بازدید 27845
اوحدی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

۱۶ هزار نفر از فرزندان ایثارگران استخدام دولت می‌شوند

رئیس بنیاد شهید گفت: بنا بر دستور ویژه رئیس‌جمهور، ۱۶ هزار نفر از فرزندان ایثارگران باید به استخدام قطعی دولت دربیایند.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 14 April 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس هماهنگی خوبی که با وزارت علوم، سازمان سنجش و مخصوصا سازمان اداری استخدامی کشور انجام شد، خوشبختانه دیروز دفترچه آزمون منتشر شد؛ فرزندان عزیز جانباز و شهدا یک هفته فرصت دارند فرم را پر کنند.

وی افزود: توصیه من این است قبل از پر کردن این فرم حتما به سامانه سجایای بنیاد شهید وارد شوند و آخرین وضعیت اطلاعاتشان را تطبیق دهند.

اوحدی یادآور شد: بر اساس احکام برنامه ششم همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد باید به استخدام دولت دربیایند. در این آزمون با توجه به دستور ویژه رئیس جمهور ۱۶ هزار عزیز از فرزندان عزیز شهدا و جانبازان بالای هفتاد در صد به استخدام دولت در می‌آیند.

وی‌ گفت: آزمون عمومی است؛ هر فرد فرصت برای سه انتخاب شغل محله دارد. محله هایی که بر اساس شرایط احرازشان انتخاب می‌کنند دیگر قابل تغییر نیست. آزمون تخصصی نیست و برای اولین بار است که در طول مدت گذشته چنین آزمون تخصصی برای فرزندان شهدا و جانبازان برگزار می شود. قطعا این عزیزان در یکی از سه انتخابی که دارند پذیرفته می شوند.

وی همچنین در باره ویدیو منتشر شده از یک جنباز در فضای مجازی اظهار کرد: عزیز جانباز قطع نخائی مشکلاتی را برای عبور از فضایی که به سمت منزل ایشان بوده داشتند که شاهد برخوردی بودیم، اما بلافاصله فرمانده نیروی انتظامی و قوه قضاییه به این موضوع ورود پیدا کردند. البته جانباز عزیز ما رضایت دادند، اما امیدواریم از این به بعد شاهد چنین رفتارهای ناخوشایندی نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۰
انتشار یافته: ۱۱
معذرت میخوام ، ببخشید ، بچه های ما هویج هستند ، لطفا راهنمایی بفرمایید . . . . . . . .
چشم همه روشن،احتمالا شایسته سالاری بازهم افزایش خواهد یافت!متاسفم به این مملکت رو به موت،افسوس که این مزرعه را آب گرفته!
يعني بقيه که ايثار گر نبوده اند بايد بروند بميرند؟؟
یعنی فارغ از تحصیلات و تخصص و سطح هوش بالاخره تو یکی از سه جایی که انتخاب کنند پذیرفته می شوند !!! مملکت رو باش !!! دنبال افق پیشرت هم هستند آقایان!!!
من جوان که فرزند ایثار گر نیستم چی؟
اونوقت چه پست هایی برای اینها میخواهید درست کنید که بار حقوقشون رو دوش مولدین و کارگران نباشه ؟؟؟؟//
درسته که خانواده شهدا و جانبازان حق به گردن ملت دارند و باید حمایت شوند، اما دادن منصب دولتی و گاه تخصصی با یک آزمون عمومی و قبولی قطعی، ظلمی است هم به خودشان هم به همه ملت ایران.
خدا رحم کنه .اقا یه لطفی کنید حقوقی که قراره به این عزیزان پرداخت بشه همینطوری بدون اینکه سرکار بیان پرداخت کنید چون متاسفانه تعهدی به کار و محل استخدامشون ندارن
خدا وکیلی ایا انصاف است 16 هزار نفر جذب شوند داریم کجا میریم نه شرایط کسب و کار را درست میکنید نه قادر هستید رفاه و امنیت روانی و شغلی برای مشاغل ازاد بوجود می اورید
خدا به داد برسه الان نصف بیشتر کارکنان دولت از همین قشر عزیز هستند که عمدتا تخصص درست و حسابی هم ندارند برای همین هم دولت اینقدر فشله
من کارمندم و از طریق آزمون های مختلف استخدام شده ام متاسفانه امثال من در محیط کاری جور کارهای فرزندان معظم شهدا و جانبازان که با کمترین سواد و تخصص واستخدام شده اند رو میکشیم.بود و نبود آنها هیچ فرقی ندارد تازه به خاطر امتیازشون از ما بیشتر مزایا دریافت میکنن بدون کسورات حتی یک ریال
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها