ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

در سومین روز معاملاتی هفته ارزش سبد سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۵۹۲ تومان رسید و نسبت به دیروز ۰.۷ درصد کاهش داشت.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 12 April 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس تهران امروز (دوشنبه ۲۳ فروردین) همانند روز‌های گذشته کار خود را منفی آغاز کرد و با ریزش ۳۴۸۲ واحدی در آغاز در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۷ هزار واحدی قرار گرفت. در روز جاری شاهد تحرکاتی در برخی از نماد‌های بزرگ بازار بودیم، به‌طوری که صف فروش آن‌ها در ابتدای کار جمع گردید و به صورت متعادل به معاملات خود ادامه دادند. بورس اوراق بهادار تهران روند نزولی خود را تا پایان معاملات حفظ کرد و شاخص بورس در پایان معاملات امروز با افت ۰.۳۹درصدی (معادل ۴۸۵۷ واحد) در سطح یک میلیون و ۲۲۶ هزار واحدی قرار گرفت، این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن با کاهش کمتری همراه بود و با افت ۰.۱۵ درصدی (معادل ۴۳۸ واحد) در سطح ۴۳۴ هزار واحدی توقف کرد.
«فملی»، «فارس» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند و «شستا» «نوری» و «فولاد» سبزترین نماد‌ها در روز سرخ بورس امروز بودند.
«برکت»، «خودرو»، «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۵۹۲ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۰.۷ درصد معادل ۵۹ هزار و ۸۹۶ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۱۵۵ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
 

 
ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
 

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۴۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۷۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۱۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۹۹۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
 
 

ارزش دارایکم در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
 
 
منبع: نبض بورس 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار