست ؟

چرا تزریق نمی کنید ؟
خدایااااااااااااااااااااااااااا میشه بسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
از خدا چرا انتظار داری؟؟؟ میگه من بهتون عقل دادم شرف دادم آزادی دادم...خودتون استفاده نمیکنید یا ووس ندارید از سایر بندگانم کمک بگیرید تقصیر من چیه؟؟؟
از اواخر دی ماه هیچ یک از دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشد و بخاطر شب عید همه از هرشهری روانه بازارها شدند مخصوصا بازار بزرگ تهران و شرکت ها وسازمان ها هم دستور یک سوم حضور را رعایت نکردند و همین سازمان.که به دنبال ساخت واکسن کرونا هست رعایت یک سوم حضور را رعایت نکرد .حالا شما قضاوت کنید مقصر مردم هستند یا ......
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر