بازدید 10847
۳

توقیف خودرو عروسی و بازداشت گل‌فروش متخلف

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری الیگودرز از بازداشت گل‌فروش متخلف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 14 April 2021

به گزارش «تابناک»، منصور رضایی در گفت‌وگو با ایسنا از برخورد با گل‌فروشی که به مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی‌اعتنا بود خبر داد و افزود: با دستور دادستان الیگودرز، مالک گلفروشی در حین تزئین ماشین عروس به همراه راکب خودرو دستگیر و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه الیگودرز در حال حاضر گرفتار موج چهارم بیماری کرونا شده، هیچگونه اغماض و کوتاهی در برخورد با افرادی که به مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی می‌کنند، نخواهیم داشت.

رضایی یادآور شد: در روزهای اخیر چندین داماد به همراه پدران‌شان و سایر عوامل برگزاری جشن‌های عروسی بازداشت شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری الیگودرز با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، تصریح کرد: جلوگیری از برگزاری هرگونه تجمع به ویژه برگزاری مراسم عروسی و عزا که کانون مهمی برای انتشار و گسترش کرونا بوده با جدیت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: کمیته رصد مراسم عروسی و ترحیم در الیگودرز تشکیل شده و با جدیت فعالیت دارند و تاکنون از برگزاری چندین مراسم ممانعت شده است.

رضایی یادآور شد: ظرفیت تخت‌های بیمارستان ولیان تکمیل شده و با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا در الیگودرز، شرایط بحرانی است و از مردم می‌خواهیم موارد لازم را رعایت کنند که از این وضعیت خارج شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
یعنی چی وجود یک ماشین گل زده چه ربطی به تجمع داره بلکه یکی می خواد زندگیشو بدون مراسم و صرفا با بردن عروس با ماشین تزئین شده شروع کنه .
به اون گل فروش بد بخت چه ربطی داره آخه .حکومت نظامی درست کردید به خدا.
پس چرا قبل از این فاجعه پیش بیاد، جلوگیری نکردید.
راحت ... می بستید.
همون راه کار گله ای مد نظرتون بود؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل