بازدید 4384
مدیر عامل بهمن موتور:

دیگنیتی اولین خودروی SUV کوپه عرضه شده داخلی است

دیگنیتی اولین خودروی SUV کوپه عرضه شده داخلی است که استایل و اندازه مناسب خودرو به دلیل SUV و کوپه بودن، سبب تمایز با سایر محصولات شده است.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 14 April 2021

دیگنیتی اولین خودروی SUV کوپه عرضه شده داخلی است

محمد ضرابیان مدیر عامل بهمن موتور در خصوص بحث تولید این مجموعه در سال جدید گفت: در سال 99 با رشد تولید و فروش همراه بودیم. همچنین توانسته ایم در انتهای سال 99 خودرو دیگنیتی را به تولید رسانیم. در شرکت بهمن موتور در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده، شاهد رضایت آن ها در زمینه فروش و خدمات پس از فروش بودیم. همچنین عرضه محصولات جدید را در برنامه سال 1400خواهیم داشت که با رشد تیراژ همراه خواهد بود.
مدیر عامل بهمن موتور در خصوص این سوال خبرنگاران که دیگنیتی با چه تیپ و مدل هایی عرضه خواهد شد گفت: گروه بهمن همیشه سعی می کند محصولات خود را با توجه به نیاز مشتری با آپشن ها و طبقات مختلف عرضه کند. عرضه دیگنیتی نیز در دو سطح متفاوت خواهد بود که دیگنیتی فعلی مدل پرایم است و مدل بعدی این محصول نیز پرستیژ خواهد بود که امیدواریم در 6 ماه دوم سال آن را به تولید برسانیم.
وی در خصوص مدل پرایم (مدل فعلی دیگنیتی) گفت: این خودرو از آپشن های بسیار متفاوتی برخوردار است و فراتر از محصولات مشابه خود در بازار می باشد و این خودرو با توجه به ویژگی های متفاوت و آپشن های متنوع با استقبال خوبی از سوی مشتریان همراه شده است.
به گفته ضرابیان محصول دیگنیتی مدل پرایم با توجه به شرایط آب و هوایی و جاده ای ایران و بر اساس سیاستگذاری گروه بهمن در عرضه محصولات در سگمنت قیمتی و کلاس خودرویی عرضه شده است. لذا مدل پرایم در سگمنتی که هدف گذاری شده است با این ویژگی ها و توان موتور 150 اسب بخار مناسب است.
مدیر عامل بهمن موتور همچنین در ادامه در خصوص اینکه نتیجه نمایشگاه داخلی سازی قطعات دیگنیتی در چه مرحله ای است و آیا قراردادی با قطعه سازان منعقد شده است، گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه خودکفایی، تامین کنندگان متفاوتی حضور یافتند و قرار دادهایی هم که در این زمینه منعقد شد. آن نمایشگاه عمدتا برای پلت فرم خودرو فیدلیتی که تمرکز اصلی بهمن موتور بر روی آن است در نظر گرفته شده بود که در کنار آن محصول دیگنیتی را قرار داده بودیم. از این رو هرگونه ابراز تمایلی که برای تمام محصولاتمان در آن نمایشگاه وجود داشت با انجام بررسی ها، به قراردادهایی منجر شد تا از زنجیره تامین داخل بهرمند شویم.
وی همچنین با اشاره به اینکه خودرو دیگنیتی نیز تمام استانداردهای ملی و اروپایی را کسب کرده و قابلیت عرضه خواهد داشت، اظهار کرد: این خودرو در بازارهای بین المللی با نام های دیگری عرضه شده است و در بازارهای مختلفی از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس، جنوب شرق آسیا مثل ویتنام، اندونزی و مالزی و پیشرفته اروپایی مثل اسپانیا و آلمان موجود است. این محصول چون برگرفته از استانداردهای ملی و اروپا است قابلیت عرضه بر اساس استانداردهای اروپایی را خواهد داشت.
وی همچنین در خصوص محصول سواری جدید گروه بهمن گفت: همیشه گروه بهمن در تولید و عرضه خودرو سواری فعال بوده است. از این رو قرار است محصول جدید سواری در سال 1400 و همزمان با عرضه به روز جهانی (سال 2021) با طبقه بندی قیمتی هدف گذاری شده در زمان مناسب به بازار داخل عرضه شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر