بازدید 6802

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره عکس کارا

کد خبر: ۱۰۴۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ 13 April 2021
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی پوستر نخستین جشنواره عکس کارا خبر داد.

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره عکس کارابه گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد شمس با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان خلاق کشورمان٬ برای طراحی پوستر نخستین دوره جشنواره به تعدادی از هنرمندان جوان سفارش طراحی اولیه پوستر داده شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده در شورای سیاستگذاری جشنواره، پوستر فعلی با طراحی علی حاجیان از طراحان خلاق و شایسته کشور به عنوان پوستر نهایی انتخاب شد.

شمس با اشاره به این که هدف این وزارتخانه از برگزاری این جشنواره معرفی دقیق‌تر مفهوم کار به مخاطبان است، بیان کرد: امروزه کار، مفهوم گسترده‌ای پیدا کرده و ما امیدواریم عکاسان عزیز به مفاهیمی همچون حضور زنان و مردان در مشاغل خرد و کلان اداری، کارگری، صنعتی، هنری، خدماتی، کشاورزی، دامداری، فنی، تولیدی و اجتماعی، مشاغل خانگی، تعاونی‌ها، کادر درمان، کارآفرینی زنان، مشاغل نوین (استارتاپ‌ها) و اشتغال افراد دارای معلولیت بپردازند.

مهلت ارسال آثار به نخستین دوره جشنواره عکس کارا ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ است و علاقه‌مندان جهت آگاهی از شرایط و قوانین حضور در جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی www.karaphoto.ir مراجعه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار